Audi q5 80a 2.0 diesel lift wózek sanki kołyska przód komplet
- Stan
- Używany
- Producent części
- Audi OE
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościProdukt: BMW OE 6757912
Produkt: OPEL MERIVA A SANKI WÓZEK KOŁYSKA
Produkt: SANKI HYUNDAI I 30 I 1.6 CRDI
Produkt: Sanki wózek Renault Laguna II
Produkt: Wózek sanki Touran 2 golf 6
Produkt: Wozek Przedni Mercedes W206 W223 1
Produkt: BMW F30 F31 N47 WÓZEK SANKI PRZÓD
Produkt: Opel OE 13158053
Silnik samochodowy jest oczywiście najważniejszym układem każdego samochodu. To dzięki jego pracy pojazd porusza się po drodze. We współczesnych samochodach stosuje się silniki elektryczne oraz ciągle jeszcze w przeważającej liczbie przypadków – motory spalinowe. Te ostatnie wykorzystują do wytworzenia momentu obrotowego zjawisko sprężania i rozprężania się gazu.
Silnik spalinowy nie będzie działał prawidłowo, jeśli o niego nie zadbamy. Odpowiednia pielęgnacja motoru i podzespołów jest gwarancją jego poprawnej pracy oraz dłuższej żywotności. Do eksploatacyjnych serwisów należy przede wszystkim regularna wymiana:
Cały skomplikowany system, jakim jest silnik spalinowy samochodu, składa się z wielu układów, które współpracują ze sobą po to, żeby w ostateczności zamienić energię powstałą ze spalania benzyny czy oleju napędowego, ewentualnie LPG, na energię mechaniczną wprawiającą w ruch pojazd. Silnik jest elementem niezwykle ciężkim – przeciętny motor samochodu benzynowego 2.0 waży około 120 kg, a jeśli doliczymy do tej masy również ciężar alternatora, kolektorów itp. elementów – około 150 kg. Tak dużą masę trzeba oczywiście w pojeździe stabilnie przymocować. Służą do tego specjalne konstrukcje nośne, które w zależności od marki auta i jego modelu przyjmują różne kształty, np. belki lub tzw. sanek. Komponenty te muszą być oczywiście sprawne, żeby utrzymać spory ciężar silnika i nie spowodować jego przesunięć, nie mówiąc o wypadnięciu podczas jazdy, ponieważ nawet i takie sytuacje się zdarzają. Jeśli jednak samochód przechodzi regularnie przegląd techniczny, nie musimy się martwić o tak daleko idące konsekwencje ewentualnych zaniedbań.