gdzie?

FAQ

Co zrobić, aby otrzymać rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących?

POK - kroki

1. Wypełnij formularz on-line

W terminie 14 - 180 dni (czyli do 6 miesięcy) od dnia zakupu wypełnij formularz i dołącz wymagane załączniki.

  • Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy towaru niezgodnego z opisem, złóż wcześniej zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa (pobierz wzór), a potwierdzenie zawiadomienia dołącz do wniosku o wypłatę rekompensaty.

  • Jeśli zgłoszenie dotyczy przedmiotu, który do Ciebie nie dotarł, możesz złożyć zawiadomienie samodzielnie lub poprosić nas, abyśmy to zrobili. Pamiętaj, że jeśli to my zgłosimy sprawę, Policja wciąż może Cię wezwać w celu złożenia wyjaśnień.

2. Rozpatrzymy Twój wniosek

Decyzję o rozpatrzeniu wniosku przekażemy Ci jak najszybciej (w ciągu kilku dni). Decyzję otrzymasz najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od złożenia wniosku. Może się zdarzyć, że poprosimy Cię o przesłanie brakujących załączników.

3. Wypłacimy Ci rekompensatę

Rekompensatę wypłacimy na wskazany przez Ciebie rachunek w ciągu 7 dni roboczych od chwili, gdy pozytywnie zweryfikujemy komplet przesłanych przez Ciebie dokumentów.

W większości przypadków zwrot pieniędzy następuje w ciągu tygodnia od wypełnienia formularza.

Czy ten artykuł był pomocny?