Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Zasilacz SilentiumPC Elementum E2 SI 450W 80+ GW36

149,00 zł
2 osoby kupiły 2 sztuki
Przesyłka płatna z góry
PACZKA W RUCHu
8,00 zł
Przesyłka kurierska
14,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
darmowy zwrot
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
17,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 94 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Moc zasilacza (W):
    450
  • Standard:
    ATX

Opis

SilentiumPC Elementum E2 SI 450W (80+ EU, 1xPEG, 120mm)

  • Kod EAN: 5903018660004

Zasilacz Elementum E2 SI 450W 80plus EU zaprojektowano z myślą o integratorach komputerów PC. Moc oraz okablowanie zostały dobrane tak, aby pozwolić na zbudowanie praktycznie dowolnego zestawu z pojedynczą kartą graficzną wymagającą złącza zasilania PCI-E 6 lub 8 pin.

Zasilacz ten zapewnia pełne 450W mocy ciągłej, spełnia wymogi standardów ErP Lot 6 oraz 80 Plus 230 V EU.  Pozwala na budowę komputerów  zgodnych z wymogami normy Energy Star 6.

Główne cechy:

  • Realna moc 450W
  • Cicha praca automatyczne sterowanie wentylatora
  • Wysoka sprawność 82/85/82% i oficjalny certyfikat 80Plus
  • Zgodne z ErP Lot 6
  • Aktywne PFC
  • Złącze PCI-E 6+2pin
  • Pozwala na budowę komputerów zgodnych z normą Energy Star 6
  • 3 lata gwarancji
Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

Sklep komputerowy Abarta
Nowowiejska 11
30-052 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@abarta.pl
tel.: 600401064

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 19:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Abarta sp. z o.o.
Nowowiejska 11
30-052 Kraków
Dodatkowe informacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI



- Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - SERWIS Abarta, Nowowiejska 11, 30-052 Kraków


- Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.


- Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.


- Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.




Ważne


- Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.


- Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).


- Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania oraz adresu zwrotnego, numeru telefonu, adresu e-mail.


- Przesyłki bez dopisku SERWIS, kierowane są na magazyn co wydłuża proces reklamacyjny.


- Serwis nie odpowiada za dane umieszczone na reklamowanych nośnikach.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Abarta Sp. z o.o.
Nowowiejska 11
30-052 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): http://abarta.pl/upload/ab/odstapienie.pdf


 Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 

3) zawartej w drodze aukcji publicznej;

 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
abarta_pl
abarta_pl
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

6737

 

54

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Abarta Sp. z o.o.
Nowowiejska 11
30-052 Kraków
REGON: 363565979
NIP: 513-024-31-52

Kontakt

  • 600****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 19:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Adres sklepu: Abarta Sp. z o.o. Nowowiejska 11, 30-052 Kraków

Pozostałe informacje

Dokument potwierdzający zakup wystawiamy w formie elektronicznej (zgodnie z danymi wpisanymi w formularzu zakupu) i wysyłam na maila przypisanego do konta allegro.

Odbiór osobisty jest możliwy w lokalu pod adresem :

Abarta Sp. z o.o.

ul. Nowowiejska 11

30-052 Kraków

Po zakupie poinformujemy mailowo gdy zakupiony przedmiot będzie przygotowany do odbioru.


Towar uszkodzony w transporcie:


Paczkę należy sprawdzić w obecności kuriera.  Jeśli towar jest uszkodzony koniecznym jest spisanie protokołu szkody. Na protokole powinny być zaznaczone właściwy rodzaj uszkodzenia paczki, w tym najważniejsze uszkodzenia zewnętrzne kartonu. Dodatkowo powinien on zostać spisany w momencie dostarczenia paczki, co powinno być zaznaczone w protokole. Następnie należy napisać do nas maila z opisem zaistniałej sytuacji, oraz skanem/zdjęciem protokołu szkodzy. e-mail: serwis@abarta.pl

Wyświetlenia:364
Numer oferty:7281841901
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry