Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOd 25 września kupujący mogą ponownie zgłosić problem w zamkniętej wcześniej Dyskusji.
Jak było do tej pory
Kupujący mógł ponownie otworzyć Dyskusję tylko wtedy, gdy zamknęliśmy ją automatycznie. Wtedy jej status zmieniał się na W toku.
Jak jest obecnie
Kupujący może ponownie otworzyć Dyskusję niezależnie od tego, czy zamknął ją samodzielnie, czy zrobiliśmy to automatycznie.
Każdą zamkniętą wcześniej Dyskusję kupujący może otworzyć samodzielnie tylko raz. Może to zrobić maksymalnie do 2 lat od zakupu, którego ona dotyczy.
Ponownie otwartą Dyskusję obsłużysz tak, jak zawsze – w zakładce Dyskusje. Postaraj się odpowiedzieć w niej jak najszybciej. Dowiedz się więcej o działaniu Dyskusji.