Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościZgodnie z zapowiedzią wyłączyliśmy opcję Urlop. Usunęliśmy też wszystkie nieobecności zaplanowane przez to narzędzie na wrzesień i kolejne miesiące. Pamiętaj, że zamiast tego możesz skorzystać z nowej opcji Przerwa w sprzedaży.
Co zmienia opcja Przerwa w sprzedaży
Dzięki opcji Przerwa w sprzedaży możesz łatwo zawiesić swoje oferty na czas urlopu i odpoczywać bez wpływu na ocenę jakości sprzedaży. Jednym kliknięciem wstrzymasz wszystkie aktywne oferty na Twoim koncie, aby zawiesić sprzedaż na czas swojej nieobecności.
Gdy wstrzymasz oferty za pomocą opcji Przerwa w sprzedaży, kupujący nie złożą u Ciebie nowych zamówień aż do momentu, w którym aktywujesz sprzedaż. Nie zobaczą też Twoich ofert na liście ofert i w wyszukiwarce.
Zakończone oferty możesz wznowić do 60 dni – do tego czasu zachowamy ich unikalny adres URL. Jeśli zrobisz to w ciągu 30 dni, dodatkowo zachowasz też proporcjonalną popularność swoich ofert.