OLEJ SHELL HELIX ULTRA 5W40 4L ACEA A3/B4 API SM/CF VW 500.00/502.00/503.01/505.00 MB 229.5 4L SHELL
NR Kat.: SH 40598
NR Prod.: 550052679
4 LITRY
Syntetyczny olej o doskonałych parametrach użytkowych przeznaczony do wszystkich nowoczesnych silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym, także z turbodoładowaniem oraz zasilanych gazem LPG. Nie wpływa na katalizator, zapewnia zimny start w każdych warunkach.
W pełni syntetyczny olej silnikowy – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników
Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją
Do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG; może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell - Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed osadami obniżającymi moc i wydajność
Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją - Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem - Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
Aktywne oczyszczanie - Pomaga usunąć szlam pozostawiony przez oleje niższej jakości
Wysoka odporność na pogarszanie się jakości oleju - Pomaga utrzymać ochronę między wymianami oleju
Niski stopień odparowania - Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek między wymianami
Wyjątkowa wydajność w niskich temperaturach - Szybszy przepływ oleju dla szybszego rozgrzewania się silnika
Zatwierdzony przez producentów samochodów - Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi
Długi czas eksploatacji - Wyjątkowa ochrona i oczyszczanie, nawet podczas najdłuższych zalecanych przez producenta okresów między wymianami oleju
Możliwość stosowania z różnymi paliwami - Może być stosowany w silnikach benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, odpowiedni również dla silników na biodiesel i mieszanki benzyny z etanolem
ACEA A3/B3, A3/B4 API SN/CF, BMW LL-01; Chrysler MS 10725, MS 12991; Ferrari; MB 229.5; MB 226.5; VW 502.00/505.00, PSA B71 2296; Porsche A40; Renault RN 0700, RN0710; spełnia Fiat 9.55535-Z2