Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościChcemy, aby wyjaśnianie ewentualnych nieporozumień między kupującymi i sprzedającymi odbywało się w szybszy i łatwiejszy sposób. Dlatego, zgodnie z zapowiedzią, wprowadziliśmy kilka zmian w Dyskusjach, które zdecydowanie uproszczą drogę do porozumienia obu stronom transakcji.
Zmiana ram czasowych
Dotąd kupujący mógł otworzyć Dyskusję najwcześniej 2 dni po zakupie, a najpóźniej 60 dni od zakupu. Od dziś kupujący może rozpocząć Dyskusję już godzinę po zakupie. Rozpoczęcie Dyskusji będzie możliwe przez 180 dni od zakupu.
Dlaczego wprowadziliśmy tę zmianę i jak na niej skorzystasz
Dotąd, jeśli kupujący zgłaszał zastrzeżenia do transakcji, a rozpoczęcie Dyskusji nie było już możliwe, sprzedający musiał wyjaśniać sprawę poprzez e-mail. Odpowiedź trzeba było wysłać zarówno do klienta, jak i do Allegro. Od teraz Dyskusję można otworzyć w ciągu 180 dni od daty zakupu, dzięki czemu unikniesz dodatkowych e-maili, a cała korespondencja dotycząca zamówienia będzie dostępna w jednym miejscu.
Niektóre przedmioty, na przykład te wysyłane drogą elektroniczną, dostarczane są od razu. Chcemy, żeby Dyskusje były skutecznym narzędziem do kontaktu z kupującym także w przypadku transakcji z tego typu produktami. Dlatego Dyskusję można otworzyć niemal od razu po zakupie, a co za tym idzie, znacznie szybciej wyjaśnić sprawę.
W ramach Dyskusji mamy dostęp do wszystkich informacji związanych z transakcją, na przykład statusu wpłaty lub numeru przesyłki. To sprawia, że nie musisz przesyłać nam dodatkowych zdjęć lub załączników, możemy zatem łatwiej i szybciej pomóc Ci w wyjaśnieniu sprawy z kupującym.
Automatyczne informacje o statusie przesyłki
Dla Twojej wygody do Dyskusji dodaliśmy automatyczną infomację o statusie przesyłki dla kupującego. Jeśli nadasz przesyłkę po rozpoczęciu Dyskusji, kupujący od razu otrzyma informację o statusie swojego zamówienia - "W doręczeniu" lub "Dostarczona". W ten sposób zaoszczędzisz czas, bo nie będzie konieczności wysyłania do kupującego dodatkowych wiadomości na temat statusu przesyłki.
Ponadto niebawem wprowadzimy także rozwiązanie, którym będziemy zachęcać klientów do szybszego zamknięcia Dyskusji, jeśli sprawa się wyjaśniła.