Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościTak jak zapowiadaliśmy, 15 lutego wprowadziliśmy zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży.
Co zmieniliśmy
- Usunęliśmy część miar – zmniejszyliśmy ich liczbę z 21 do 9.
- Usunęliśmy podział miar – nie dzielimy ich już na obszary, tak jak robiliśmy to do tej pory.
- Zmieniliśmy część miar – w zależności od miary zmieniliśmy jej nazwę, definicję lub/i sposób liczenia punktów.
- Zmieniliśmy sposób wyświetlania miar – między innymi zrezygnowaliśmy z opisów, a dodaliśmy opcję sortowania.
- Zmniejszyliśmy maksymalną liczbę punktów, które możesz dostać – z 860 do 500 punktów.
- Do każdej z miar dodaliśmy szczegółowe raporty – dzięki nim łatwo sprawdzisz, co dokładnie wpływa na Twój wynik.
- Dla miar: Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka przyznajemy punkty na podstawie danych z 28 dni. Dla pozostałych miar robimy to tak, jak dotychczas – na podstawie informacji z ostatnich 30 dni.
Co zyskasz dzięki tym zmianom
- Uprościliśmy sposób, w jaki liczymy i przyznajemy punkty. To ważne szczególnie dla sprzedających, którzy dopiero rozpoczynają swój biznes na Allegro.
- Panel Jakość mojej sprzedaży jest teraz bardziej intuicyjny. Znajdziesz w nim mniej ogólnych informacji, a więcej tych związanych bezpośrednio z Twoją sprzedażą.
- Zmniejszyliśmy liczbę miar. Dzięki temu łatwiej skontrolujesz swoje wyniki.
- Przyznajemy punkty za te aspekty działalności na Allegro, które mają rzeczywisty związek z jakością Twojej sprzedaży. Nie przyznajemy już punktów między innymi za obrót czy udział w akcjach promocyjnych.
W jakich miarach przyznajemy punkty
- Polecenia od kupujących
- Zadowolenie kupujących
- Nierozwiązane Dyskusje
- Terminowe odpowiedzi
- Średni czas odpowiedzi
- Szybkie zwroty wpłat do klientów
- Wysyłka w terminie
- Szybka wysyłka
- Regulamin i zasady
Kliknij nazwę każdej z miar, aby przejść do jej szczegółów.
Jak przyznajemy punkty
Punkty przyznajemy na podstawie danych o Twojej działalności na Allegro z ostatnich 30 dni lub 28 dni (w przypadku miar Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka). W panelu Jakość mojej sprzedaży zobaczysz swoje wyniki za dzień poprzedni.
Za jakość sprzedaży możesz otrzymać maksymalnie 500 punktów. Szczegóły sprawdzisz w tabeli.
Liczba punktów | Wynik |
---|---|
od 413 do 500 | Wynik Super + |
od 285 do 412 | Wynik Super |
od 100 do 284 | Wynik Dobry |
od 0 do 99 | Wynik Neutralny |
od -3000 do -1 | Wynik Wymaga poprawy |
poniżej -3000 | Wynik Nieakceptowalny |
Jak ta zmiana wpływa na Twój poziom jakości sprzedaży
Możesz się o tym przekonać już teraz. Kliknij przycisk poniżej i przejdź do panelu, aby sprawdzić swoje wyniki.
Dowiedz się więcej
- Sprawdź kurs Akademii Allegro i dowiedz się, jak wykorzystać panel Jakość mojej sprzedaży do zwiększenia efektywności swojego biznesu.
- Obejrzyj wideo o panelu Jakości mojej sprzedaży.
Przeczytasz o tym w naszym artykule. Dowiesz się z niego, co możesz zrobić, aby poprawić swoje wyniki w każdej z miar. Dodatkowo już wkrótce skorzystasz z podpowiedzi, które wyświetlimy w zakładce Jakość mojej sprzedaży w sekcji Zadania na dziś.
Zasady programu Super Sprzedawca pozostają bez zmian. Gdy przyznajemy tytułu Super Sprzedawcy, sprawdzamy, jak kształtował się Twój poziom jakości sprzedaży w ostatnich 30 dniach. To oznacza, że jeszcze przez najbliższy miesiąc będziemy bazować zarówno na Twoich wynikach sprzed zmian, jak i po zmianach.
W miarach Terminowe odpowiedzi i Średni czas odpowiedzi sprawdzamy czas odpowiedzi zarówno na wiadomości w Dyskusjach, jak i na wiadomości, które klienci wysłali przez dostępną na stronie oferty opcję Zadaj pytanie.
Jeśli w ostatnich 30 dniach nie masz pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach, nie dostaniesz punktów w miarach Terminowe odpowiedzi i Średni czas odpowiedzi. Otrzymasz je jednak w dwóch innych miarach: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach.