Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościParametry
Stan | Regenerowany |
Faktura | Wystawiam fakturę VAT |
Jakość części (zgodnie z GVO) | O - oryginał z logo producenta pojazdu (OE) |
Producent części | Peugeot OE |
Typ silnika | benzynowy |
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym | 99 kg |
Numer katalogowy części | 5FX Peugeot Citroen Ford 1.6 VTi + 2 lata |
Typ samochodu | Samochody dostawcze, Samochody osobowe |
Opis
✅ Przedmiotem aukcji jest silnik po remoncie kapitalnym 1.6 VTI 5FX
Przebieg: 0 km - bez przebiegu
✅ Pasujący do pojazdu:
- ✴️ PEUGEOT
- ✴️ CITROEN
- ✴️ Mini
✅ Dane techniczne silnika:
- ✴️ Pojemność silnika: 1.6 VTI
- ✴️ Kod silnika: 5FX
- ✴️ Rodzaj paliwa: Benzyna
- ✴️ Stan: Regenerowany
✅ Zakres wykonanych prac przy silniku 1.6 vti 5FX :
✴️ Osiowanie bloku.
✴️ Sprawdzenie szczelności bloku.
✴️ Montaż nowych panewek wału korbowego.
✴️ Docieranie zaworów.
✴️ Frezowanie gniazd zaworowych.
✴️ Nowe uszczelniacze zaworowe.
✴️ Planowanie płaszczyzny głowicy oraz płaszczyzny bloku.
✴️ Sprawdzenie szczelności zaworów.
✴️ Sprawdzona szczelność głowicy.
✴️ Wymiana pierścieni tłokowych (nowe).
✴️ Tłoki nominalne .
✴️ Nowa uszczelka pod głowicą - VICTOR REINZ.
✴️ Honowanie tulei cylindrów.
✴️ Bez rozrządu
✅WAŻNE:
- ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI!
Głowica po regeneracji wykonanej w profesjonalnym zakładzie szlifierskim, tzn:
- sprawdzona szczelność płaszcza wodnego pod ciśnieniem na gorąco
- sprawdzona grubość głowicy pod uszczelkę
- prowadnice nowe lub po weryfikacji
- frezowanie gniazd zaworowych
- zawory nowe lub szlifowane (po weryfikacji długości oraz grubości trzonka sprawdzamy z dokładnością 0,001 mm)
- docieranie zaworów
- planowanie płaszczyzny
- Sprawdzenie szczelności podciśnieniem na płaszczyźnie stycznej kątów zaworów i gniazd zaworowych
- sprawdzona oś położenia wałków/walka zapobiega to zatarciu i przegrzaniu
- wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych
- regulacja luzów zaworowych gdy jest wymagana
- mycie głowicy
- Gotowa do montażu.
- ✴️ Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową.
- ✴️ Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe później jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny.
✅WAŻNE:
✴️ Pierścienie tłokowe nowe.
✴️ Nowa uszczelka pod głowicą.
✴️ Nowe panewki główne oraz korbowodowe.
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie deklaracji sprzedającego.