Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

ZACISK KROKODYLKI krokodyle żabki do PROSTOWNIKA

15,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
22,00 zł
List polecony priorytetowy
12,00 zł
List polecony ekonomiczny
11,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Marka:
    Inny

Opis

Podana cena dotyczy kompletu 2 sztuk krokodylków do prostownika / kabli rozruchowych .

1 komplet = 2 krokodylki ( czarny+ czerwony) .

NA tej aukcji kupujesz 2 sztuki ( 1 szt czarny + 1 szt czerwony ) zacisk .

ZACISKI są izolowane niemal z każdej strony .

Jedynie od wewnątrz gdzie stykają się z klemą izolacji brak - to zrozumiałe.

Izolacja to rodzaj gumowanego elastycznego tworzywa.

Nie sa to plastykowe krokodylki więc nie pękna podczas siarczystych mrozów zostawiając kierowcę na lodzie .

Wymiary odczytasz z FOTO.

Na foto 2 przedstawiam w zbliżeniu charakterystyczne cech krokodylków .

KROKODYLE SĄ bardzo zgrabne i poręczne , są idealne do prostowników , ładowarek , itp.

Długość krokodylka to ok. 12cm , wykonane z blachy o grubości ok. 0,7mm.

Obciążalność nominalna podana na fakturze to 200A .

Otwór okrągły w elastycznej osłonie to ok. 11mm , więc spokojnie podłączysz do nich przewód nawet o przekroju 25mm2.

Podłączenie przewodu na zacisk ( zaciśnięcie w krokodylku nawet zaklepanie młotkiem) , można też na oczka końcówki kablowe - wówczas trzeba wywiercić w krokodylkach otwór i skręcić na śrubkę lub dla bardziej wymagających , możliwe jest przeciągnięcie przewodu pod sprężyną krokodylka ( prześwit ok 12mm z każdej strony ) i podłączenie bądź to na śrubki lub przylutowanie kabli bezpośrednio w miejscu gdzie będzie on stykał się z klemą akumulatora - jest to najkorzystniejsze - najmniej stratne rozwiązane , może trochę pracochłonne , ale jak wspomniałem dla wymagających .

Możliwe zastosowanie tego krokodylka  do mniejszych przewodów rozruchowych , może motocyklowych , ale osobiście sugerował bym ich użycie do prostowników / ładowarek.

Oczywiście na innej mojej aukcji znajdziesz dużo większe krokodyle od tych , ale nie zawsze i nie każdy potrzebuje zaraz krokodyli 500-600A - takie też mam.Duże solidne że aż ciężko ścisnąć .

Przewody można zacisnąć kombinerkami lub przylutować do miedzianych lub mosiężnych końcówek kontaktowych.

Krokodylek po rozwarciu szczęk ( z ząbkami w przedniej części ) swobodnie obejmuje okrągły zacisk

akumulatora ( szczęka po rozwarciu ok.30-37mm)

Koniecznie zobacz inne moje aukcje gdzie sprzedaję inne krokodylki , w tym również do PRZEWODÓW ROZRUCHOWYCH i do prostowników , a także : prostowniki , prostowniki z funkcją ROZRUCH , ładowarki do aku żelowych , akumulatory żelowe ,same żabki/krokodylki , mostki prostownicze , Amperomierze , woltomierze diody prostownicze do prostowników , wskaźniki poboru mocy , przewód z rolki na metry 8mm2 , 16 mm2 , 25 mm2 , 35 mm2 na przewody rozruchowe itp.  Także przewód w gumie.

[DANE_EU]5mBtnRT6cfxvzz7CysioHbzRQEhkUsrfaoXEg+JpoYABtj0CUJPuuw==[/DANE_EU]

Dostawa i płatność
od 11,00 zł

Lokalizacja: Piaseczno, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u rafalm5 za co najmniej 9000000.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
6-7 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

  Towary większej wartości posiadają kartę gwarancyjną .  Jeśli takiej karty gwarancyjnej nie odnalazłeś wraz z zakupionym  towarem , wówczas rolę takiej karty pełni dowód zakupu , czyli paragon  lub faktura Vat. Reklamowane towary klient jest zobowiązany dostarczyć  na własny koszt najlepiej w oryginalnym , fabrycznym opakowaniu , lub  innym opakowaniu zastępczym , które to jednak zapewni bezpieczne  przekazanie sprzętu do gwaranta. Adres do odesłania reklamowanego  towaru: firma RAMAR Marzec Rafał , 05-500 Piaseczno , ul. Andersena 4 . Dla kupujących niebędących konsumentami , sprzedawane  przez nas towary objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi,  zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

Zgłoszenia reklamacyjne są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego w prawidłowej postaci.W  przypadku uznania reklamacji przez gwaranta , koszt najtańszej  przesyłki zostanie zwrócony na konto wskazane przez kupującego.Nie zwracamy dodatkowych kosztów za np. priorytet , przesyłkę z potwierdzeniem odbioru , itp.  Przesyłki wysłane na inny adres nie będą odbierane. Nie odbieramy również  przesyłek z reklamowanym sprzętem wysłanych do nas " za pobraniem" . Reklamacje można składać droga pisemną pod adresem: Ramar Marzec Rafał , ul. Andersena 4 , 05-500 Piaseczno  lub drogą mailową pisząc pod adres e-mailowy: wwwramar@interia.pl  Do  przesyłki proszę dołączyć : dowód zakupu ( lub jego kopię ) -krótki  opis usterki / wady -kontakt mailowy lub telefoniczny do osoby  składającej reklamację. Większość sprzedawanych towarów posiada  gwarancję realizowaną w przeważającej części w autoryzowanych serwisach  producentów / importerów , zaś dokładne adresy punktów serwisowych  znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów lub na  stronach internetowych producentów. To tam klient powinien kierować  reklamowany produkt jeśli chce wybrać drogę NAJSZYBSZĄ . Można też  przesłać reklamowany towar do nas , ale my i tak musimy go wysłać do  gwaranta , którym jest najczęściej importer lub inny podmiot/gwarant  wskazany w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Ramar Marzec Rafał
Andersena 4
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE TOWARU 

Towary większej wartości posiadają kartę gwarancyjną . Jeśli takiej karty gwarancyjnej nie odnalazłeś wraz z zakupionym towarem , wówczas rolę takiej karty pełni dowód zakupu , czyli paragon lub faktura Vat. Reklamowane towary klient jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt najlepiej w oryginalnym , fabrycznym opakowaniu , lub innym opakowaniu zastępczym , które to jednak zapewni bezpieczne przekazanie sprzętu do gwaranta. Adres do odesłania reklamowanego towaru: firma RAMAR Marzec Rafał , 05-500 Piaseczno , ul. Andersena 4 . W przypadku uznania reklamacji przez gwaranta , koszt najtańszej przesyłki zostanie zwrócony na konto wskazane przez kupującego. Przesyłki wysłane na inny adres nie będą odbierane.Nie odbieramy również przesyłek z reklamowanym sprzętem wysłanych do nas " za pobraniem" . Do przesyłki proszę dołączyć : -dowód zakupu ( lub jego kopię ) -krótki opis usterki / wady -kontakt mailowy lub telefoniczny do osoby składającej reklamację. Większość sprzedawanych towarów posiada gwarancję realizowaną w przeważającej części w autoryzowanych serwisach producentów / importerów , zaś dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów. To tam klient powinien kierować reklamowany produkt jeśli chce wybrać drogę NAJSZYBSZĄ . Można też przesłać reklamowany towar do nas , ale my i tak musimy go wysłać do gwaranta , którym jest najczęściej importer lub inny podmiot/gwarant wskazany w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

RAMAR Marzec Rafał
ul. Andersena 4
05-500 Piaseczno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwrócić w ciągu 14 dni możemy jedynie towary zakupione NA ODLEGŁOŚĆ a nie w siedzibie - sklepie sprzedającego . Zwrot w terminie 14- dniowym dotyczy jedynie konsumentów zgodnie z definicją art . 221 KC . Nie przyjmujemy zwrotów towarów od firm prowadzących działalność gospodarczą. Jeśli podany jest Nr NIP i wydrukowana faktura Vat , to w takim przypadku towarów zwrócić nie można. W ciągu 14 dni od wydania rzeczy , konsument może zwrócić towary NOWE , które nie były używane z przekroczeniem ich granicznych parametrów , montowane poza koniecznością ich sprawdzenia w granicach zwykłego zarządu  , a także: przerabiane przez kupującego , rozkręcane , lub w inny sposób był naruszony ich NOWY stan. Towar zwracany musi być w stanie NIE ZMIENIONYM . Sprawdzenia towaru możemy jedynie w granicach zwykłego zarządu. W praktyce oznacza to że możemy dokonać sprawdzenia towaru tak jak by był on wystawiony na półce w sklepie stacjonarnym . Przykładowo możemy obejrzeć pralkę z każdej strony , zajrzeć do bębna , ale nie możemy zrobić nią prania i zwrócić w ciągu 14 dni gdyby nie spełniła naszych oczekiwać . Inny przykład , gdy kupimy wiertarkę to nie możemy nią wywiercić otworów w ścianie i zwrócić , gdyż takiej możliwości nie mamy również gdy kupujemy taką wiertarkę w tradycyjnym sklepie stacjonarnym. W przypadku zwrotu towaru ( NOWEGO ) w ciągu 14 dni od daty wydania rzeczy , towar należy przesłać na własny koszt ( koszt odesłania towaru NIE BĘDZIE ZWRÓCONY KUPUJĄCEMU ) w oryginalnym opakowaniu fabrycznym TYLKO pod adres siedziby firmy czyli : firma: RAMAR Marzec Rafał , 05-500 Piaseczno , ul. Andersena 4 . Przesyłki wysyłane pod inny adres nie będą odbierane. Konieczne jest również oświadczenie woli klienta , które należy przesłać na adres e mailowy: wwwramar@interia.pl lub w sposób tradycyjny listem. Dostarczony towar będziemy dokładnie sprawdzać czy nie nosi śladów uszkodzeń , użytkowania , przerabiania , itp. i czy ogólnie nie zmieniony został jego NOWY stan . Tylko wtedy jeśli takich śladów nie odnajdziemy zostanie kupującemu zwrócona zapłata. Nie odbieramy również zwrotów towarów w postaci przesyłek ZA POBRANIEM. Takie przesyłki również NIE BĘDĄ ODBIERANE. BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU TOWARU w przypadku gdy: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 14) Klient odesłał towar który był używany .

O sprzedającym
rafalm5
rafalm5
96,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1766

 

58

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,6

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Marzec Rafał
RAMAR
ANDERSENA 4
05-500 Piaseczno
REGON: 011844933
NIP: 123-007-44-51

Kontakt

  • 601 ** ** ** (pokaż)
poniedziałek - wtorek
08:00 - 14:00
środa
zamknięte
czwartek - piątek
08:00 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep stacjonarny w Piasecznie czynny jest w godzinach od g.17.00  do g.19.30 .

Czynne w: Pn , Wt,     !    Czw, Pi. W środy - ZAMKNIĘTE.


W każdą środę , sklep jest ZAMKNIĘTY. 


UWAGA !!!

W każdą środę sklep jest zamknięty . 


Przed przyjazdem do sklepu po dany towar zalecam kontakt e mailowy .

Za względu na mały lokal , część towarów dostępna jest w magazynie i dopiero muszę go zabrać do sklepu .

UWAGA !! Nietypowe godziny otwarcia sklepu stacjonarnego. 

Czynne dopiero od godziny 17 .00 . 

Pozostałe informacje

Adres sklepu stacjonarnego:

Sklep  "ELEKTRONIKA"

ul. KNIAZIEWICZA 45  , Lokal usługowy Nr 17

05-500 Piaseczno   k. Warszawy

Czynne : Pn , Wt ,    !    Czw, Pi.   UWAGA ! ! ! ! w godzinach od 17.00 do 19.30

UWAGA ! ! ! czynne dopiero od godziny  17 .00

Wcześniej sklep jest ZAMKNIĘTY !!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adres siedziby firmy - tylko biuro ( NIE Sklep ! ! !  Tu niczego nie sprzedajemy ! ! ! ! ) :

Tu jest tylko biuro , NIE ma sklepu  ! ! !

RAMAR Marzec Rafał

Ulica: ANDERSENA 4

05-500 Piaseczno

REGON: 011844933  NIP: 1230074451

Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno . Nr zezwolenia 7210 .

Działalność gospodarczą w branży elektronicznej prowadzimy nieprzerwanie od 1996 roku .

RODO 

 "Przetwarzamy Twoje dane na potrzeby wymiany korespondencji, Administratorem danych osobowych jest:

 RAMAR Marzec Rafał  

ul. Andersena 4 

05-500 Piaseczno

 NIP 1230074451  

Dane przetwarzane są w następujących celach:

 • odpowiedź zwrotna na otrzymane zapytanie e-mailowe lub kontakt telefoniczny w związku z prośbą o taki kontakt skierowaną do nas – podstawą prawną przetwarzania danych jest Pana / Pani zgoda wynikająca z zainicjowania z nami kontaktu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), 

• archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej na wypadek potrzeby wykazania jej przebiegu, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

 • jeżeli nasz kontakt doprowadzi do nawiązania współpracy, dane będą następnie przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy (jeżeli do tego dojdzie, obowiązek informacyjny zostanie zrealizowany odrębnie na potrzeby dalszej współpracy).


OBSŁUGA  SKLEPU  Allegro:

Poprzez kliknięcie opcji "KUP TERAZ" w danej aukcji Allegro , kupujący potwierdza , iż w pełni zapoznał się z treścią wszystkich zakładek informacyjnych , przeczytał warunki aukcji , zapoznał się z cennikiem dostawy towaru oraz maksymalną ilością towarów w danym rodzaju przesyłki oraz zaakceptował tym samym podaną tam treść i warunki zakupu.

Kupujący jeśli jest konsumentem potwierdza również , iż został poinformowany o przysługującym mu prawie od odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru ( Nie dotyczy zakupów dokonanych przez przedsiębiorców , którym jako dowód zakupu była wydrukowana faktura Vat ) .Nie przyjmujemy zwrotu towarów od przedsiębiorców. 

   ZASADY KTÓRYMI SIĘ KIERUJEMY ODNOŚNIE SPRZEDAŻY I WYSYŁKI TOWARÓW:

Jeśli transakcja przebiega standardowo , po kliknięciu KUP TERAZ

jest wypełniony formularz dostawy , jest wpłata od kupującego , to w związku z dużą

ilością zamówień, nie marnujemy czasu na odpowiedzi zwrotne, nie

powiadamiamy że np. "zamówienie jest przyjęte do realizacji" i inne tego typu

bzdury. Nie podajemy nr przesyłki po jej wysłaniu , gdyż nie mamy na to czasu.

Wszystkie siły kierujemy na jak najszybszą wysyłkę towaru .

Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas .

Mamy bardzo dużo zamówień i wystawione kilka tysięcy aukcji ,proszę zatem pamiętać że nie są państwo jedynymi klientami i zamówienia będą wysyłane sukcesywnie w kolejności ich spływania . 

Chciał bym w ten sposób uświadomić wszystkim , że czas wysyłki nie jest naszą mocną stroną w związku z masową sprzedażą , nawet pomimo wyboru przesyłki priorytetowej czy kurierskiej.

Czas dostawy przesyłki oznaczonej jako priorytetowa to usługa Poczty Polskiej i dotyczy czasu liczonego od nadania przesyłki a nie od kliknięcia Kup Teraz lub nawet zrobienia wpłaty za towar.

Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas .

Koszt wysyłki towaru podany w aukcji dotyczy domyślnie zakupu 1 sztuki w danej przesyłce.

W przypadku zakupu większej ilości sztuk tego samego towaru , lub

zakupu na innych aukcjach różnych towarów , koszt wysyłki jest ZWIĘKSZANY  o najczęściej

kwotę 1zł lub większą .

Dokładny koszt wysyłki w przypadku zakupu wielu przedmiotów możesz sprawdzić

PRZED ZALICYTOWANIEM TOWARU , klikając w każdej aukcji: KOSZTY DOSTAWY / WSZYSTKIE OPCJE .

Proszę sprawdzać ile zapłacisz za wysyłkę zamówienia złożonego z wielu towarów przed zakupem i kliknięciem kup teraz .

Nie realizujemy zakupów hurtowych na wielu aukcjach gdy jest przekroczona maksymalna ilość przedmiotów w danej przesyłce. Wówczas powstaje dużo wyższy koszt dostawy , więc proszę nie być zdziwionym tym faktem.

Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas .

W przypadku wysyłki wielu towarów z kilku aukcji pod ten sam adres , zamówienia zostaną połączone i wysłane jedną przesyłką.Kupujący , wypełniając formularz dostawy łączy tym samym wszystkie zamówione towary w jedną przesyłkę. Oczywiście wszystkie wpłacone sumy pieniędzy zostaną zsumowane i umieszczone na paragonie lub FV.

Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas .

WYSYŁKA TOWARÓW   co wybrać list , paczkę , kuriera ????

NIE wysyłamy przesyłek nierejestrowanych. ( Taka przesyłka w

przypadku zaginięcia pozbawia kupującego i sprzedającego możliwości

reklamacji na poczcie , WIĘC Z NICH ZREZYGNOWALIŚMY .

 Z powodu nierzetelności kupujących zamierzamy wkrótce zamierzamy całkowicie zrezygnować z przesyłek "za pobraniem".Obecnie wysyłamy je tylko stałym klientom.

Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas .

CZYM  WYSYŁAMY ?

Towary wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD.

Nie Wysyłamy towarów za pośrednictwem obcych firm kurierskich z którymi dany klient ma umowę.

Konto bankowe do wpłat tradycyjnych ( nie przez PAYU )  jest w

banku PKO BP , jego numer oraz inne dane niezbędne do przelewu

dostaniesz w mailu z Allegro po zalicytowaniu przedmiotu na twój adres

poczty e-mailowej ( sprawdź swoją pocztą po kilku/kilkunastu minutach od

zalicytowania towaru).

Koszt wysyłki dopisany jest na fakturze lub paragonie jako osobna pozycja. 

 

 ODBIÓR OSOBISTY TOWARÓW - Obecnie jest wstrzymany do odwołania.

Odbiór osobisty towarów jest możliwy tylko wtedy , jeśli w aukcji a

ściślej w zakładce "koszt wysyłki"  "wszystkie opcje" jest zaznaczona taka możliwość .

Informacja zawarta w każdej aukcji dotyczy jedynie zwrócenia uwagi klientowi w jakich godzinach ewentualny odbiór osobisty byłby możliwy.

   Przed przyjazdem po dany towar koniecznie proszę o kontakt najlepiej

mailowy 1-2 dni wcześniej. ( czasem dany towar jest w magazynie i nie

jest dostępny od ręki w sklepie przy ul. Kniaziewicza 45/Lok.17  - punkcie odbioru osobistego.

Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas .

Adres sklepu stacjonarnego :

Sklep  ELEKTRONIKA

ul. KNIAZIEWICZA 45 Lok. 17

05-500 Piaseczno   k. Warszawy

Czynne : Pn , Wt ,    !    Czw, Pi.   w godz. 17.00 - 19.30

KUPUJ ROZWAŻNIE ! ! !

Pamiętaj ,że sprzedającemu naliczana jest prowizja od sprzedaży  w momencie kiedy ty klikasz "KUP TERAZ" a nie dopiero wtedy jak kupujący zapłaci /zrobi przelew.

Zatem zakupy tylko "kliknięte" i nie opłacone będą kierowane do Allegro celem  zwrotu / odzyskania naliczonej prowizji od sprzedaży , która finalnie nie miała miejsca .

Wiąże się to z poniesieniem smutnych konsekwencji przez kupującego .

Jeśli zależy Ci na jakimś szczególe z danej oferty (kolor , kształt , napisy , coś szczególnego co dopatrzyłeś na zdjęciu w aukcji  , czy coś na czymś ci zależy , to

proszę PYTAJ przed zakupem i kliknięciem KUP TERAZ .

   Nie zawsze opis aukcji jest wystarczająco precyzyjny i samo foto w

danej aukcji nie zawsze odzwierciedla to co dostaniesz realnie w

przesyłce  ( chyba , że w aukcji jest jednoznacznie napisane -kupujesz

to co na foto. 

Obecnie w związku ze zmianami w Allegro pierwsze zdjęcie musi być na białym tle bez żadnych znaków odniesienia ( np. linijka , zapałka czy moneta ) .

Sprawdzaj więc na kolejnych fotkach rzeczywisty wygląd i wielość towaru , gdzie znaki odniesianie są już dozwolone.

W naszym przypadku zazwyczaj jest to zielona linijka przy której fotografujemy dany towar. 

Z doświadczenia często klienci kupują wyobraźnią z błędnym domniemaniem ,

że dostaną w przesyłce to co widzą na foto na ekranie monitora.

Wszystkie uwagi kupującego  w stylu "ma być takie jak ..., koniecznie to czy tamto ...

już po kliknięciu KUP TERAZ  - będą ignorowane.

Kliknięcie "KUP TERAZ " oznacza akceptację treści podanej w zakładkach informacyjnych .

Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas .

KONTAKT   z firmą RAMAR Marzec Rafał

Kontakt telefoniczny może być utrudniony w związku z obsługą klientów w sklepie stacjonarnym  realizacją zamówień oraz dodatkową pracą .

( zwłaszcza w godzinach 14.00 - 20.00 nie odbieramy praktycznie telefonu)  .

Mam non stop kolejkę i nie mam czasu na odbieranie telefonów .

ZALECAM KONTAKT tylko e-MAILOWY.

Na maile odpowiadam max. w ciągu 1-2 dni roboczych ( chociaż

najczęściej w ciągu kilku-kilkunastu godzin lub odpisuję na bieżąco).

Nie odpowiadam na maile , na które odpowiedź jest podana w opisie

aukcji , cenniku dostawy towaru  oraz w informacjach od sprzedającego.

Jeśli już musisz zadzwonić to najlepiej w godzinach  8.00 - 14.00

Później nie gwarantuję że odbiorę.

Najlepiej pod ten : Tel. kom.  601 33 44 25 .

  Jeśli takie warunki ci nie odpowiadają to po prostu NIE kupuj u nas .

Masz pytania? sugestie? zażalenia? chcesz się wyładować ?

Pisz śmiało na :

Pytanie do sprzedającego ( w każdej aukcji )  lub ostatecznie dzwoń: 601 33 44 25

( Gdy nie odbieram - zadzwoń za chwilę lub później/jutro - tylko nie od razu kilka telefonów po sobie !!! )

  Jeśli nie odebrałem za pierwszym razem , to znaczy że nie mogę rozmawiać w danej chwili.

Z powodu braku wolnego czasu , zazwyczaj  NIE ODPISUJĘ NA SMS-y .


 

Wyświetlenia:106
Numer oferty:6988795227
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry