Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

aga-tom2009 firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

12537

thumb down

72

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 10 lat i 8 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 1:36

Lista ocen


05 wrz 2020

"Joystick is OK, Antena is OK. Remote control is OK Stand up system, DOES NOT WORK. Plastic material, bad quality. Please, dont call me, I will not change my opinion."

Odpowiedź z dnia 06 wrz 2020

"Dzień dobry. Dziękuję za komentarz, jednak chyba doszło do pomyłki, ponieważ nie kupił Pan u nas Joysticka, anteny ani systemu poziomowania płytek. Zakupiony został kijek selfie stick a nie ma w komentarzu nic o tym, więc myślę, że to pomyłka :) Jeśli chciałby Pan uzyskać jakieś dodatkowe informację, zapraszam do kontaktu. Będę wdzięczny za anulowanie komentarza, pozdrawiam i życzę udanego dnia. "


26 lip 2020

"Totalna chińszczyzna, można dostać zeza od tej zabawki"

Odpowiedź z dnia 28 lip 2020

"witam, jeśli towar nie spełnia oczekiwań, jest 14 dni na odstąpienie od zakupu co też klient uczynił. nie widzę związku pomiędzy zgodnością z opisem, a indywidualna ocena produktu. jest do tego odrębne narzędzie, do którego zachęcam wszystkich kupujących. ocena sprzedającego do tego nie służy."


22 lip 2020
Odpowiedź z dnia 23 lip 2020

"niestety nie wiem czym sobie zasłuzyliśmy na ta opinię, liczę, że uda nam się dogadać w tej sprawie i obie strony będą zadowolone."


20 lip 2020
Odpowiedź z dnia 23 lip 2020

"widzę, że klient odstąpił od umowy, pieniążki zostały zwrócone, zastanawiam się wiec skąd ta opinia. liczę ze sprawa się wyjaśni. "


11 lip 2020

"slaba jakosc ladowarka nie dziala po paru ladowaniach samochody krotka jezdza"

Odpowiedź z dnia 15 lip 2020

"skontaktujemy sie w tej sprawie z klientem w celu uzgodnienia warunków reklamacji"


04 lip 2020

"Niestety uchwyt drugiego dnia użytkowania nie wytrzymał. Śruba, która odpowiada za ustawienie ramienia od przyssawki poluzowała się. Ponowne przykręcenie śruby spowodowało przekręceniem gwintu. Uchwyt byłby idealny gdyby nie wadliwe mocowania ramion... "

Odpowiedź z dnia 07 lip 2020

"witam, w tej sytuacji zachęcam do złożenia reklamacji, spróbujemy coś zaradzić tej sytuacji."


03 lip 2020
Odpowiedź z dnia 07 lip 2020

"nie otrzymaliśmy informacji o jakimkolwiek problemie z zamówieniem i produktem. skontaktujemy sie w tej sprawie z klientem w celu wyjaśnienia problemu."


03 lip 2020

"Niestety bardzo szybko przestały działać"

Odpowiedź z dnia 07 lip 2020

"w takiej sytuacji reklamacja jest wciąż aktualna, zachęcam do jej złożenia."


03 lip 2020
Odpowiedź z dnia 03 lip 2020

"kupujący zgłosił uwagę co do produktu, zaproponowałam reklamację lub odstąpienie, a tu taka nie miła niespodzianka.... "


02 lip 2020
Odpowiedź z dnia 02 lip 2020

"witam, zastanawiam się czy nie doszło do pomyłki przy wystawianiu oceny. skontaktuję się z klientem w tej sprawie, aby to wyjaśnić."


23 cze 2020

"Towar nie funkcjonuje, nie otrzymalam pieniedzy za zwrocony towar."

Odpowiedź z dnia 23 cze 2020

"witam, sądzę, ze zaszło nieporozumienie, zrobię wszystko aby naprawić ta sytuacje."


17 cze 2020

"Wysłany zły kolor.Zamawiałam srebrny a dostałam złoty.Wysyłka pod zły adres.Zamiast do paczkomatu to wysłane do punktu odbioru paczek oddalonego o kilka km. W 9 miesiącu ciąży to dla mnie duży problem."

Odpowiedź z dnia 17 cze 2020

"Witam Odnośnie problemu z Kolorem Przepraszamy - sprawa ta zostanie wyjaśniona. Jeśli chodzi o Paczkomat sprawdziliśmy śledzenie Paczki i prawdopodobnie Był on przepełniony paczkami dlatego in post przekierował go sam bez naszej ingerencji do punktu odbioru ,nie jest to spowodowane z naszej winy. Mogę Panią zapewnić że od nas paczka została wysłana na prawidłowy Paczkomat. Skontaktujemy się w sprawie wyjaśnienia tego Problemu. "


10 cze 2020

"Zakupiłem 2 opakowania, dostałem 1 i bez faktury. 3 dni próbuje się skontaktować, zero odzewu. Nie polecam"

Odpowiedź z dnia 12 cze 2020

"Jeśli chodzi o pomyłkę w ilości szt - wyjaśnimy to - Odnośnie FV widzę ze jest wysłana i odebrana na podanym mailu w allegro . Proszę o anulowanie tej Opinii a sprawa zostanie wyjaśniona . Pozdrawiam "


10 cze 2020

"Po wielu próbach i testach niestety muszę wystawić komentarz negatywny. Niby wszystko jest zgodne z opisem, jednak system tego typu nie nadaje się do użytku. Testowane na płytkach gresowych i szkliwionych (max 60x60). Podczas dokręcania nakrętki w celu wyrównania płytek te się rozjeżdżają, a po skręceniu nie ma możliwości skorygowania tego bez pomocy drugiej osoby, która będzie je mocno trzymać, by się nie przesuwały (gresowe antyposlizgowe są praktycznie nie do utrzymania). "


09 cze 2020

"Brak kontaktu ze sprzedającym"

Odpowiedź z dnia 12 cze 2020

"Dziękuje za Opinię - niestety nie wiemy czym była spowodowana - postaramy się wyjaśnić tą sprawę. Skontaktujemy się Z Panem w tej sprawie , ponieważ nie odnotowaliśmy ani maila ani innej formy zgłoszenie problemu. "


08 cze 2020

"Ze sprzedawcą wszystko okey, produkt niestety wadliwy - nie włącza się. "

Odpowiedź z dnia 08 cze 2020

"witam, proponuję odesłanie na reklamację. sprawdzimy produkt i pomożemy znaleźć na to rozwiązanie."


07 cze 2020

"co do samego ekranu słaba jakość na moim telefonie się nie sprawdził natomiast z drugiej strony czego spodziewać się za 29 zł, nie polecam samego produktu co do sprzedawcy nie mam zastrzeżeń dobry kontakt bez zarzutu nie ma żadnego problemu ze zwrotem"


05 cze 2020

29 maj 2020

"Wysyłka szybka jednak towar zgodnie z opisem miał służyć do super zabawy jest zupełnie inaczej. Nie polecam tej zabawki autka jeżdzą dosłownie kilka minut i trzeba cały czas ładować, poprostu WOGÓLE nie nadają się do zabawy. Sprzedawca wysłał towar szybko jednakże w przypadku pytań z zamówieniem nie odpisuje. Etui i słuchawki jak najbardziej ok. "

Odpowiedź z dnia 29 maj 2020

"witam, niestety nie doszło do mnie powiadomienie o wiadomości mailowej od Państwa. zrobię wszystko aby móc pomóc w tej sytuacji. liczę, że transakcja zakończy sie powodzeniem."


25 maj 2020
Odpowiedź z dnia 26 maj 2020

"jeśli pojawił się problem z produktem czy zamówieniem, zachęcamy do kontaktu. chętni służymy pomocą. liczę, ze uda nam się znaleźć rozwiązanie w tym przypadku."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro