Żelazko TEFAL FV 9620 STRAŻAK 2600W AntiDrip

299,00 zł Allegro Smart!
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
12,90 zł
Pocztex Kurier48
11,00 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie
0,00 zł
Paczkomaty 24/7
9,99 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
19,00 zł
Pocztex Kurier48 pobraniowy
16,00 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie
9,00 zł
Paczkomaty 24/7
16,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 75 sztuk
Zapakuj na prezent
15,00 zł
Dowiedz się więcej
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Kup w zestawie

Żelazko TEFAL FV 9620 STRAŻAK 2600W AntiDripDESKA DO PRASOWANIA MPM SMILE SDP-06 114x34cm HIT
W zestawie taniej
387,50 zł384,10 zł

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    3 kg
  • Kolor dominujący:
    niebieski
  • Marka:
    Tefal
  • Moc:
    2600 W
  • Rodzaj żelazka:
    parowe
  • Rodzaj stopy:
    Ceramiczna

Opis

Nowoczesne Żelazko TEFAL FV 9620

Żelazko Tefal FV 9620 Autoclean Anti calc posiadające wysoką moc 2600 Watt z pewnością pomoże Ci w doprasowaniu nawet największych zagnieceń. Funkcja samoczyszczenia oraz system odwapniania pozwalają utrzymać żelazko w doskonałym stanie także po skończonym procesie prasowania.

Zalety i dane produktu :

  • Stopa Ultragliss
  • Wytwarzanie pary: 0-50g/min
  • Uderzenie pary: 200g/min
  • gotowe programy prasowania
  • Pionowy wyrzut pary
  • Funkcja AutoStop ( STRAŻAK )
  • Funkcja AntiDrip
  • Funkscja AntiCalc
  • Zbiornik na wodę: 350ml
  • Szufladka antywapienna
  • Funkcja samooczyszczania
  • Spryskiwacz
  • Długość przewodu 2,5 m
  • System Easy Cord
  • Moc: 2600
  • kolor: biało / granatowy
  • produkt NOWY
  • ogólnopolska 2 letnia gwarancja

Podana cena zawiera koszty KGO

Wystawiamy faktury VAT !!!

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Ostrów, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,90 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
9,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

UWAGA 

Wszystkie sprzedawane produkty mają ogólnopolskie gwarancje

TEFAL 

W przypadku wystąpienia problemów prosimy o kontakt z infolinią TEFAL (  801 300 420  )Po   potwierdzeniu  wady,  produkt  zostanie  wymieniony  na  taki  sam   lub  podobny,  a  w  przypadku  szybkowarów  zostanie  wykonana   naprawa.  W związku z niniejszymi warunkami gwarancji zobowiązania  TEFAL ograniczają się wyłącznie wymiany produktu.   TEFAL nie jest  zobowiązana do naprawy lub wymiany produktu jeśli nie zostanie  przedłożony ważny dowód jego zakupu.  Wyjątki Niniejsza  gwarancja  nie   obejmuje  zniszczeń powstałych w wyniku uszkodzenia  mechanicznego,  niewłaściwego użytkowania, zaniedbania lub nieprzestrzegania instrukcji,  braku konserwacji, w  wyniku  ingerencji lub nieautoryzowanej naprawy  produktu.  Gwarancja również nie pokrywa normalnego zużycia  oraz: -  przegrzania, długotrwałego wystawienia na działanie źródła ciepła -  wystąpienia plam, przebarwień, rys, - wypadków takich jak pożar, powódź  itp. - użycia profesjonalnego, komercyjnego lub użycia w miejscu pracy -  uszkodzeń powstałych przez brud lub owady w produkcie, - złamania lub  upuszczenia produktu - uszkodzeń powstałych w wyniku szoku termicznego, -  wymiany części eksploatacyjnych (uszczelki, baterie...) - zniszczenia  części szklanych lub porcelanowych Dodatkowa gwarancja dla stali  nierdzewnej (dla produktów z gwiazdkami grawerowanymi na dnie)  Produkty   TEFAL    ze  stali  nierdzewnej oznaczonej lub na dnie naczynia mają 5  lat gwarancji lub  10  lat  gwarancji od  daty  zakupu  lub  dostawy.  Obejmuje  ona    wady fabryczne materiałów lub jakość wykonania stali  nierdzewnej pod warunkiem użytkowania produktu zgodnie z zaleceniami  producenta.  Niniejsza  gwarancja nie pokrywa zniszczeń powstałych na  skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń  powstałych w wyniku upadku produktu, żółtych  lub niebieskiech  przebarwień jak również innych przypadków wymienionych powyżej. 

