Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOd teraz w określonych przypadkach automatycznie zamkniemy Twoją Dyskusję na Allegro. Dzięki temu zaoszczędzisz czas, bo kontakt z nami w tej sprawie nie będzie już konieczny.
Dyskusję zamkniemy automatycznie, gdy zajdzie jedna z poniższych sytuacji:
Kupujący rozpocznie Dyskusję z powodu:
- nie otrzymałem produktu
- problem z odstąpieniem/rezygnacją z zakupu lub
- brak zwrotu wpłaty
a Ty zwrócisz klientowi przez Allegro Finanse pełną kwotę za zamówienie.
- Kupujący rozpocznie Dyskusję z powodu: nie otrzymałem produktu, a po zweryfikowaniu przez nas statusu przesyłki okaże się, że została ona dostarczona do klienta i przez 24 godziny od jej dostarczenia, klient nie wypowie się w Dyskusji.
Gdy automatycznie zamkniemy Dyskusję, jej status zmieni się na Rozwiązana. Wyślemy też mejla na ten temat do kupującego i sprzedającego.
Co jeszcze zmieniliśmy
Jeśli zdarzy się, że Dyskusja zostanie zamknięta – przez nas lub przez kupującego, ale po pewnym czasie pojawi się inny problem z zamówieniem, na prośbę kupującego będziemy mogli ponownie otworzyć taką Dyskusję. Wtedy jej status zmieni się na W toku i nie wpłynie na ocenę jakości Twojej sprzedaży, jeśli wypowiesz się w ciągu 24 godzin.
Do tej pory ponowne otwarcie Dyskusji powodowało, że wznawiała się ona ze statusem Nierozwiązana. Obniżało to ocenę jakości Twojej sprzedaży – teraz nie będzie to miało miejsca.
Ponownie otwartą Dyskusję obsłużysz tak, jak każdą nową – w panelu Dyskusji. Postaraj się odpowiedzieć w niej jak najszybciej. Dowiedz się więcej o działaniu Dyskusji.