Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOd 3 lipca samodzielnie otworzysz Dyskusję ponownie, jeśli automatycznie ją zamkniemy.
Automatycznie zamkniemy Dyskusję, jeśli rozpoczniesz ją z powodu:
- nie otrzymałem produktu – a po zweryfikowaniu przez nas statusu przesyłki okaże się, że została ona dostarczona do Ciebie i przez 24 godziny od jej dostarczenia, nie wypowiesz się w Dyskusji
- problem z odstąpieniem/rezygnacją z zakupu lub brak zwrotu wpłaty – a sprzedający zwróci Ci przez Allegro Finanse pełną kwotę za zamówienie.
Gdy automatycznie zamkniemy Dyskusję, jej status zmieni się na Rozwiązana. Damy o tym znać mejlowo Tobie i sprzedającemu.
Jak jest obecnie
Jeśli chcesz ponownie otworzyć Dyskusję, musisz skontaktować się bezpośrednio z nami.
Co zmienimy od 3 lipca
Jeśli Dyskusja zostanie przez nas zamknięta, ale po pewnym czasie pojawi się inny problem z zamówieniem, będziesz mieć możliwość samodzielnego otwarcia takiej Dyskusji ponownie. Wtedy jej status zmieni się na W toku.
Jak możesz ponownie otworzyć Dyskusję
- Przejdź do zakładki Dyskusje.
- Wybierz z listy Dyskusję ze sprzedającym, którą chcesz otworzyć ponownie.
- Kliknij [zgłoś problem ponownie].
- Wskaż, z jakiego powodu ponownie otwierasz Dyskusję i kliknij [dalej].
Dyskusję możesz otworzyć ponownie również w Szczegółach zakupu. Wystarczy, że rozwiniesz Szczegóły zakupu pod produktem, którego dotyczyła Dyskusja i klikniesz [zgłoś problem ponownie].