MPM

lista serwisów : http://mpm.pl/serwis/

OPTI, OPTIMUM 

lista serwisów : http://www.arconet.pl/home/mark_services/

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU BIS
PIŁSUDSKIEGO 7
63-400 OSTRÓW WLKP.
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej:Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@bishurt.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

UWAGA 

Wszystkie sprzedawane produkty mają ogólnopolskie gwarancje

TEFAL 

W przypadku wystąpienia problemów prosimy o kontakt z infolinią TEFAL (  801 300 420  )lub poprzez link kontaktwy  - https://www.tefal.pl/obsluga-klienta/kontakt . Po   potwierdzeniu  wady,  produkt  zostanie wymieniony  na  taki  sam   lub  podobny,  a  w  przypadku  szybkowarów  zostanie  wykonana   naprawa.  W związku z niniejszymi warunkami gwarancji zobowiązania  TEFAL ograniczają się wyłącznie wymiany produktu.   TEFAL nie jest  zobowiązana do naprawy lub wymiany produktu jeśli nie zostanie  przedłożony ważny dowód jego zakupu.  Wyjątki Niniejsza  gwarancja  nie   obejmuje  zniszczeń powstałych w wyniku uszkodzenia  mechanicznego,  niewłaściwego użytkowania, zaniedbania lub nieprzestrzegania instrukcji,  braku konserwacji, w  wyniku  ingerencji lub nieautoryzowanej naprawy  produktu.  Gwarancja również nie pokrywa normalnego zużycia  oraz: -  przegrzania, długotrwałego wystawienia na działanie źródła ciepła -  wystąpienia plam, przebarwień, rys, - wypadków takich jak pożar, powódź  itp. - użycia profesjonalnego, komercyjnego lub użycia w miejscu pracy -  uszkodzeń powstałych przez brud lub owady w produkcie, - złamania lub  upuszczenia produktu - uszkodzeń powstałych w wyniku szoku termicznego, -  wymiany części eksploatacyjnych (uszczelki, baterie...) - zniszczenia  części szklanych lub porcelanowych Dodatkowa gwarancja dla stali  nierdzewnej (dla produktów z gwiazdkami grawerowanymi na dnie)  Produkty   TEFAL    ze  stali  nierdzewnej oznaczonej lub na dnie naczynia mają 5  lat gwarancji lub  10  lat  gwarancji od  daty  zakupu  lub  dostawy.  Obejmuje  ona    wady fabryczne materiałów lub jakość wykonania stali  nierdzewnej pod warunkiem użytkowania produktu zgodnie z zaleceniami  producenta.  Niniejsza  gwarancja nie pokrywa zniszczeń powstałych na  skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń  powstałych w wyniku upadku produktu, żółtych  lub niebieskiech  przebarwień jak również innych przypadków wymienionych powyżej. 

MPM

lista serwisów : http://mpm.pl/serwis/

OPTI, OPTIMUM 

lista serwisów : http://www.arconet.pl/home/mark_services/3

BLAUPUNKT

 Autoryzowane centrum serwisowe Blaupunkt Małe AGD:

2N-Everpol Sp. z o.o,
ul. Polna 6, 05-500 Chyliczki
Tel. +48 22 331 99 54
Email: sda@blaupunkt.pl 

Proszę przygotować i przekazać podczas zgłoszenia telefonicznego lub mailowego następujące dane, które ułatwią proces zgłoszenia:
- Nazwę / model urządzenia (znajdujący się na tabliczce znamionowej)
- Numer seryjny
- Datę zakupu
- Kopię dowodu zakupu w przypadku gwarancji

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU BIS
PIŁSUDSKIEGO 7
63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: allegro@bishurt.com Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres SprzedawcyOświadczenie o odstąpieniu od umowy:(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) PHU BIS 63-400 Ostrów Wielkopolski ul.Piłsudskiego 7 63-400 Ostrów Wlkp Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .......................................................................... numer oferty .......... .......................................................................... numer oferty .......... .......................................................................... numer oferty .......... Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy:Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w ..................... Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Inny ......................................

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

15,00 zł
Zapakuj na prezent - szczegóły

Pakujemy w ozdobne kartony -zobacz pod adresem : http://www.bishurt.nazwa.pl/images/PACZKIPREZENT.png Ze względu na różne wielkości produktów pakujemy tylko pojedyńczo ( jedna płatność - jeden produkt zapakowany ) w kartony ozdobne wybrane losowo. Całość owijamy przeźroczystym streczem i oklejamy ozdobną taśmą. W wyjątkowych przypadkach ( nieforemny prezent ,zbyt duża paczka ) zapakujemy w ozdobny papier gwiazdkowy , zabezpieczymy przeźroczystym streczem i zakleimy ozdobną taśmą.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
HURTBIS
HURTBIS

99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 6 miesięcy

Dane firmy

Zbigniew Fiałkowski
PHU BIS
Piłsudskiego 7
63-400 Ostrów
REGON: 250439469
NIP: 6220018548

Kontakt

  • 889 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma handlowo-usługowa , zajmująca się handlem hurtowym oraz sprzedażą internetową.

Pozostałe informacje

1.W celu szybszej realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY

2.wszelkie dodatkowe informacje proszę wpisywać w formularzu dostawy

3.w przypadku zmiany adresu dostawy , proszę wpisywać go w formularzu, adres jest pobierany automatycznie , unikamy w ten sposób błędnie wysłanych przesyłek

4.przy wpłatach bezpośrednio na nasze konto :

   50 1020 5558 1111 1554 4170 0004

proszę w tytule wpłaty wpisać LONGIN z allegro

5.w przypadku odsyłania produktu bez względu na przyczynę proszę dołączyć LONGIN z allegro, ułatwiu   nam to szybszą identyfikację oraz obsługę.

BARDZO DZIĘKUJEMY !!!


W poniższym linku prezentujemy informacje odnośnie przechwywania danych zgodnie z nowymi przepisami ( RODO ) :

http://bishurt.nazwa.pl/images/rodo.docx

Wyświetlenia:3728
Numer oferty:6626904958
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry