Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościDo obszaru Obsługa klienta w panelu Jakość mojej sprzedaży dodaliśmy dziś dwie nowe miary:
- Wnioski POK złożone po dostarczeniu przesyłki
- Nierozwiązane Dyskusje po dostarczeniu przesyłki.
Od kiedy będą obowiązywać nowe miary
Początkowo zobaczysz przy nich wyłącznie dopisek Zapowiadamy. W jakości Twojej sprzedaży zaczniemy je uwzględniać w połowie roku. O tym, jak będziemy obliczać punkty za Wnioski POK złożone po dostarczeniu przesyłki i Nierozwiązane Dyskusje po dostarczeniu przesyłki damy Ci znać niebawem.
Dlaczego to robimy
Obecnie w obszarze Obsługa klienta w panelu Jakość mojej sprzedaży możesz sprawdzić, jak radzisz sobie w komunikacji z kupującymi. Dodatkowo wyświetlimy tam informacje związane z problematycznymi sytuacjami, które zgłaszają Twoi klienci. Sprawdzisz między innymi:
- Utworzone dyskusje
- Terminowe odpowiedzi w dyskusjach
- Średni czas odpowiedzi w dyskusjach
- Nierozwiązane dyskusje
- Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów
- Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów.
Nowe miary, które dodamy, będą uzupełnieniem wyżej wymienionych wskaźników. Dzięki nim w panelu Jakość mojej sprzedaży znajdziesz jeszcze więcej statystyk związanych z obsługą klienta.
Nowe miary będą też uzupełnieniem miar z innych obszarów, na przykład Numery przesyłek uzupełnione w terminie czy Wysyłka w terminie. Dzięki nim sprawdzisz, jak radzisz sobie z realizacją zamówień – od momentu uzupełnienia numeru przesyłki aż do rozwiązania ewentualnych problemów po otrzymaniu towaru przez klienta.
Jakich danych dotyczą nowe miary
Miara Wnioski POK złożone po dostarczeniu przesyłki to liczba wniosków w ramach Programu Ochrony Kupujących, które kupujący złożyli po otrzymaniu zamówienia. Mierzymy je w stosunku do liczby Dyskusji rozpoczętych w ciągu ostatnich 30 dni. Wynik wyświetlamy w procentach i przeliczamy go docelowo na punkty.
W tej mierze nie uwzględniamy wszystkich wniosków POK – nie liczymy tych, które kupujący utworzyli z powodu: nie otrzymałem towaru po wpłacie.
Miara Nierozwiązane Dyskusje po dostarczeniu przesyłki to procent Dyskusji, które kupujący utworzyli po otrzymaniu zamówienia i oznaczyli jako nierozwiązane. Bierzemy pod uwagę Dyskusje rozpoczęte w ciągu ostatnich 30 dni.
W tej mierze nie uwzględniamy wszystkich nierozwiązanych Dyskusji – nie liczymy tych, które kupujący utworzyli z powodu: nie otrzymałem towaru po wpłacie.
Kiedy zobaczysz wyniki dla nowych miar
Dane, które wyświetlamy w panelu Jakość mojej sprzedaży, są przeliczane codziennie i uwzględniają ostatnie 30 dni. W związku z tym wyniki dla nowych miar zobaczysz nie wcześniej niż 30 dni od momentu, kiedy dodamy nowe miary do panelu.