Komplet linki pancerze końcówki fajki gumki hamulca przerzutki cały rower
- Stan
- Nowy
- Wykończenie
- galwanizowana
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościProdukt: Linka do przerzutki iBike 2100 mm
Produkt: Pancerz do hamulec Saccon 1000 mm
Produkt: Linka do hamulec Nexelo 1700 mm
Produkt: Pancerz do hamulec Shimano 1000 mm
Produkt: Linka do hamulca iBike 1,8 m
Produkt: Linka do hamulec Clarks 2000 mm
Produkt: Pancerz do hamulec Saccon 1000 mm
Produkt: Linka do przerzutki iBike 2100 mm
Produkt: Pancerz do hamulec Accent 3000 mm
Produkt: Do hamulec Prox 10 mm
Produkt: Pancerz do hamulec Saccon 500 mm
Produkt: Linka do hamulec Clarks 1000 mm
Produkt: Pancerz do hamulec Jet 30 mm
Produkt: Linka do hamulec iBike 1800 mm
Produkt: Linka do przerzutki iBike 2100 mm
Produkt: Linka do przerzutki Shimano 2100 mm
Produkt: Linka do hamulec Shimano 2050 mm
Linki rowerowe do przerzutek spełniają funkcję łączenia manetek (lub klamkomanetek) z przerzutką. Przekręcając manetkę, naciągamy tym samym lub popuszczamy linkę, zmieniając w konsekwencji bieg. Kiedy linki przestają działać prawidłowo lub ulegają zerwaniu, konieczna staje się ich wymiana na nowe. Zanim zdecydujemy się na zakup, przyjrzyjmy się dokładnie naszym dotychczasowym linkom, a szczególnie ich końcówkom. Choć zasadniczo we wszystkich rowerach funkcjonuje jeden standard, to niekiedy, szczególnie w starszych modelach, zakończenia mają postać młoteczków lub zacisków z brązu. Na rynku dostępne są czasem linki uniwersalne z obydwiema końcówkami.
Linki rowerowe hamulcowe służą do uruchamiania hamulca. Są bardziej wytrzymałe i mają większą średnicę niż ich przerzutkowe odpowiedniczki. Wymiana linek należy do napraw eksploatacyjnych i nie świadczy o złej jakości produktu, lecz po prostu o jego zużyciu. Oczywiście częstotliwość, z jaką wymienia się linki hamulcowe, zależy od tego, z jaką intensywnością korzystamy z naszego roweru, niemniej jednak zniszczone linki koniecznie trzeba wymienić na nowe. Zaniedbanie tego obowiązku prowadzić może do problemów z płynną zmianą przełożeń, a także z prawidłowym działaniem hamulców, co nie tylko jest nieprzyjemne, ale przede wszystkim niebezpieczne. Dokonując wymiany linek, zwróćmy uwagę na ich zakończenia, ponieważ są one realizowane w różny sposób. Wśród końcówek wyróżniamy:
Stając przed koniecznością zakupu, zastanawiamy się nad wyborem – czy warto kupić tanie linki, czy lepiej postawić na droższe produkty znanych marek? Jeśli jesteśmy amatorami, z pewnością nie zauważymy dużej różnicy w funkcjonowaniu tak prostego elementu, jakim są linki hamulcowe, niezależnie od tego, którą opcję wybierzemy. Kiedy jednak jeździmy rowerem często i pokonujemy nim spore dystanse, warto postawić na sprawdzone produkty – dobrej jakości linki są odporne na rozciąganie, dzięki czemu długo pracują w odpowiedni sposób.