Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOpis
TANGRAM ZABAWA I GRA UMYSŁOWA DLA DZIECI
Tangram to chińska łamigłówka znana ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na postawie jedynie kształtów jego konturów, a także wymyślanie własnych wzorów. Zestaw zawiera 42 różnorodne, drewniane figury geometryczne, w dużych poręcznych rozmiarach.
Drewnienie elementy o sporych rozmiarach zostały zaprojektowanie tak, aby ułatwić chwyt osobom starszym oraz po przebytych urazach, po udarach, czy w trakcie choroby Parkinsona.
Zawartość pudełka :
- 12 dużych trójkątów prostokątnych
- 6 średnich trójkątów prostokątnych
- 12 małych trójkątów prostokątnych
- 6 kwadratów
- 6 równoległoboków
- 60 żetonów
- instrukcja
- Elementy są wykonane z drewna
WARIANT I GRY
Każdy gracz bierze po jednym komplecie figur, tak aby miał wszystkie figury z jednego zestawu. Następnie należy otworzyć instrukcję na str. 3 z sylwetami wzorów do ułożenia. Wzory muszą być widoczne dla każdego z graczy. Na umówiony sygnał, gracze układają ze swoich figur pierwszą sylwetkę (wzór) z instrukcji. Ten kto pierwszy ułoży wybrany wzór woła STOP! Po sprawdzeniu poprawności ułożonego wzoru z instrukcją, gracz, który zawołał STOP! otrzymuje żeton. Następnie gracze przyglądają się kolejnemu obrazkowi i na sygnał starają się ułożyć go jak najszybciej. Gra trwa do momentu, gdy jeden z graczy zdobędzie jako pierwszy 5 żetonów. Ten gracz zostaje zwycięzcą.
WARIANT II GRY ( dla 3 graczy)
Przed rozpoczęciem gry należy rozsypać na stole wszystkie elementy. Instrukcję do gry należy położyć tak, by były widoczne wzory (czarne sylwety). Na sygnał gracze starają się ułożyć 2 wzory (w kolejnosci od str. 3) z przedstawionych w instrukcji, dobierając elementy ze wspólnego zbioru na stole. Ten, kto ułoży pierwszy, woła STOP!, a za prawidłowe ułożenie, gracz otrzymuje żeton. Gracze układają tak po 2 wzory, w kolejności przedstawionej w instrukcji. Gra kończy się, gdy jeden z graczy zdobędzie jako pierwszy 5 żetonów. Ten gracz zostaje zwycięzcą.
WARIANT III GRY
Przed rozpoczęciem gry, jej uczestnicy wybierają wzór z instrukcji do ułożenia. Wszyscy gracze układają wspólnie z jednego kompletu elementów wybrany wzór. Po ułożeniu, wzór należy zniszczyć, mieszając jego elementy. Teraz, na sygnał, wszyscy gracze starają się jak najszybciej ułożyć ze swoich elementów układany i zapamiętany wcześniej wzór (nie patrząc do instrukcji). Ten, kto zrobi to jako pierwszy woła STOP! Po sprawdzeniu poprawności ułożonego wzoru, gracz który zawołał STOP! otrzymuje żeton. Następnie gracze wybierają kolejny wzór do ułożenia. Gra kończy się gdy jeden z graczy zdobędzie jako pierwszy 5 żetonów. Ten gracz zostaje zwycięzcą.
Zabawa :
Z siedmiu kolorowych elementów ułóż wzory pokazane w instrukcji. (przykładowe obrazki)
Przeglądasz ofertę produktu: Gra logiczna Alexander Terapia. Tangram. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to