1 z 8

ZESTAW SZTUCZNE ZĘBY + KREW WAMPIR HALLOWEEN

od
_perfect-shop_
26,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka płatna z góry
Pocztex Kurier2413,90 zł
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie8,00 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 489,90 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Pocztex Kurier24 pobraniowy16,90 zł
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie pobranie10,46 zł
Allegro Pocztex Kurier 48 pobraniowy12,36 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 74 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

                                                                                        

                                                                                         Witamy Serdecznie        

                                                                                         Perfect Party 

                                                                                         Dla dzieci i dorosłych

                                                                                         Akcesoria Imprezowe

                                                                                         Seria Premium

NIEZWYKŁA KOLEKCJA KOSTIUMÓW I PRZEBRAŃ

Super przebrania, kostiumy, cosplay specjalnie dla Ciebie!

Halloween i Karnawał

                                                                                        

                       

                                                                                        

NIEZWYKŁA KOLEKCJA KOSTIUMÓW I AKCESORIÓW

Super przebrania, kostiumy, cosplay i akcesoria specjalnie dla Ciebie na HALLOWEEN i KARNAWAŁ!

REWELACYJNE AKCESORIA NA IMPREZĘ HALLOWEENOWĄ i KARNAWAŁ

Kolekcja premium

Specyfikacja produktu:

WAMPIRZE ZĘBY VAMPIRE + GRATIS SZTUCZNA KREW

Kod produktu: 99413

                                                            Galeria produktu

Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularza allegro, bądź wiadomości e-mail. 

Odpowiemy Państwu niezwłocznie na wszystkie pytania.

Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Poznań, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,90 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie pobranie
pierwsza sztuka
10,46 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,36 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje


  

1. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 

2. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

- przesyłając na adres email: watches@perfect-shop.eu zdjęcie wypełnionego formularza,

- w formie pisemnej kierując reklamację na adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji:


perfect-shop

Joanna Karpińska

Jasna Rola 42/46

61-609 Poznań



3. Formularz reklamacji 


perfect-shop

Joanna Karpińska e-life

Jasna Rola 42/46

61-609 Poznań

miejsce i data

dane kontrahenta 

FORMULARZ REKLAMACJI Z TYTUŁU GWARANCJI

1.

Dane Klienta 

(wypełnia Klient)

Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………….

Ulica/miejscowość: ……………………………………..……………………………………..

Kod pocztowy: ………….......  Miasto: …………………………………………….

Telefon: ……………………  Adres email: ……………………………………….

Data złożenia reklamacji: ……………………………

2.

Informacje o przedmiocie reklamacji 

(wypełnia Klient)

Produkt: …………………………………. Seria/model/nr kat.: ……………………………..

Data zakupu na Allegro: …………………… 

Nr dokumentu zakupu (transakcji): ……………………

Data stwierdzenia wady: ……………………………….

Opis wady/ przyczyna reklamacji:

……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………

3.

Żądanie reklamującego 

(wypełnia Klient)

[ ] nieodpłatna naprawa 

[ ] wymiana uszkodzonej części

[ ] obniżenie zapłaconej ceny o kwotę ……………………

(słownie: ……………………………………………………………………………………)[1]

[ ] wymiana na nowy[2]

[ ] zwrot zapłaconej ceny[3]

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI GWARANCYJNYCH

1.Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne zakupionego towaru, z wyłączeniem wad powstałych na skutek nieprzestrzegania przez Klienta zasad montażu, użytkowania i konserwacji, podanych w instrukcji produktu i karcie gwarancyjnej. Zakres gwarancji może być rozszerzony wyłącznie przez zapis w karcie gwarancyjnej.

2. Reklamacje z tytułu gwarancji powinny być wnoszone pisemnie i wysłane wraz z towarem na adres: Joanna Karpińska e-life, 61-609 Poznań, ul. Jasna Rola 42/46 i adres email: shop@perfect-shop.eu. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Zaleca się transport w opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia podczas przesyłki nie będą podlegały naprawie lub wymianie w ramach gwarancji.

3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Termin ten może ulec wydłużeniu, jeżeli naprawa wymaga sprowadzenia części niezbędnych do naprawy.

4. Prawo do składania reklamacji w ramach gwarancji przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancyjnej, wyznaczonym przez prawo polskie.

5.Ochrona gwarancyjna obowiązuje wyłącznie obszar Rzeczypospolitej Polskiej. Niniejsze warunki oraz udzielona gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

(podpis Klienta)

[1] w przypadku spełnienia żądania reklamującego przez Sprzedawcę roszczenie reklamacyjne w zakresie opisanym w reklamacji ustaje i nie może być przedmiotem ponownej reklamacji z tytułu gwarancji

[1] wymiana na nowy dotyczy towarów, które nie mogą być naprawione ze względu na charakter towaru lub rodzaju stwierdzonej wady

[1] tylko w przypadku gdy: 

- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów 

- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie 

- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

[1] w przypadku spełnienia żądania reklamującego przez Sprzedawcę roszczenie reklamacyjne w zakresie opisanym w reklamacji ustaje i nie może być przedmiotem ponownej reklamacji z tytułu gwarancji

 
 

[2] wymiana na nowy dotyczy towarów, które nie mogą być naprawione ze względu na charakter towaru lub rodzaju stwierdzonej wady

 
 

[3] tylko w przypadku gdy: 

- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów 

- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie 

- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności.

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Joanna Karpińska e-life
Jasna Rola 42/46
61-609 Poznań
Dodatkowe informacje

  

II. REKLAMACJE

1. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 

2. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

- przesyłając na adres email: watches@perfect-shop.eu zdjęcie wypełnionego formularza,

- w formie pisemnej kierując reklamację na adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji:


perfect-shop

Joanna Karpińska

Jasna Rola 42/46

61-609 Poznań


3. Formularz reklamacji 


perfect-shop

Joanna Karpińska

Jasna Rola 42/46

61-609 Poznań


miejsce i data


dane kontrahenta 


FORMULARZ REKLAMACJI Z TYTUŁU GWARANCJI

1.

Dane Klienta 

(wypełnia Klient)

Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………….

Ulica/miejscowość: ……………………………………..……………………………………..

Kod pocztowy: ………….......  Miasto: …………………………………………….

Telefon: ……………………  Adres email: ……………………………………….

Data złożenia reklamacji: ……………………………

2.

Informacje o przedmiocie reklamacji 

(wypełnia Klient)

Produkt: …………………………………. Seria/model/nr kat.: ……………………………..

Data zakupu na Allegro: …………………… 

Nr dokumentu zakupu (transakcji): ……………………

Data stwierdzenia wady: ……………………………….

Opis wady/ przyczyna reklamacji:

……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………………………….……………

3.

Żądanie reklamującego 

(wypełnia Klient)

[ ] nieodpłatna naprawa 

[ ] wymiana uszkodzonej części

[ ] obniżenie zapłaconej ceny o kwotę ……………………

(słownie: ……………………………………………………………………………………)[1]

[ ] wymiana na nowy[2]

[ ] zwrot zapłaconej ceny[3]

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI GWARANCYJNYCH

1.Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne zakupionego towaru, z wyłączeniem wad powstałych na skutek nieprzestrzegania przez Klienta zasad montażu, użytkowania i konserwacji, podanych w instrukcji produktu i karcie gwarancyjnej. Zakres gwarancji może być rozszerzony wyłącznie przez zapis w karcie gwarancyjnej.

2. Reklamacje z tytułu gwarancji powinny być wnoszone pisemnie i wysłane wraz z towarem na adres: Joanna Karpińska e-life, 61-609 Poznań, ul. Jasna Rola 42/46 i adres email: shop@perfect-shop.eu. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Zaleca się transport w opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia podczas przesyłki nie będą podlegały naprawie lub wymianie w ramach gwarancji.

3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Termin ten może ulec wydłużeniu, jeżeli naprawa wymaga sprowadzenia części niezbędnych do naprawy.

4. Prawo do składania reklamacji w ramach gwarancji przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancyjnej, wyznaczonym przez prawo polskie.

5.Ochrona gwarancyjna obowiązuje wyłącznie obszar Rzeczypospolitej Polskiej. Niniejsze warunki oraz udzielona gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

(podpis Klienta)

[1] w przypadku spełnienia żądania reklamującego przez Sprzedawcę roszczenie reklamacyjne w zakresie opisanym w reklamacji ustaje i nie może być przedmiotem ponownej reklamacji z tytułu gwarancji

[1] wymiana na nowy dotyczy towarów, które nie mogą być naprawione ze względu na charakter towaru lub rodzaju stwierdzonej wady

[1] tylko w przypadku gdy: 

- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów 

- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie 

- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

[1] w przypadku spełnienia żądania reklamującego przez Sprzedawcę roszczenie reklamacyjne w zakresie opisanym w reklamacji ustaje i nie może być przedmiotem ponownej reklamacji z tytułu gwarancji

 
 

[2] wymiana na nowy dotyczy towarów, które nie mogą być naprawione ze względu na charakter towaru lub rodzaju stwierdzonej wady

 
 

[3] tylko w przypadku gdy: 

- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów 

- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie 

- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Joanna Karpińska e-life
Jasna Rola 42/46
61-609 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

  

I. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

1. OGÓLNE WARUNKI

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:

perfect-shop

Joanna Karpińska e-life

Jasna Rola 42/46

61-609 Poznań

2. Formularz odstąpienia od umowy - wysyłany mailowo na prośbę Klienta:

miejsce i data

dane kontrahenta 

perfect-shop

Joanna Karpińska e-life

Jasna Rola 42/46

61-609 Poznań

NIP: 955-19-34-341

Odstąpienie od umowy kupna zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy zawartej za pośrednictwem platformy Allegro.pl z dnia ……………….. dotyczącej zakupu towaru ………………….. (transakcja numer ……………………).

Zwrotu towaru dokonam na adres: 

Joanna Karpińska e-life

ul. Jasna Rola 42/46

61-609 Poznań

Zwrot pieniędzy proszę kierować na konto:

…………………..

Podpis 

3. Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie koszty (najpóźniej w ciągu 14 dni).

4. Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.



5. W zakupach dokumentowanych fakturą VAT (B2B) zwroty nie są przyjmowane.

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
_perfect-shop_
_perfect-shop_

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 miesięcy

Dane firmy

Joanna Karpińska
e-life
Jasna Rola 42/46
61-609 Poznań
NIP: 955-19-34-341

Kontakt

  • 884 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

perfect-shop

Joanna Karpińska e-life

ul. Jasna Rola 42/46

61-609 Poznań  

FAQ:

Jak wygląda i ile trwa dostawa? Jak szybko są realizowane zamówienia?

Zależy nam, aby mogli Państwo nabywać nasze produkty w możliwie najniższych cenach.  Zamówione przedmioty dostarczamy Państwu w ciągu 10-45 dni roboczych. Prosimy mieć to na uwadze przy składaniu zamówienia. Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty są najwyższej jakości, sygnowane przez niezależnych producentów.

  

Płatności.

Prosimy o dokonywanie wpłat za pomocą systemu PayU (wewnętrzny system płatności Allegro)

Więcej informacji pod adresem: http://faq.allegro.pl/artykul/26125/jak-zaplacic-za-przedmiot-przez-payu

W przypadku chęci dokonania przelewu bezpośrednio na nasz numer konta prosimy o przesłanie wiadomości - w odpowiedzi prześlemy dane do wpłaty.  W tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika allegro lub adres mailowy. Zastosowanie się do powyższej prośby znacznie przyśpieszy rozliczenie i wysyłkę.

Czy wystawiamy faktury?

Tak, do każdego zakupu na Państwa prośbę wystawiamy fakturę (dokument sprzedaży), która jest wysyłana drogą elektroniczną na Państwa adres mailowy, podany podczas zamówienia. Faktura może być wystawiona na osobę fizyczną lub na firmę (faktura VAT).     

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Odbiór osobisty jest możliwy jedynie w aukcjach, w których taka opcja jest zaznaczona w sekcji "dostawa i płatności".  

W przesyłce nie było dowodu zakupu. 

Dokumenty sprzedaży (faktura imienna bądź faktura VAT) są generowanie automatycznie i wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu (każde konto allegro posiada przypisany adres mailowy). Z uwagi na dużą ilość wysyłanych przez nas wiadomości, mail może trafiać do folderu "spam". W przypadku nie otrzymania dowodu zakupu, prosimy napisać na adres: shop@perfect-shop.eu Wysyłka paczki za granicę. W przypadku chęci skorzystania z tej możliwości, prosimy o kontakt - poinformujemy czy i jaka dopłata będzie niezbędna do sfinalizowania zamówienia.

Czy ceny zawierają podatek VAT?

Tak, zawierają. Wszystkie nasze faktury są wystawiane w trybie 23% VAT.

Pozostałe informacje

§ 9 DANE OSOBOWE
  

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Przedsiębiorca Joanna Karpińska e-life z siedzibą w Poznaniu pod adresem ul. Jasna Rola 42/46, 61-609 Poznań, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, REGON 812618119, NIP 9551934341 (zwaną dalej: Przedsiębiorcą). 
 

2. Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę.
 

3. Inspektorem ochrony danych w Serwisie jest Pan Wojciech Bednarski, adres e-mail: IODO@perfect-shop.eu   

4. Podane przez Użytkownika dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu: 
a. świadczenia Usług, o których mowa w niniejszym Regulaminie, 
b. rozliczenia płatności za Usługi, 
c. dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za Usługi, 
d. o ile Użytkownik wyraził zgodę w celu przesyłania drogą elektroniczną informacji o produktach/usługach Sklepu (cel marketingowy/newsletter) e. tworzenia zestawień, analiz i statystyk f. weryfikacji wiarygodności płatniczej g. obsługi reklamacji i zgłoszeń h. wsparcia technicznego i. prowadzenia rozliczeń finansowych, w tym wystawienia dokumentów księgowych  

5. Administrator jest uprawniony do przekazywania Twoich danych osobowych podmiotom trzecim (zwanych dalej: Podwykonawcami Sklepu). W związku z tym Twoje dane osobowe mogą być przekazane Podwykonawcom Sklepu na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Sklepem a Podwykonawcami Sklepu. Administrator jest zobowiązany do przekazywania Twoich danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na żądanie uprawnionych sądów, organów i instytucji.  

6. Twoje dane osobowe, co do zasady nie są przekazywane poza obszar EOG. Przekazanie Twoich danych osobowych poza obszar EOG może jednak nastąpić, gdy będzie to konieczne w celu zrealizowania Twojej usługi, w tym sytuacji, gdy realizacja usługi będzie wymagała udziału Podwykonawców Sklepu posiadających siedziby poza obszarem EOG.  

7. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania zawartej przez Ciebie ze Sklepem umowy o świadczenie usług oferowanych przez Sklep, w związku z którą Twoje dane osobowe są przetwarzane, a po tym okresie do dnia upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej przez Ciebie ze Sklepem umowy o świadczenie usług oferowanych przez Sklep. Natomiast Twoje dane osobowe utrwalone w dokumentacji księgowej będą przechowywane przez okres wskazany w obowiązujących przepisach prawa, w tym przepisach podatkowych.  

8. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z RODO i innych przepisów prawa, posiadasz prawo dostępu do treści Swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody.  

9.  Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w rozumieniu RODO, gdy Uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.  

10. W zakresie niezbędnym do wykonania zawartej przez Ciebie ze Sklepem umowy o świadczenie usług oferowanych przez Sklep ,a także w zakresie niezbędnym do podjęcia przez Sklep działań naTwoje żądanie oraz w zakresie niezbędnym do wypełnienia przez Sklep ciążącego na Sklepie obowiązku prawnego - przetwarzanie Twoich danych osobowych następuje na podstawie przepisu prawa tj. art. 6 ust. 1 lit. b) oraz lit. c) RODO, bez konieczności wyrażenia przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. W pozostałym zakresie podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. Natomiast w zakresie w jakim zgoda na przetwarzanie Twoich danych osobowych została wyrażona przez Ciebie wyłącznie w celach marketingowych podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz odmowa wyrażenia zgody lub cofnięcie zgody uniemożliwi Sklepowi informowanie Ciebie o nowych ofertach i promocjach. 

11. Możesz podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu, jeśli uprawnia Nas do tego obowiązujący przepis prawa lub uprzednio Wyrazisz na to zgodę.   

Wyświetlenia:101
Numer oferty:7352425485
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro