Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościJeśli Twoja sprzedaż na Allegro Lokalnie z jakiegoś powodu nie doszła do skutku, możesz samodzielnie zwrócić kupującemu pieniądze. W ten sposób oddasz też pieniądze w ramach reklamacji.
Gdy oddasz pieniądze kupującemu przez Allegro Finanse, zwrócimy Ci jednocześnie opłatę za sprzedaż.
Kiedy możesz zwrócić pieniądze kupującemu
Zwrot wpłaty kupującego możesz zgłosić w ogłoszeniach kup teraz i z licytacją z powodu:
- rezygnacji kupującego
- niedostępności przedmiotu
- reklamacji.
Zwrot jest realizowany z Twoich środków Allegro Finanse. Jeżeli na Twoim koncie nie ma wystarczającej kwoty, nie możesz zrealizować zwrotu w ten sposób. W tym wypadku skontaktuj się z kupującym, aby ustalić inną metodę zwrotu pieniędzy.
Aktualny stan swojego konta sprawdzisz w zakładce Środki i historia operacji.
Jak samodzielnie zgłosić zwrot
- Przejdź do zakładki Zamówienia od kupujących w panelu Moje Allegro Lokalnie.
- Kliknij [zwróć pieniądze] przy wybranej transakcji w panelu.
- Przeniesiemy Cię do formularza zwrotu – zaznacz w nim powód, dla którego chcesz oddać kupującemu pieniądze.
Wyświetlimy tu przedmioty z danej transakcji, podsumujemy jej koszty i koszt wysyłki, którą opłacił kupujący. W podsumowaniu zobaczysz też kwotę opłaty za sprzedaż, którą zwrócimy na Twoje konto.
- Sprawdź, czy wszystkie dane są poprawne, i kliknij [zwróć pieniądze].
- Poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie w wyskakującym okienku – jeśli teraz potwierdzisz zwrot, nie możesz go już wycofać.
Gotowe! Twój zwrot został zgłoszony – potwierdzimy to komunikatem z podsumowaniem. Wyślemy też mejla zarówno do Ciebie, jak i do kupującego. Status zwrotu będzie widoczny przy danej transakcji w panelu Moje Allegro Lokalnie.
Pieniądze oddamy w ciągu 2–3 dni roboczych. Równocześnie dostaniesz zwrot opłaty za sprzedaż dla tego zamówienia.
Pamiętaj, że zwrot opłaty za obsługę transakcji otrzymasz automatycznie tylko wtedy, kiedy zrealizujesz zwrot przez Allegro Finanse.