Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościKradzież samochodu w 5 klatkach na sekundę? Teraz to możliwe
GTA: The Trilogy – The Definitive Edition 30 listopada 2021 roku otrzymało dużą aktualizację. Okazało się jednak, że po patchu pogorszyła się wydajność gry w wersji na konsolę PlayStation 4. Liczba klatek na sekundę spada nawet do 5! Zobacz test.
Czas czytania: 3 min
GTA: The Trilogy – The Definitive Edition wyszło w kiepskim stanie technicznym i spotkało się z dużą krytyką ze strony graczy. Rockstar Games stara się reagować na tę sytuację. Po pierwsze – firma przeprosiła i obiecała jak najszybsze poprawienie produkcji, aby jej jakość spełniała dotychczasowe standardy studia. Po drugie – w nieokreślonej przyszłości do sprzedaży powrócą oryginalne wersje klasycznej trylogii GTA.
Jak na razie możemy rozliczać Rockstara i odpowiadające za remaster studio Grove Street Games jedynie z aktualizacji. Niedawno udostępniona została druga łatka ważąca na niektórych platformach nawet 18 GB. Niestety wraz z nią pojawił się problem z wydajnością produkcji na PlayStation 4.
Aktualizacja do GTA: The Trilogy – The Definitive Edition powoduje spadki klatek na sekundę na konsoli Sony
Intencje twórców pewnie są dobre, ale efekty tym razem mogą niepokoić. Aktualizacja, która miała w znacznym stopniu poprawić GTA: The Trilogy – The Definitive Edition, sprawiła, że produkcja stała się mniej stabilna pod względem liczby klatek na sekundę. Problem dotyczy wersji na konsolę PlayStation 4.
Oficjalne dane mówią o usunięciu ponad 100 błędów – to pozytywna wiadomość, tylko szkoda, że przy tym patch pogorszył wydajność GTA: The Trilogy – The Definitive Edition na wspomnianym urządzeniu Sony. Liczba wyświetlanych klatek na sekundę spada nawet do 5! Podobno produkcja przed aktualizacją lepiej działała również na PlayStation 4 Pro.
Test porównawczy – GTA: The Trilogy – The Definitive Edition przed aktualizacją i po niej
Jeden z youtuberów nakręcił filmik, na którym porównuje liczbę klatek na sekundę w grze przed instalacją nowego patcha i po jego instalacji. Zobaczcie, jak to wygląda. Polecamy zwrócić uwagę na fragment 7:45, kiedy produkcja zalicza największy spadek liczby klatek na sekundę. Spowodowany jest on bowiem zmianą trybu kamery.
Wychodzi na to, że GTA: The Trilogy – The Definitive Edition jeszcze nie zostało w pełni poprawione, a przed twórcami nadal sporo pracy. Pozostaje więc jedynie czekać na kolejną łatkę.
Remaster gangsterskiej trylogii jest dostępny od 11 listopada 2021 r. na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch.
Krzysztof Lewandowski
Miłośnik kultury, już od ponad paru lat zajmujący się pisaniem (najczęściej w roli krytyka) o grach, filmach, serialach, książkach czy komiksach – bo lubi każdą z tym form opowiadania historii. Szczególnym sentymentem darzy serię "Gothic", od której zaczęło się jego uwielbienie do gatunku RPG. Zainteresowania pchnęły go na studia dziennikarskie i polonistyczne. Współpracuje także z GRYOnline.pl.
Śledź nas na - Google News