Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- Kategoria:SprzedajęPrawa i obowiązki sprzedającegoWnioski i blokady z Programu Allegro ProtectAllegro Protect to program dla kupujących, którzy napotkali problemy po zakupie. Dzięki Allegro Protect kupujący może otrzymać rekompensatę do 20 000 zł — nawet do dwóch lat po zakupie.
- Kategoria:SprzedajęPrawa i obowiązki sprzedającegoWnioski i blokady z Programu Allegro ProtectGdy Twój klient złoży wniosek w ramach Allegro Protect i zaakceptujemy go, zwrócimy mu pieniądze z budżetu Allegro Protect. Robimy to na dwa sposoby.
- Kategoria:SprzedajęPrawa i obowiązki sprzedającegoWnioski i blokady z Programu Allegro ProtectJeśli Twój klient dostanie od nas rekompensatę w ramach Allegro Protect, zobowiązuje Cię to do jej zwrotu na nasze konto.
- Kategoria:SprzedajęPrawa i obowiązki sprzedającegoWnioski i blokady z Programu Allegro ProtectPo zaakceptowaniu przez nas wniosku o rekompensatę z Allegro Protect, masz obowiązek zwrócić tę kwotę.
- Kategoria:SprzedajęPrawa i obowiązki sprzedającegoWnioski i blokady z Programu Allegro ProtectAllegro Protect pomaga kupującym na Allegro, którzy mieli problemy po transakcji i na przykład nie otrzymali opłaconego przedmiotu.