ZAWÓR BEZPIECZEŃSTWA DO C.O. 3/4 1,5 BAR AFRISO (6912099058)
- Przesyłka kurierska 15,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
- lokalizacja: Kraków, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- uszkodzony: nie
Lokalizacja: Kraków, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów gdzie Kupujący powinien kierować reklamowany produkt.
Kupujący może składać Sprzedawcy na adres meilowy wodanetsklep@gmail.com. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Starannie pakujemy i zabezpieczamy wszystkie towary do wysyłki. W chwili odbioru towaru prosimy sprawdzić stan i zawartość przesyłki, nawet jeśli nie nosi ona z zewnętrznych oznak uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia naruszenia lub zniszczenia przesyłki prosimy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Protokół prosimy spisać w chwili doręczenia przesyłki przez kuriera. Prosimy o nieodbieranie przesyłki nawet po opłacie przesyłki i niezwłoczne poinformowanie Sprzedającego. Przypadku nie zastosowania się do powyższych zaleceń, reklamacja może nie zostać rozpatrzona pozytywnie.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Kupujący, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia otrzymania produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.
Nie przyjmujemy zwrotów ''za pobraniem''.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- wod*********@********* (pokaż)
- 797 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
WODANET ANETA LIZURA
ul Grzegórzecka 77A lok. 5
31-559 Kraków
NIP: 662-169-15-93
REGON: 367645505
Pozostałe informacje
email: wodanetsklep@gmail.com tel: 797 578 828
Kontakt w sprawie zamówień, zwrotów i reklamacji.
Konto do wpłat zwykłym przelewem bankowym:
ING Bank Śląski 60 1050 1445 1000 0092 4346 0996
Szanowni Klienci,
NIE PROWADZIMY ODBIORÓW OSOBISTYCH !!!!!!!!!!!!!!!!
W przypadku błędnie naliczonego kosztu wysyłki przez Allegro przy zamówieniach zbiorczych zastrzegamy sobie możliwość jego modyfikacji.
Szanowni Państwo staramy się w jak najlepszy sposób opisywać sprzedawane przez nas produkty. Producenci idąc za postępem technicznym wprowadzają w swoich produktach ulepszenia lub zmiany. Dlatego też opis lub zdjęcie w aukcji może odbiegać od wprowadzonych zmian przez producenta. Zapewniamy jednak, że nasze produkty są oryginalne i pełnowartościowe. W razie wątpliwości co do produktu prosimy przed zakupem o kontakt.
KOSZTY TRANSPORTU:
Koszty transportu podane na Naszych aukcjach dotyczą przesyłek do 30 kg oraz określonego gabarytu, chyba że informacje na karcie produktu/ aukcji stanowią inaczej. Wszystkie przedmioty nie przekraczające łącznej wagi 30 kg oraz określonego przez firmę kurierską DPD gabarytu, są wysyłane w jednej paczce, a kupujący płaci za jedną wysyłkę (najwyższy koszt wysyłki spośród zakupionych przedmiotów). Wyjątkiem są aukcje, których w jednym koszcie wysyłki wysyłamy tylko jeden przedmiot. Jeśli masz wątpiwości co do naliczonych kosztów wysyłki przez allegro, skontaktuj się z Nami.
Jeśli dokonasz zakupów o łącznej wadze POWYŻEJ 30 KG koszt transportu jest sumowany dla dwóch (w przypadku, gdy przesyłka będzie składała się z 2 paczek, analogicznie dla 3,4,5...paczek) najdroższych kosztów transportu spośród zakupionych przedmiotów, a towar wysyłamy w dwóch paczkach (w przypadku, gdy przesyłka będzie składała się z 2 paczek, analogicznie dla 3,4,5...paczek.)
Grzejniki o niestandardowych gabarytach wysyłamy na palecie, dokładnie zabezpieczamy grubym kartonem, narożnikami chroniącymi kanty oraz naklejkami ostrzegawczymi, aby towar bezpiecznie i w całości dotarł do klienta.
Bojlery i podgrzewacze poziome wysyłane są pojedynczo – nie łączmy z żadnymi innymi przedmiotami. Szafki do rozdzielaczy wysyłamy tylko z drobnymi przedmiotami (złączki, uchwyty, zaworki) - nie łączymy np. z rurami, rozdzielaczami do podłogówki, zbiornikami, folią, pompami, otuliną, itp. Grzejniki - wysyłamy je tylko w ilościach opisanych na aukcji. Przy zakupie większej ilości koszt transportu sumuje się, a towar jest wysyłany na palecie. Krążek/Zwój rury PEX - wysyłamy tylko z drobnymi elementami lub maksymalnie 10 krążkami otuliny/ 2 rolkami folii aluminiowej/ 1 krążkiem rury karbowanej/ 1 krążkiem taśmy dylatacyjnej; NIE łączymy z otuliną w laskach 2-metrowych; NIE łączymy z rozdzielaczami; NIE łączymy z naczyniami.
REKLAMACJE:
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów gdzie Kupujący powinien kierować reklamowany produkt.
Kupujący może składać Sprzedawcy na adres meilowy wodanetsklep@gmail.com. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Starannie pakujemy i zabezpieczamy wszystkie towary do wysyłki. W chwili odbioru towaru prosimy sprawdzić stan i zawartość przesyłki, nawet jeśli nie nosi ona z zewnętrznych oznak uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia naruszenia lub zniszczenia przesyłki prosimy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Protokół prosimy spisać w chwili doręczenia przesyłki przez kuriera. Prosimy o nieodbieranie przesyłki nawet po opłacie przesyłki i niezwłoczne poinformowanie Sprzedającego. Przypadku nie zastosowania się do powyższych zaleceń, reklamacja może nie zostać rozpatrzona pozytywnie.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu