gdzie?

FAQ

Kiedy możemy zawiesić Twoje konto lub ograniczyć jego funkcjonalność?

Blokada sprzedaży

Blokada nakładana jest automatycznie na sprzedającego, który nie uregulował rachunku wobec Allegro w wyznaczonym terminie. Płatności należy dokonać do 14 dnia następnego miesiąca po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego. Inaczej 1-go dnia kolejnego miesiąca nałożymy blokadę sprzedaży.

Podczas trwającej blokady sprzedaży:

  • Trwające oferty nie są usuwane.
  • Oferty nie zostaną wznowione,będziesz miał możliwość ich ręcznego wystawienia, gdy blokada zostanie zdjęta.
  • Oferty do wyczerpania przedmiotów, dla których powinna zostać pobrana opłata za kolejne 30 dni, zostaną zakończone.
  • Nie możesz wystawić nowych ofert.

Nadal możesz dokonywać zakupów, jednak nie wyślesz wiadomości do sprzedającego.

Blokada sprzedaży zostanie zdjęta automatycznie, gdy tylko otrzymamy Twoją wpłatę pokrywającą zaległe płatności.

Inne powody zawieszenia konta lub ograniczenia jego funkcjonalności:
  • niepełne lub nieprawdziwe dane kontaktowe (imię/nazwisko, firma, adres, numer telefonu),
  • zmiana użytkownika konta (przekazywanie zarejestrowanych kont nie jest dozwolone),
  • udostępnianie konta innym osobom,
  • powtarzające się niefinalizowanie zakupów,
  • wystawianie przedmiotów, które znajdują się na liście towarów zakazanych i dopuszczonych warunkowo,
  • naruszanie zasad dotyczących wystawiania i opisów ofert,
  • używanie wielu kont niezgodnie z zasadami,
  • brak wyjaśnienia problemów transakcyjnych zgłaszanych w ramach narzędzi Allegro,
  • wysyłanie spamu do innych użytkowników,
  • inne, poważne naruszenie Regulaminu Allegro,
  • powtarzające się naruszenia Regulaminu Allegro, mimo wcześniejszego upomnienia i ostrzeżenia,
  • śmierć użytkownika konta.

Przy zawieszeniu konta usuwane są wszystkie trwające oferty użytkownika i odwołany jest jego udział w licytacjach. Użytkownik, którego konto zostało zawieszone, nie może korzystać z większości funkcji konta Allegro. Nie może też bez zgody Allegro zarejestrować się ponownie.

Jeśli Twoje konto zostało zawieszone lub jego funkcje ograniczone, odpowiedz na e-mail, który otrzymałeś od nas w tej sprawie lub napisz do nas.

Czy ten artykuł był pomocny?