KOMPRESOR 12V 100 PSI 1 tłok do poduszek pneumaty
- Stan
- Nowy
- Producent części
- MTT System
- Numer katalogowy części
- 0044
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościProdukt: AMK KZ30 kompresor zawieszenia
Produkt: Pneucars w220345543876 adapter
Produkt: Jeep OE 68204387AA, 68204387AB
Produkt: Continental 95B616006D , 95B698010
Produkt: AMK A2060-1 kompresor zawieszenia
Auta mają dawać komfort podczas jazdy. Klasyczne zawieszenie w samochodzie może być twardsze w autach sportowych lub bardziej miękkie w modelach o zdecydowanie rodzinnych właściwościach – wszystko zależy od charakteru auta. W przypadku klasycznego zawieszenia inżynierowie nie są w stanie wymyślić niczego innowacyjnego, jednak na rynku są dostępne również samochody wyposażone w zawieszenie pneumatyczne. Pierwsze zawieszenie z układami pneumatycznymi tłumiącymi nierówności na drogach pojawiło się w autach osobowych ponad 30 lat temu.
Producenci samochodów stosują w swoich pojazdach jeden z dwóch typów zawieszenia pneumatycznego. Pierwszy z nich wykorzystuje moduł sprężyn pneumatycznych ze zintegrowanymi amortyzatorami, drugi natomiast miechy, które współpracują z oddzielnym amortyzatorem. Jednakże w obu przypadkach do całego systemu powietrze tłoczy kompresor zawieszenia, który jest montowany zarówno z przodu, jak i z tyłu pojazdu pod specjalną osłoną.
W sklepach internetowych znajdują się kompresory zawieszenia pneumatycznego do wszystkich modeli wykorzystujących tego typu rozwiązanie, niezależnie od typu auta i marki pojazdu. Kompresor to niezwykle ważny element całego układu, który odpowiada za regulację prześwitu. Jeśli zauważyliśmy, że nasze auto nie obniża się lub nie podnosi tak jak kiedyś, może to oznaczać wysłużony kompresor.
O tym, że auto zapewnia znacznie większy komfort podczas jazdy po nierównym terenie, już wiemy. Zawieszenie pneumatyczne pozwala kierowcy na regulację wysokości pojazdu, zwiększając jego prześwit. Takie rozwiązanie jest również bardzo funkcjonalne, ponieważ w przypadku, gdy chcemy załadować dużo rzeczy do wysokiego auta, zawieszenie można obniżyć, a po zapakowaniu całego bagażnika możemy auto podnieść, aby nie prezentowało się nieatrakcyjnie. W niektórych przypadkach auto może zostać podniesione nawet o 30 centymetrów!