Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- Kategoria:Pomoc dla kupującychDostawa, zwrot przesyłki i reklamacjaProblemy transakcyjneKażda Dyskusja jest oznaczona statusem, który możesz w dowolnej chwili sprawdzić. Dzięki temu szybko dowiesz się, jak przebiega Twoja Dyskusja.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychDostawa, zwrot przesyłki i reklamacjaProblemy transakcyjneW Dyskusjach na Allegro obowiązują określone terminy – po to, aby jak najszybciej wyjaśnić nieporozumienie pomiędzy sprzedającym i kupującym.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychDostawa, zwrot przesyłki i reklamacjaZasady reklamacji i zwrotu towaruDyskusje to platforma komunikacyjna dla kupujących, którzy chcą wyjaśnić problem ze sprzedawcą. Dyskusję warto rozpocząć w określonych przypadkach.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychZakupy i sprzedaż na Allegro LokalnieZwrot i reklamacja – dla kupujących i dla sprzedającychNa Allegro Lokalnie Dyskusję możesz rozpocząć godzinę od transakcji. Wówczas, w Moich lokalnych zakupach zobaczysz odnośnik Problem z zamówieniem. Link pojawia się dla zamówień opłaconych przez Allegro Finanse oraz przy płatności przy odbiorze.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychDostawa, zwrot towaru i reklamacjaProblemy transakcyjneMożesz założyć Dyskusję dla opłaconych zamówień, których realizacja jeszcze się nie rozpoczęła. Jeśli anulujesz nieopłacone zamówienie – nie rozpoczniesz Dyskusji.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychDostawa, zwrot przesyłki i reklamacjaProblemy transakcyjneW Dyskusjach obowiązują określone zasady. Dzięki nim możesz oczekiwać odpowiednich reakcji zarówno od sprzedających, jak i od Allegro.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychDostawa, zwrot przesyłki i reklamacjaProblemy transakcyjneDyskusja służy komunikacji ze sprzedającym i możesz ją rozpocząć w określonych przypadkach. Zrobisz to w odpowiedniej zakładce na Twoim koncie.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychZakupy i sprzedaż na Allegro LokalnieRealizacja sprzedaży i kontakt z kupującymDane kupującego znajdziesz w powiadomieniu o sprzedaży oraz w zakładce Zamówienia od kupujących. Możesz też skontaktować się z kupującym na czacie, by ustalić szczegóły transakcji.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychZakupy i sprzedaż na Allegro LokalnieZakup i dostawa na Allegro LokalnieNa Allegro Lokalnie sprzedający powinien skontaktować się z Tobą w ciągu 2-3 dni roboczych po zakupie. Jeśli mimo upływu czasu nie otrzymasz odpowiedzi, możesz rozpocząć Dyskusję.
- Kategoria:Pomoc dla kupującychDostawa, zwrot towaru i reklamacjaProblemy transakcyjneJest kilka sposobów, aby skontaktować się ze sprzedającym. Sprawdź, która forma kontaktu sprawdzi się w przypadku Twojej sprawy i kiedy możesz poprosić nas o pomoc w jej rozwiązaniu.