Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościParametry
Stan | Nowy |
Faktura | Wystawiam fakturę VAT |
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym | 0.942 kg |
Okładka | miękka |
Nośnik | książka papierowa |
Rok wydania | 2019 |
Tytuł | Social Marketing - International Student Edition: Behavior Change for Social Good |
Autor | Lee Nancy R. ,Kotler Philip |
Opis
Social Marketing - International Student Edition: Behavior Change for Social Good
Guiding the reader through designing and implementing memorable social marketing campaigns, this text presents a proven 10-step strategic marketing plan.
- Autor: Nancy R. Lee, Philip Kotler
- Wydawnictwo: Sage Publications
- Rok wydania: 2019
- Okładka: miękka
- Wymiary: 18.8 x 23 x 2.7 cm
- Język: angielski
- ISBN: 9781544371863
Stan: Nowy
Nośnik: książka papierowa
Social Marketing - International Student Edition NANCY R. LEE
Allegro Smart! to darmowe dostawy i zwroty: Kurierem, do Paczkomatów i Punktów odbioru.
Odbierz kupon na wybrane oferty tego sprzedającego i zrealizuj go podczas zakupu. Sprawdź warunki w regulaminie
Dostępne kupony
- 5 zł
Kupon od bookcat_pl
Przeglądasz ofertę produktu: Social Marketing - International Student Edition: Behavior Change for Social Good Lee Nancy R. ,Kotler Philip. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to