Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościZwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay są zgodne z zasadami obowiązującymi na Allegro. Jeśli zdecydujesz się na zwrot lub anulowanie zakupu opłaconego z Allegro Pay, pieniądze, które dostaniemy od sprzedającego zaliczymy na poczet Twoich spłat.
Sprzedający powinien zwrócić pieniądze wpłacone przez Ciebie w czasie 14 dni od chwili, gdy dostanie Twój wypełniony formularz zwrotu. Może jednak poczekać do czasu, aż dostanie zwracany zakup.
Niezależnie od tego – w przypadku zakupów z Allegro Pay – na zwrot środków poczekamy do:
- 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
- 1 miesiąca w przypadku pozostałych opcji rat.
Od razu, gdy dostaniemy pieniądze:
- rozliczymy i zamkniemy Twoją umowę – w przypadku zwrotu całości
- rozliczymy częściowo Twoją umowę – w przypadku częściowego zwrotu.
Jeśli pieniądze od sprzedającego nie wpłyną w wyznaczonym czasie
Masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, wydłużymy Twój czas na spłatę w harmonogramie spłat. Nie poniesiesz z tego powodu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeśli sprzedający nie zwróci pieniędzy
Jeśli odeślesz przedmiot, a sprzedający nie zwróci pieniędzy, postępuj zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro – rozpocznij Dyskusję. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie skutku, możesz skorzystać z Allegro Protect, w którym możesz odzyskać pieniądze.
Jeśli sprzedający zwróci środki po tym, jak już spłacisz zakup
Jeżeli:
- sprzedający zwróci środki do Allegro Pay po tym, jak już spłacisz zakupy
- kwota, którą wpłacisz samodzielnie, będzie wyższa niż kwota raty
nadpłatę w pierwszej kolejności przekażemy na zaległe spłaty z Twoich innych umów Allegro Pay, zaczynając od najstarszej spłaty.
Jeśli nie masz zaległych spłat, zwrócimy Ci nadpłacone pieniądze przelewem na Twoje konto wskazane przy wnioskowaniu o Usługę Allegro Pay. Jeżeli to nie będzie możliwe (na przykład jeżeli ten numer rachunku jest już nieaktualny), pieniądze zwrócimy na rachunek do zwrotu nadpłaty. Oba konta muszą być prowadzone w polskim banku.