Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościTwoja sprzedaż z powodu pandemii koronawirusa wzrosła, a czas dostawy przesyłek się wydłużył?
Przygotowaliśmy kilka usprawnień, które ułatwią Ci kontakt z klientami, dzięki czemu zyskasz więcej czasu na realizację zamówień.
W zakładce Moje zakupy informujemy wszystkich klientów o możliwych opóźnieniach w dostawie.
Klientów, którzy chcą rozpocząć Dyskusję przed upływem czasu wysyłki, prosimy o cierpliwość.
Jeżeli klient jako powód rozpoczęcia Dyskusji wybierze "nie otrzymałem towaru po wpłacie", wystarczy, że:
- wprowadzisz numer przewozowy przesyłki
- przekażesz przesyłkę przewoźnikowi
- przesyłka zostanie doręczona
- zwrócisz pieniądze poprzez Allegro Finanse
a poinformujemy o tym klienta w Dyskusji w Twoim imieniu. Naszą odpowiedź weźmiemy pod uwagę przy obliczaniu średniego czasu odpowiedzi w panelu Jakość mojej sprzedaży i doliczymy tyle samo punktów, ile w przypadku standardowej odpowiedzi.
Zobacz, co jeszcze może pomóc w pozytywnym rozwiązaniu Dyskusji.