Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

ZAPACH SAMOCHODOWY GŁOŚNICZEK K2 STEREO ARCTIC

3,49 zł
Przesyłka płatna z góry
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,99 zł
  • List ekonomiczny 4,69 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,99 zł
  • List polecony priorytetowy 8,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,99 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • Pocztex Kurier48 10,99 zł
  • Allegro Paczkomaty 24/7 InPost 8,99 zł
  • Pocztex Kurier24 15,99 zł
  • Kurier DHL 19,99 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 15,99 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,99 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,99 zł
  • Pocztex Kurier24 pobraniowy 19,99 zł
  • Kurier DHL pobraniowy 24,99 zł
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Liczba sztuk
z 99992 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    0.1 [kg]
  • Marka:
    K2

Opis

Zapach samochodowy w formie głośniczka K2 Stereo Arctic

 

Kod produktu: Z0-5302

K2 Stereo to nasączona substancją zapachową włóknina, zamknięta w dyskretnej obudowie. Już w chwilę po zamontowaniu, wypełnia wnętrze aromatyczną wonią. K2 Stereo dostępny jest w ośmiu modnych wariantach zapachowych. Odświeżacz pasuje do każdego wnętrza samochodu. Wyposażony jest w klips umożliwiający łatwy montaż w kratce nawiewu. Konstrukcja klipsu do mocowania, uniemożliwia wypadnięcie odświeżacza.

 

Sposób użycia:

  • Połączyć oba elementy obudowy odświeżacza.
  • Wsunąć klips mocujący na jedno z żeberek kratki nawiewu.

 

  • Zapach: arctic
Dostawa i płatność
od 4,69 zł

Lokalizacja: Mikołów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Galimoto_pl za co najmniej 999.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
4 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,69 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,99 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DHL
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DHL pobraniowy
pierwsza sztuka
24,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
woj. śląskie
tel.: 32 729 82 10

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: bok@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

  

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

  

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. 
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

  

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.    

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: bok@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

  

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

   

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. 
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

  

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.     

30 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: bok@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

   

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Każdy Klient zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, jeżeli posiada status Konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od jej zawarcia lub otrzymania Produktu w zależności od tego, która z czynności nastąpiła później. 
  2. Każdy Klient zgodnie z art. 34 ustawy o prawach konsumenta jeżeli posiada status Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wypełnić Przykładowy formularz odstąpienia od umów oraz odesłać Produkt na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  4. Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość to Klient ponosi koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy. 
  5. Po złożeniu oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy cena Produktu zostanie zwrócona Klientowi, podobnie jak koszt wysyłki Produktu poniesiony przy zakupie do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sprzedawcy w terminie 14 dni, nie wcześniej jednak niż przed otrzymaniem rzeczy.
  6. Zwrot kosztów, o których mowa powyżej w pkt. 5 nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy podany przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.  

O sprzedającym
Galimoto_pl
Galimoto_pl
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

3720

 

27

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
NIP: 6342835343

Kontakt

  • 32 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Od 2013 roku Grupa DWR s.c. prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż części oraz akcesoriów samochodowych. Naszą firmę tworzą ludzie związani z motoryzacją od najmłodszych lat. Lubimy to, co robimy, dlatego chcemy to robić jak najlepiej. Szeroka gama produktowa, renomowane marki, sprawna logistyka i konkurencyjne ceny – w sklepie Galimoto_pl motozakupy stają się przyjemnością.

Pozostałe informacje

Opcje dostawy "Przesyłka kurierska" oraz "Przesyłka kurierska pobraniowa" realizujemy firmą kurierską InPost z deklarowanym terminem dostawy następnego dnia roboczego po dniu nadania. 

Wyświetlenia:67
Numer oferty:7062108781
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry