Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

dobiuraidomu_pl firma

96,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

164

thumb down

6

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,8/5star

Koszt wysyłki

4,8/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od roku i 10 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 8:45

Lista ocen


30 kwi 2020

"Kubek kupiony i zapłacony 5.03. W ofercie Paczkomat 2 dni. 11.03. po 10 mejlach i po przekomarzaniu się z cwaniackim sprzedawcą dowiaduję się że towaru nie mają i czekają na dostawę. 12.03. uzgodniłem zwrot pieniędzy. 17.03. po pytaniu o zwrot dowiaduję się że nie ma kto zrobić przelewu. 18.03. magicznie w końcu jest zwrot. Nie polecam, szkoda nerwów. Taki sam kubek kupiłem u innego sprzedawcy ekspresowo za 53 a nie za 79 tak jak u tego pseudo handlarza. Omijać szerokim łukiem."

Odpowiedź z dnia 04 maj 2020

"Same kłamstwa wyssane z palca. Mamy 230 pozytywnych komentarzy, ale dla tego kupującego jesteśmy "pseudo handlarzem" i "cwaniackim sprzedawcą". Ciekawe który konkurencyjny sklep reprezentuje ten kupujący..."


02 mar 2020

"Czas oczekiwania na towar wydłużył się prawie o 1,5 tygodnia. Kontakt ze sprzedawcą bardzo ciężki .... A konkretniej brak konkretnej odpowiedzi, gdy napisałam że chce zwrotu pieniędzy okazało się że moja przesyłka jest już cudownie wysłana. Niestety jestem bardzo zawiedziona, napewno już więcej nic nie kupię od tego sprzedawcy. "

Odpowiedź z dnia 03 mar 2020

"Czas realizacji to 3-4 dni robocze + czas na dostarczenie przesyłki ok. 1-2 dni robocze i kalendarzowo robi się łącznie ok. 1,5 tygodnia. Pani oczekiwała zwrotu środków już po wysłaniu towaru, jednak przed jego dostarczeniem, co nie jest możliwe. Kontakt bardzo ciężki? Odpisujemy na e-maile bardzo szybko."


30 lis 2019

"Niezgodność zdjęć z kolorem faktycznym... Koszt wysyłki dramat... Na zdjęciach wyraźnie widać Jasne kolory złota... Rzeczywiste kolory bardzo ciemne. "

Odpowiedź z dnia 02 gru 2019

"Zdjęcia są dwa - jedno nawet specjalnie w pudełku żeby nie było wątpliwości co do koloru. 15,99zł to drogo za kuriera? Normalna opłata z cennika firm kurierskich za paczki do 30kg. Zawsze przed zakupem koszty dostawy są wyraźnie podane."


17 paź 2019

"Słaby kontakt z klientem!"

Odpowiedź z dnia 18 paź 2019

"Ale o jakim kontakcie mówimy? Kiedy? Jak można pisać o słabym kontakcie, jak kontaktu nie było."


11 paź 2019
Odpowiedź z dnia 11 paź 2019

"Kurier zgubił paczkę, a my dostaliśmy negatywa..."


03 paź 2019

"Brak kontaktu z sprzedającym. Po założeniu dyskusji sprzedający dopiero odpowiedział, iż produkt nie został wysłany w deklarowanym na aukcji czasie. Od dnia 15.09.19 do dnia dzisiejszego zwrot gotówki nie nastąpił."

Odpowiedź z dnia 04 paź 2019

"Niestety, ale komentarz nie jest zgodny z prawdą. "Brak kontaktu" - Kupujący poza dyskusją NIGDY nie kontaktował się z nami. "Po założeniu dyskusji sprzedający dopiero odpowiedział, iż produkt nie został wysłany w deklarowanym na aukcji czasie" - nieprawda, posiadamy zarchiwizowaną dyskusję i w każdym momencie możemy udowodnić jak ona przebiegała oraz co zostało w niej napisane i to, że NIKT z naszego sklepu czegoś takiego nie napisał - zwykłe kłamstwo. Zwrot środków również został wykonany."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro