Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

RavenOficjalny sklep Raven firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

18457

thumb down

18

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 3 lat i 11 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 20:27

Lista ocen


03 wrz 2020

26 sie 2020

"W przypadku problemów musisz tłumaczyć się z faktu, że nie jesteś wielbłądem... "

Odpowiedź z dnia 02 wrz 2020

"Kupujący zgłosił nam, że nie otrzymał paczki, mimo statusu "doręczono". Natychmiast zażądaliśmy wyjaśnień od firmy kurierskiej. Po godzinie, zanim otrzymaliśmy odpowiedź, Kupujący już straszył nas policją, a nie mamy przecież wglądu w systemy i GPS kurierów, żeby od razu potwierdzić wersję Kupującego. Firma kurierska wyjaśniła sprawę i szybko odnalazła paczkę. Czujemy się pokrzywdzeni i nie rozumiemy, czemu mimo okazanej pomocy i zaangażowania w wyjaśnienie sprawy, otrzymaliśmy negatywną opinię."


15 sie 2020

"Hamulce od wrotek pękły po niecałym miesiącu użytkowania. Nie polecam zakupu. "

Odpowiedź z dnia 17 sie 2020

"Zakup z dnia 24.05.20, a zatem minęły 3 miesiące, a Kupujący nie zgłaszał problemów przed wystawieniem oceny, w dodatku dotyczącej produktu, a nie przebiegu transakcji. Produkty ocenia się w innym miejscu. Sama transakcja przebiegła wzorowo, wysyłka Paczkomatem za standardową cenę 8,99 zł. Co więcej, w czasie zakupu allegro bezpłatnie rozdawało pakiet smart!, co ogłaszało wielkim banerem. Każdą przesyłkę można było mieć z darmową dostawą, ale to Kupujący musiał zatwierdzić wybór przed zakupem."


11 sie 2020

"Firma nie solidna nie potrafi uczciwie rozpatrzeć reklamacji. Hulajnoga do jednokrotnego złożenia rączek. Po próbie rozłożenia i ponownym złożeniu rączek - rączka utknęła. Usłyszałem od sprzedawców że ponieważ rączka jest aluminiowa sam sobie pewnie uszkodziłem. Jak można klientowi takie coś sugerować. To co rączki się nie składa. Zamiast wysłać uszkodzony element zaproponowali żeby im odesłać super zapakowaną hulajnogę to naprostują rączkę ponieważ mają taki sprzęt. "

Odpowiedź z dnia 12 sie 2020

"Kupujący złożył sprawną hulajnogę do transportu i problem pojawił się po jej przetransportowaniu, a nie w trakcie używania. Ewidentne uszkodzenie mechaniczne - zbyt słabo zabezpieczona, została silnie uderzona lub przygnieciona czymś ciężkim. Nie wynikało to z żadnej wady hulajnogi. Hulajnoga służy do jazdy, a nie do rzucania. Mimo tego, że uszkodzenie bezsprzecznie powstało z winy Klienta, zaoferowaliśmy pomoc, którą Klient odrzucił, gdyż zainteresowany był wyłącznie wysłaniem nowej kierownicy."


01 sie 2020
Odpowiedź z dnia 07 sie 2020

"Kupująca zgłosiła chęć odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, po czym od razu otworzyła dyskusję z pytaniem, kiedy otrzyma zwrot środków. Poinformowaliśmy, że wszystkie zwroty środków realizowane są zgodnie z ustawą konsumencką, w ciągu 14 dni, po otrzymaniu przez nas produktu. Po dokonaniu przez nas (nawet wcześniej niż 14 dni) zwrotu środków, Kupująca wystawiła negatywną opinię, a w otwartej wcześniej dyskusji przestała się wypowiadać, nie wyjawiając ani nam, ani allegro powodu negatywnej opinii"


28 lip 2020

"Bubel - w moim egzemplarzu było za mało miejsca na kółko i kółko było obcierane na bocznej płaszczyźnie opony. Sprzedawca najpierw życzy sobie filmy z udokumentowaniem wad a potem i tak proponuje wysyłkę w celu oględzin mimo, że wady są oczywiste. "

Odpowiedź z dnia 29 lip 2020

"Klient zgłosił nam skrzywienie hamulca po pewnym czasie użytkowania. Poprosiliśmy o zdjęcia lub filmik, bo często udaje się pomóc zdalnie, bez konieczności odsyłania produktu. Tutaj, ze względu na charakter uszkodzenia i wątpliwości dotyczące przyczyny powstania problemu, konieczna jednak była standardowa procedura reklamacyjna w naszym serwisie. Klient natomiast zainteresowany był wyłącznie natychmiastową wysyłką drugiej, nowej hulajnogi twierdząc, że nam niczego nie będzie odsyłał..."


15 lip 2020
Odpowiedź z dnia 07 sie 2020

"Ocena wystawiona omyłkowo. Po kontakcie telefonicznym mama Kupującego stwierdziła, że paczka przyszła szybko, a syn korzysta już z zakupionych kółek, jeździ i jest zadowolony. Pani obiecała, że opinia zostanie zmieniona na pozytywną po powrocie syna z kolonii. Dziękujemy za wyjaśnienia i czekamy."


06 lip 2020
Odpowiedź z dnia 10 sie 2020

"Kupujący zdziwiony kontaktem w sprawie negatywnej opinii, skoro przecież wystawił 5 gwiazdek, a córka jest zadowolona z prezentu i śmiga na kupionych wrotkach. Jeszcze podczas rozmowy sprawdził w telefonie i potwierdził, że ocena została wystawiona omyłkowo, przeprosił i obiecał ją zmienić. Niestety, Kupujący zapomniał potwierdzić usunięcie oceny w odpowiednim czasie, przez co termin do edycji oceny minął..."


22 cze 2020

"Niestety ale hulajnoga dotarła do mnie jakby po zwrocie (?) widać rysy, lekkie zadrapania i lekko naderwany karton. Hulajnoga byla prezentem i nieźle wstydu się najadlem gdy odpakowana została w takim stanie... "

Odpowiedź z dnia 10 sie 2020

"Informujemy, że sprzęt z wadami wizualnymi, powystawowy i z podniszczonymi pudełkami sprzedajemy na innym, outletowym koncie na allegro. Skoro karton był naruszony, szkody musiały powstać w transporcie. Szkoda, że się Państwo z nami nie kontaktowali, ale skoro było to widać z zewnątrz, pierwszą reakcją powinno być sporządzenie protokołu szkody przy kurierze. Jeśli taki protokół byłby wypełniony, moglibyśmy ubiegać się o odszkodowanie od firmy kurierskiej, a Państwu wymienić sprzęt na nowy."


15 cze 2020

"Nie polecam "

Odpowiedź z dnia 10 sie 2020

"Kupująca się z nami nie kontaktowała przed wystawieniem oceny i nie zgłaszała problemów z produktem. Transakcja przebiegła szybko i bezproblemowo. Dziwią nas 3 gwiazdki za koszt wysyłki, kiedy cena wybranego kuriera po przedpłacie jest bardzo niska, a dostępne są jeszcze tańsze paczkomaty. Co więcej, w czasie zakupu allegro bezpłatnie rozdawało pakiet smart!, co ogłaszało wielkim banerem. Każdą przesyłkę można było mieć z darmową dostawą, ale to Kupujący musiał zatwierdzić wybór przed zakupem."


07 cze 2020
Odpowiedź z dnia 07 sie 2020

"Klientka żądała wysyłki w ciągu 24 godzin. W momencie zakupu widniał czas wysyłki 3 dni robocze, co w przedświątecznym szczycie i podczas lockdownu było i tak niezłym osiągnięciem. Paczkę wysłaliśmy wcześniej, niż deklarowaliśmy, bo w ciągu 2 dni, więc pretensje całkowicie nieuzasadnione - czas wysyłki był wyraźnie podany na aukcji i został w 100% dotrzymany. Jeśli Kupującemu zależy na szybkiej wysyłce, konieczne jest sprawdzanie czasu wysyłki przed zakupem, zwłaszcza w czasie przedświątecznym."


02 cze 2020

"Nie Polecam sprzedającego."

Odpowiedź z dnia 02 cze 2020

"Jeden z trzech produktów okazał się za mały na klienta i w dniu, w którym klient nadał paczkę ze zwrotem, zażądał natychmiastowego zwrotu środków przed otrzymaniem przez nas paczki. Poinformowaliśmy, iż zwroty środków realizowane są zgodnie z ustawą konsumencką, w ciągu 14 dni. Klient stwierdził, iż jest dyrektorem w dużej firmie, nie obchodzą go ustawy i powinniśmy go priorytetowo potraktować, bo kupił rzeczy za ponad 450 zł, a po chwili wystawił negatywne komentarze do wszystkich 3. produktów."


02 cze 2020

"Nie polecam Sprzedającego."

Odpowiedź z dnia 02 cze 2020

"Jeden z trzech produktów okazał się za mały na klienta i w dniu, w którym klient nadał paczkę ze zwrotem, zażądał natychmiastowego zwrotu środków przed otrzymaniem przez nas paczki. Poinformowaliśmy, iż zwroty środków realizowane są zgodnie z ustawą konsumencką, w ciągu 14 dni. Klient stwierdził, iż jest dyrektorem w dużej firmie, nie obchodzą go ustawy i powinniśmy go priorytetowo potraktować, bo kupił rzeczy za ponad 450 zł, a po chwili wystawił negatywne komentarze do wszystkich 3. produktów."


02 cze 2020

"Nie polecam sprzedającego. "

Odpowiedź z dnia 02 cze 2020

"Jeden z trzech produktów okazał się za mały na klienta i w dniu, w którym klient nadał paczkę ze zwrotem, zażądał natychmiastowego zwrotu środków przed otrzymaniem przez nas paczki. Poinformowaliśmy, iż zwroty środków realizowane są zgodnie z ustawą konsumencką, w ciągu 14 dni. Klient stwierdził, iż jest dyrektorem w dużej firmie, nie obchodzą go ustawy i powinniśmy go priorytetowo potraktować, bo kupił rzeczy za ponad 450 zł, a po chwili wystawił negatywne komentarze do wszystkich 3. produktów."


31 maj 2020

"niewygodne dla osób o wzroście 180+"

Odpowiedź z dnia 07 sie 2020

"Jest to subiektywna opinia dotycząca produktu a nie przebiegu transakcji. Produkty ocenia się w innym miejscu. Wszystkie, dokładne wymiary hulajnogi są podane w treści oferty. Kupujący nie zdecydował się również na skorzystanie z prawa do zwrotu w ciągu 14 dni. Transakcja przebiegła wzorowo, zgodność z opisem też nie podlega dyskusji. Nie wiemy zatem, czym sklep zasłużył sobie na negatywną opinię."


20 maj 2020

"Kółka bardzo szybko się scieraja. Nie nadają się do jazdy dziennej bo po przejechaniu 15km były tak starte że trzeba było je przekładać na drugą stronę. Bardzo miękka mieszanka, nadają się tylko do jazdy w hali lub nauki dla małego dziecka."

Odpowiedź z dnia 17 sie 2020

"Jest to subiektywna opinia dotycząca produktu, a nie przebiegu transakcji. Produkty ocenia się w innym miejscu na allegro. Kupujący nie zgłaszał nam żadnych problemów przed wystawieniem oceny. Sama transakcja przebiegła wzorowo. Zużycie kółek zależy od wielu czynników: intensywności użytkowania, stylu jazdy, rodzaju nawierzchni i wagi użytkownika. Miękkie kółka są bardzo komfortowe, jednak wymagają częstszych przemian miejscami, aby równo zużyć wszystkie (pierwsze zwykle zużywa się najszybciej)."


16 maj 2020

"Po zakupie sklep wysyła informacje, że towar może być uszkodzony przez kuriera, podając nawet jaki element będzie miał defekt?? Gdzie w trakcie pandemii i odbioru przez osobę w grupie ryzyka jest absurdalne składanie i sprawdzanie hulajnogi przy dostawcy. Oczywiście towar przyjeżdża uszkodzony, sklep o tym wie, ale nic nie robi w kierunku lepszego zabezpieczenia towaru. Zwroty , wymiany w dobie koronawirusa... plus rozczarowane , ryczące dziecko..."

Odpowiedź z dnia 18 maj 2020

"W informacji o wysyłce prosimy o obejrzenie towaru i zwrócenie uwagi na kierownicę, gdyż wykonana jest z lekkiego, ale miękkiego aluminium i mimo dodatkowego zabezpieczenia to ją najłatwiej uszkodzić w czasie transportu. Podobnie sprzedawcy telewizorów zwracają uwagę, żeby po odbiorze sprawdzić stan matrycy. Przykro nam, że kiedy my, mimo Pani zaniedbania i przyjęcia paczki z wieloma śladami wgnieceń, natychmiast zaoferowaliśmy pomoc, Pani i tak "nagrodziła" nas negatywnym komentarzem. "


15 kwi 2020

"Totarły do mnie szybko ale nie było razem z nimi śrub a w opisie nic o tym nie pisało i po przez to musiałem kupić śruby choć ich nigdzie w sklepach nie znalazłem i musiałem kupić nowe kółka!!! "

Odpowiedź z dnia 04 maj 2020

"Kontaktowaliśmy się z młodocianym Kupującym, aby wyjaśnić sytuację, ale szybko rozłączył się i zablokował numer. Przypuszczamy, że błędnie założył, że ośki i śruby dostarczane są wraz z kółkami. Otóż ze względu na to, że występują w różnych rodzajach i wymiarach, trzeba je zawsze dobierać osobno, odpowiednio do posiadanego modelu hulajnogi. Co więcej, to oczywiste, że w treści oferty wypisane są jedynie oferowane produkty (tutaj kółka i łożyska), a nie lista rzeczy, których Kupujący nie otrzyma."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro