1 z 16

ZESTAW KRAWAT i POSZETKA - SZARY W KROPKI

od
Super Sprzedawcy
Tompi18
29,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
1 moneta
3 osoby kupiły 3 sztuki
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka kurierska13,50 zł
List polecony priorytetowy7,50 zł
List polecony ekonomiczny6,50 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa16,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 11 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Płeć:
    Produkt męski
  • Wzór dominujący:
    groszki
  • Materiał dominujący:
    mikrofibra (mikrofaza)
  • Szerokość:
    6 cm
  • Cechy dodatkowe:
    wąski
  • Dostawa z Polski:
    tak
  • Długość:
    150 cm
  • Kolor:
    biały, czarny, ecru, brązowy, beżowy, czerwony, fioletowy, niebieski, pomarańczowy, różowy, szary, srebrny, zielony, żółty, złoty, wielokolorowy, granatowy, miedziany, inny kolor

Opis

                                                             ZESTAW DO GARNITURU

                                                               KRAWAT + POSZETKA

Przedmiotem aukcji jest modny, elegancki zestaw do garnituru, który składa się z:

  • krawata
  • poszetki (chusteczki)

Krawat i poszetka są z takiego samego materiału i w tym samym kolorze.

Stylowy komplet, który doda elegancji każdemu mężczyźnie.  Sprawi, że poczujesz się wyjątkowo, a Twój strój będzie kompletny.

Krawat uszyty z wysokiej jakości materiału, posiada mięsisty wkład oraz odpowiednią długość, dzięki czemu mają Państwo pewność, że krawat będzie prezentował się idealnie. Do krawata w zestawie jest kwadratowa poszetka o wymiarach 22x22 cm. Można ją dowolnie ułożyć w kieszonce marynarki.

Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis produktów wchodzących w skład zestawu

KRAWAT

Informacje:

  • Marka: SORRISO
  • Materiał: 100% mikrofibra
  • Stan: Nowy
  • Długość: 150 cm
  • Szerokość: 6 cm (w najszerszym miejscu)

Krawat jest zapakowany w folijkę ochronną

POSZETKA (CHUSTECZKA)

Informacje:

  • Marka: SORRISO
  • Materiał: 100% mikrofibra
  • Stan: Nowy
  • Długość: 22 cm
  • Szerokość: 22 cm
  • Obszycie: maszynowe

Poszetka również jest zapakowana w folijkę ochronną

 

DOSTĘPNE WZORY:

po zalicytowaniu proszę podać wybrany wzór zestawu

Dostawa i płatność
od 6,50 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Tompi18 za co najmniej 150.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Odbiór osobisty - Warszawa Bielany. Proszę o telefoniczne bądź mailowe potwierdzenie odbioru osobistego minimum godzinę przed przyjazdem.

Punkty odbioru

SORRISO. Warszawa Bielany
Magiera
01-856 Warszawa
woj. mazowieckie
email: sorrisopolska@op.pl
tel.: 668414466

poniedziałek - czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SORRISO Tomasz Sor
Magiera 28A/28
01-856 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Tomasz SOR SORRISO, ul. Antoniego Magiera 28A, lok. 28, 01-856 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sorrisopolska@op.pl, numer telefonu: +48 668 414 466 lub za pomocą formularza zgłoszeniowego.

2. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 

3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

4. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.

5. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

6. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

7. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,

8. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl,

9. może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SORRISO Tomasz Sor
Magiera 28A/28
01-856 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.

3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:

a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

d. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
Tompi18
Tompi18

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 15 lat i 10 miesięcy

Dane firmy

Tomasz Sor
SORRISO TOMASZ SOR
Magiera 28A/28
01-856 Warszawa
REGON: 141598086
NIP: 1181686650

Kontakt

  • 668******** (pokaż)
poniedziałek - czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma SORRISO jest obecna na allegro od wielu lat. Zajmujemy się sprzedażą wysokiej jakości krawatów, muszek, poszetek, spinek do mankietów. Swoją ofertę kierujemy zarówno do osób fizycznych, jak i firm, hurtowni czy sklepów. 

Dla nas priorytetem jest uśmiech naszych klientów, dlatego dołożymy wszelkich starań aby byli Państwo zadowoleni z transakcji. 

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Tomasz SOR SORRISO, wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Antoniego Magiera 28A, lok. 28, 01-856 Warszawa, NIP: 1181686650, REGON: 141598086, zwany dalej Sprzedawcą. 

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.  

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia)

mBank 18 1140 2004 0000 3802 5624 5323 

dane do przelewu: 

SORRISO  

ul.Magiera 28A/28 

01-856 Warszawa 

b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);

 c. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia), 

d. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy. O gotowości Zamówienia do odbioru Klient informowany jest za pośrednictwem wiadomości e-mail, przesyłanej na podanym przez Klienta w trakcie składania Zamówienia adres e-mail). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca.  

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych. 




Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z  przetwarzaniem  danych  osobowych  i  w  sprawie swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE  (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) (dalej: RODO), informuję, że:  


1. Administrator danych osobowych  

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:   

SORRISO Tomasz Sor  

Ul. Magiera 28A/28   

01-856 Warszawa.   

adres do doręczeń – Magiera 28A/28 , 01-856 Warszawa  

adres elektroniczny – sorrisopolska@op.pl  


2. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych  

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: realizacji Państwa zamówienia złożonego w sklepie internetowym prowadzonego w ramach serwisu Allegro.pl.  

Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy której Pan/Pani jest stroną w celu zrealizowania zamówienia złożonego w sklepie internetowym prowadzonym w ramach Allegro.pl.   

Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. 


3. Kategorie odnośnych danych osobowych   

Administrator danych osobowych przetwarza następujące kategorie odnośnych danych osobowych: 

- dane kontaktowe, 

- dane dotyczące zamówień w sklepie internetowym prowadzonym w serwisie Allegro.pl,  

- dane dotyczące reklamacji skarg i wniosków;  


4. Czas przetwarzania danych   

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od dnia zrealizowania zamówienia.  


5. Odbiorcy danych osobowych   

 Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są   

- Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie  

- InPost S.A. z siedzibą w Krakowie  

- FedEx Express Polska  sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie  

- mBank S.A. z siedzibą w Warszawie  

- Kancelaria księgowa z siedzibą w Warszawie  


6. Prawa osoby, której dane dotyczą  

Na podstawie RODO ma Pan/Pani prawo do:   

- żądania dostępu do swoich danych osobowych   

- żądania sprostowania swoich danych osobowych  

- żądania usunięcia swoich danych osobowych  

- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych  

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych  

- żądania przenoszenia danych osobowych  


7. Skarga do organu nadzorczego   

Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).  


8. Źródło pochodzenia danych osobowych   

Pana/Pani dane osobowe pochodzą od Grupy Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu

Pana/Pani dane osobowe nie pochodzą ze źródeł publicznie dostępnych.  


9. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub stronę trzecią 

  Wykonanie zobowiązań płynących z realizacji zamówienia.  

Wyświetlenia:581
Numer oferty:7408403173
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro