Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

niemchem_com firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

172502

thumb down

239

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 18 lat

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 20:16

Lista ocen


18 wrz 2020

"Wszystkie produkty wrzucone razem, nie zabezpieczone. Ciężkie produkty przedziurawiły opakowania lżejszych produktów. "


18 wrz 2020

17 wrz 2020

"Tabletki na pewno nie niemieckie, Dokładnie takie same można kupuić w buedronce - dystrybutor Nowy Dwór Mazowiecki"


15 wrz 2020

"Produkty były bardzo słabo zapakowane. Proszek został uszkodzony w transporcie i rozsypał się w kartonie. "


11 wrz 2020

"NIE POLECAM ! Źle zabezpieczona przesyłka do wysyłki i zwalanie winy na kuriera, że płyn się wylał jest nie fair. Wysyłanie reklamacji i zdjęć to dla mnie strata czasu. NIE POLECAM !"


08 wrz 2020

"zamówiłem dwa płyny kazdy inny a przyszli dwa takie same. pomimo że w wiadomości do sprzedającego byla informacja jakie mają być płyny."

Odpowiedź z dnia 11 wrz 2020

"Informuję, iż nadane zostały do Pana te produkty, które Pan zamówił. Zakupu dokonał Pan na 2 takie same płyny. W przypadku chęci otrzymania 2 innych produktów, zakupu należy dokonać z różnych ofert. W kwestii kosztów wysyłki, nie została pobrana kwota wyższa niż ta, która określona była w umowie. Składając zamówienie zaakceptował Pan warunki transakcji, w tym koszty wysyłki zamówienia. Jeśli produkt nie spełnia Pana oczekiwań, przysługuje Panu możliwość zwrotu produktu."


05 wrz 2020

"Wielu sprzedawcow wystawia produkt ze zdjeciem z serii SIlky Fresh i wysyla produkt z serii MINIMA. Zeby uniknac tego przed zakupem wyslalam zapytanie czy na pewno dostane produkt ze zdjecia (seria SIlky Fresh), otrzymalam odp ze tak ale po odebraniu paczki w srodku byl produkt MINIMA. "

Odpowiedź z dnia 11 wrz 2020

"Uprzejmie informuję, iż nadany został do Pani produkt, który Pani zakupiła. W ofercie widnieje informacja, iż produkt może występować w różnych szatach graficznych. Zmiana szaty produktu nie wpływa na jego skład i działanie. W wiadomości, którą Pani przesłała, nie wspomniała Pani o tym, że nie chciałaby Pani szaty graficznej innej niż na zdjęciu. Oczywiście rozumiem, iż produkt w innej szacie może nie spełniać Pani oczekiwań. Po otrzymaniu zwrotu produktu, zwrócono Pani wpłacone środki. "


03 wrz 2020

"Zakupiłam produkt z oferty promocyjnej, została naliczona cena regularna, co zauważyłam dopiero po opłaceniu zamówienia. W korespondencji starano się przekazać mi, że w momencie zakupu promocja się skończyła, to dlaczego była oferta promocyjna dostępna? Ponadto nazwa sklepu sugeruje że w ofercie są produkty pochodzące z Niemiec, tymczasem znaczna część produktów pochodzi z Polski, o czym dowiadujemy się dopiero wyszukując kraj pochodzenia produktu."


01 wrz 2020
Odpowiedź z dnia 03 wrz 2020

"Dzień Dobry, W przypadku otrzymania "pustej" opinii nie wiemy co było problemem. W kwestii kosztów dostawy, nie pobrano wyższej kwoty niż ta, która była widoczna przed złożeniem zamówienia. Dział Obsługi Klienta przesłał do Pana wiadomość. Proszę o odpowiedź. Zależy nam na wyjaśnieniu sprawy oraz na eliminowaniu ewentualnych nieprawidłowości. Dziękujemy."


01 wrz 2020
Odpowiedź z dnia 11 wrz 2020

"Dzień Dobry, W przypadku otrzymania "pustej" opinii nie wiemy co było problemem oraz nie wiemy jak moglibyśmy problem rozwiązać, czy też pomóc. Dział Obsługi Klienta przesłał do Pani wiadomość. Proszę o odpowiedź. Zależy nam na wyjaśnieniu sprawy oraz na eliminowaniu ewentualnych nieprawidłowości. Dziękujemy."


28 sie 2020

"Niezadowolony ,zapach słaby dwa zapachy do auta i nie czuć zapachu porażka. Nie polecam."

Odpowiedź z dnia 03 wrz 2020

"Dzień Dobry, Zgodnie z naszą korespondencją, jeśli produkt nie spełnia Pana oczekiwań bądź jest wadliwy, nie ma problemu ze zwrotem takiego produktu. Oczywiście swoją opinie na temat produktu może Pan wyrazić w specjalnie przeznaczonym na to miejscu "oceń produkt"."


22 sie 2020

"Totalne dno! Zamówienie dotarlo do mnie dość szybko. Szkoda, że w paczce nie znajdowało się to, co zamówiłam. Pomimo dwukrotnej (mailowej) próby kontaktu z mojej strony nadal jestem bez rzeczy, które zamówiłam - od tego czasu minął już ponad tydzień. NIE POLECAM! "

Odpowiedź z dnia 11 wrz 2020

"Przykro mi, że doszło do pomylenia listów przewozowych. Drogą mailową dział Obsługi Klienta przesłał wiadomość. Proszę o odpowiedź, a z pewnością znajdziemy rozwiązanie zaistniałej sytuacji."


20 sie 2020

"produkty niezgodne z opisem"

Odpowiedź z dnia 28 sie 2020

"Wszystkie produkty, które posiadamy w ofercie to oryginalne produkty. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań bądź jest wadliwy nie ma problemu ze zwrotem takie towaru. Zgłoszenia zawsze rozpatrujemy pozytywnie. Oczywiście opinię na temat produktu można wyrazić w przeznaczonej na to sekcji "oceń produkty". Przesłana została Panu wiadomość ze szczegółami dotyczącymi możliwości zwrotu produktu. Proszę o informację zwrotną, a na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie."


19 sie 2020

"Słaby zapach. Słabo się utrzymuje."

Odpowiedź z dnia 27 sie 2020

"Wszystkie produkty, które posiadamy w ofercie to oryginalne produkty. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań bądź jest wadliwy nie ma problemu ze zwrotem takie towaru. Zgłoszenia zawsze rozpatrujemy pozytywnie. Oczywiście opinię na temat produktu można wyrazić w przeznaczonej na to sekcji "oceń produkty". Przesłana została Panu wiadomość ze szczegółami dotyczącymi możliwości zwrotu produktu. Proszę o informację zwrotną, a na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie."


19 sie 2020

"Towar nie jest zgodny z opisem. W paczce włożone opakowanie że słabszym środkiem. "


18 sie 2020

"Słabe tabletki, nie rozpuszczają się do końca. Testowałem na 2zmywarkach pozostawiają osad na naczyniach"

Odpowiedź z dnia 27 sie 2020

"Wszystkie produkty, które posiadamy w ofercie to oryginalne produkty. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań bądź jest wadliwy nie ma problemu ze zwrotem takie towaru. Zgłoszenia zawsze rozpatrujemy pozytywnie. Oczywiście opinię na temat produktu można wyrazić w przeznaczonej na to sekcji "oceń produkty". Przesłana została Panu wiadomość ze szczegółami dotyczącymi możliwości zwrotu produktu. Proszę o informację zwrotną, a na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie."


14 sie 2020

"Przesyłka przyszła z opóźnieniem, niestety trzeba było się przypomnieć, i minus za kostki do WC, po 5 dniach kostka się wypłukała całkiem. "

Odpowiedź z dnia 27 sie 2020

"Wszystkie produkty, które posiadamy w ofercie to oryginalne produkty. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań, produkt można zwrócić. Takie zgłoszenia zawsze rozpatrujemy pozytywnie. Oczywiście opinię na temat produktu można wyrazić w przeznaczonej na to sekcji "oceń produkty". Przesłana została Pani wiadomość ze szczegółami dotyczącymi możliwości zwrotu produktu oraz uzyskania zwrotu środków za produkt. Proszę o informację zwrotną, a na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie"


10 sie 2020

"Sprzedawca napisał ze kawa nadaje się do ekspresu ciśnieniowego. Jest to nieprawdą z uwagi na niska jakość ziaren, lepkość."


05 sie 2020

"dyfuzor nie działa. nie dociska sprayu tylko wydaje dziwne dźwięki "

Odpowiedź z dnia 07 sie 2020

"Przykro mi, że otrzymała Pani wadliwe urządzenie. Niestety nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia od Pani, aby zaproponować rozwiązanie. Produkty zapakowane są fabrycznie - nie ingerujemy w opakowanie ani nie uruchamiamy urządzeń przed ich wysyłką. Jeśli produkt jest wadliwy, nie ma najmniejszego problemu ze zwrotem produktu. Przesłaliśmy do Pani wiadomość mailową ze szczegółami odnośnie możliwości zwrotu/wymiany. Proszę o odpowiedź, a na pewno znajdziemy rozwiązanie w sprawie. "


04 sie 2020

"wysyłka ok lecz jeden zapach był rozlany w paczce pozostałe kartoniki nasiakniete paczka zalana "

Odpowiedź z dnia 07 sie 2020

"Przykro mi, że doszło do uszkodzenia przesyłki podczas transportu.Drogą mailową dział Obsługi Klienta przesłał wiadomość. Proszę o odpowiedź, a z pewnością znajdziemy rozwiązanie zaistniałej sytuacji.""



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro