Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Marivo_Sklep2 firma

94,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

4362

thumb down

254

Zgodność z opisem

4,8/5star

Obsługa klienta

4,8/5star

Koszt wysyłki

4,7/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 5 lat i 5 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 7:21

Lista ocen


31 maj 2020

"piesek na śmieci (rozlane baterie wyżarły koszyk,mechanizm nie działa)"

Odpowiedź z dnia 01 cze 2020

"Bardzo nam przykro, że otrzymał pan towar niezgodny z opisem. Uznaliśmy reklamację automatycznie i pieniążki zostały zwrócone. Mamy jednak nadzieję, że następne zakupy w naszym sklepie okażą się bardziej satysfakcjonujące. Zawsze staramy się by klient był zadowolony dlatego w tym wypadku również uznaliśmy reklamacje od razu. Przepraszamy jeszcze raz"


31 maj 2020

"przód radia potrzaskany (nie był o zdjęcia z przodu radia)"

Odpowiedź z dnia 01 cze 2020

"Bardzo nam przykro, że otrzymał pan towar niezgodny z opisem. Uznaliśmy reklamację automatycznie i pieniążki zostały zwrócone. Mamy jednak nadzieję, że następne zakupy w naszym sklepie okażą się bardziej satysfakcjonujące. Zawsze staramy się by klient był zadowolony dlatego w tym wypadku również uznaliśmy reklamacje od razu. Przepraszamy jeszcze raz"


31 maj 2020
Odpowiedź z dnia 01 cze 2020

"Jesteśmy zdziwieni komentarzem negatywnym gdyż nie mamy żadnej informacji od klienta, że coś z przesyłką było nie tak. Tym bardziej, że treść komentarza jest pusta. Czy produkty były niezgodne z opisem? Czy moglibyśmy prosić o kontakt? Jak najszybciej zajmiemy się ta sprawą, chcemy by Pani była zadowolona z transakcji"


31 maj 2020
Odpowiedź z dnia 01 cze 2020

"Jesteśmy zdziwieni komentarzem negatywnym gdyż nie mamy żadnej informacji od klienta, że coś z przesyłką było nie tak. Tym bardziej, że treść komentarza jest pusta. Czy produkty były niezgodne z opisem? Czy moglibyśmy prosić o kontakt? Jak najszybciej zajmiemy się ta sprawą, chcemy by Pani była zadowolona z transakcji"


24 maj 2020
Odpowiedź z dnia 25 maj 2020

"Jesteśmy zdziwieni, że otrzymaliśmy negatywną opinię od klienta ponieważ produkt nie został opłacony. Nie mamy żadnej informacji ani kontaktu od klienta. Wydaje nam się, że jest to błąd i komentarz został wystawiony nieświadomie"


24 maj 2020
Odpowiedź z dnia 25 maj 2020

"Jesteśmy zdziwieni, że otrzymaliśmy negatywną opinię od klienta ponieważ produkt nie został opłacony. Nie mamy żadnej informacji ani kontaktu od klienta. Wydaje nam się, że jest to błąd i komentarz został wystawiony nieświadomie"


17 maj 2020
Odpowiedź z dnia 18 maj 2020

"W związku z otrzymanym komentarzem negatywnym chcielibyśmy najmocniej przeprosić. Ubolewamy, że zakupy w naszym sklepie okazały się niesatysfakcjonujące.Chcielibyśmy zapytać co było powodem wystawienia opinii negatywnej.Czy jest coś co możemy zrobić by byli Państwo zadowoleni z zakupów?Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i mamy nadzieję, że uda nam się dojść do porozumienia."


14 maj 2020

"Niestety bluza miała zupelnie przetarte rękawy o czym nie wspominał sprzedający."

Odpowiedź z dnia 15 maj 2020

"Bardzo przerpaszamy za zaistniała sytacje, prosimy o zdjecia uszkodzen bluzy postaramy sie jak najszybciej rozwiazac sprawe na Panstwa korzysc . Czekamy na informacje"


03 maj 2020

"Niestety nie polecam dlatego, że zdjęcia bardzo odbiegają od rzeczywistego stanu. Ubrania mogą nadawać sie tylko na czyściwo. W paczce brakowało kilku rzeczy, ale po kontacie ze sprzedającym pieniądze za nie zwrócnie. Kontakt ze sprzedającym bardzo dobry."

Odpowiedź z dnia 03 maj 2020

"ardzo nam przykro, ze otrzymali Państwo towar niezgodny z opisem. Oczywiście postaramy się by jak najszybciej wyjaśnić tą sytuację.Chcielibyśmy zapytać czy mogą państwo wysłać zdjęcia uszkodzenia? Ułatwi nam to rozpatrzenie i uznanie reklamacji. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się by jak najlepiej opisać produkty więc jeśli popełniliśmy błąd to bardzo przepraszamy.Postaramy się jak najszybciej rozpatrzeć reklamację oczywiście na Państwa korzyść."


02 maj 2020
Odpowiedź z dnia 03 maj 2020

"ardzo nam przykro, ze otrzymali Państwo towar niezgodny z opisem. Oczywiście postaramy się by jak najszybciej wyjaśnić tą sytuację.Chcielibyśmy zapytać czy mogą państwo wysłać zdjęcia uszkodzenia? Ułatwi nam to rozpatrzenie i uznanie reklamacji. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się by jak najlepiej opisać produkty więc jeśli popełniliśmy błąd to bardzo przepraszamy.Postaramy się jak najszybciej rozpatrzeć reklamację oczywiście na Państwa korzyść."


02 maj 2020
Odpowiedź z dnia 03 maj 2020

"ardzo nam przykro, ze otrzymali Państwo towar niezgodny z opisem. Oczywiście postaramy się by jak najszybciej wyjaśnić tą sytuację.Chcielibyśmy zapytać czy mogą państwo wysłać zdjęcia uszkodzenia? Ułatwi nam to rozpatrzenie i uznanie reklamacji. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się by jak najlepiej opisać produkty więc jeśli popełniliśmy błąd to bardzo przepraszamy.Postaramy się jak najszybciej rozpatrzeć reklamację oczywiście na Państwa korzyść."


02 maj 2020
Odpowiedź z dnia 03 maj 2020

"ardzo nam przykro, ze otrzymali Państwo towar niezgodny z opisem. Oczywiście postaramy się by jak najszybciej wyjaśnić tą sytuację.Chcielibyśmy zapytać czy mogą państwo wysłać zdjęcia uszkodzenia? Ułatwi nam to rozpatrzenie i uznanie reklamacji. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się by jak najlepiej opisać produkty więc jeśli popełniliśmy błąd to bardzo przepraszamy.Postaramy się jak najszybciej rozpatrzeć reklamację oczywiście na Państwa korzyść."


30 kwi 2020

"Nie można kupować przedmiotów u osób nieodpowiedzialnych. Negatyw za wystawianie przedmiotów, których nie ma na stanie, wprowadzanie klientów w błąd i kłamstwo o wysłanej przesyłce, której nie było!!!! nie branie odpowiedzialności za sprzedaż niesprawnych, nienadających się do użytku bądź uszkodzonych rzeczy. Szkoda czasu na licytowanie uwzględniając stracone pieniądze i nerwy. Nie polecam" "


23 kwi 2020

"Towar przyszedł zniszczony. Towar był tani koszty odesłania na reklamację przewyzszają jego wartość, więc te parę złotych wyrzucone do śmietnika."

Odpowiedź z dnia 23 kwi 2020

""Najmocniej przerpaszamy za zaistniała sytacje,czy mozemy prosic o zdjecia uszkodzen przedmiotu. Oczywiscie postaramy sie sprawe rozwiazac na Panstwa korzysc. Reklamacje zostanie napewno uzgledniona""


22 kwi 2020
Odpowiedź z dnia 23 kwi 2020

"W związku z otrzymanym komentarzem negatywnym chcielibyśmy najmocniej przeprosić. Ubolewamy, że zakupy w naszym sklepie okazały się niesatysfakcjonujące.Chcielibyśmy zapytać co było powodem wystawienia opinii negatywnej.Czy jest coś co możemy zrobić by byli Państwo zadowoleni z zakupów?Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i mamy nadzieję, że uda nam się dojść do porozumienia."


20 kwi 2020
Odpowiedź z dnia 23 kwi 2020

"W związku z otrzymanym komentarzem negatywnym chcielibyśmy najmocniej przeprosić. Ubolewamy, że zakupy w naszym sklepie okazały się niesatysfakcjonujące.Chcielibyśmy zapytać co było powodem wystawienia opinii negatywnej.Czy jest coś co możemy zrobić by byli Państwo zadowoleni z zakupów?Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i mamy nadzieję, że uda nam się dojść do porozumienia."


16 kwi 2020

"Z winy sprzedawcy transakcja nie doszła do skutku. Podobno nie można łączyć zakupów ich z dwóch sklepów od 1 stycznia, ale o tym nigdzie ani słówka. W związku z tym odmówili mi wysłania zakupionej lalki w jednej przesyłce. Uważam, ze przyzwoity sprzedawca powinien ją wysłać, skoro nieporozumienie powstało z jego winy. Porządny sprzedawca... ale ten tytuł nie dotyczy Marivo_Sklep. Mało tego, sklep wystąpił o zwrot prowizji, że niby nie zapłaciłem za tę aukcje. Geszefciarze z dolnej półki."

Odpowiedź z dnia 23 kwi 2020

"Taki mamy regulamin sklepu i sa to dwa inne sklepy i nie ma mozliwosc laczenia zakupow w jedna paczke. Stali klienci dobrze znajda nasz regulamin i zawsze sie do niego statuja wiec dla jednej osoby nie mozemy go zmieniac poniewaz nie bylo by to fer w stosunku do innych klientow.Wystawiaja nam Panstwo komentarz za lale za 5,50 chodz reszta tranzakcji przebiegła pomyslnie"


15 kwi 2020

"Kieliszki do wina zapakowane scisle ze soba tak, ze jednemu ulamala sie nozka, choc ogolnie w duzym pudle, zabezpieczone gabkami tak, ze nie moglo byc mowy o uszkodzeniu w transporcie, w drugich mniejszych na jednym brak nadruku. Na zdjeciach, owszem, jak juz dostalam, to faktycznie tak jest, na 3 z 4ch, slabo to widac pomiedzy innymi, a w opisie nie ma wzmianki. Sprzedajacy malo wiarygodny, cwany"

Odpowiedź z dnia 15 kwi 2020

"Najmocniej przerpaszamy za zaistniała sytacje,czy mozemy prosic o zdjecia uszkodzen przedmiotu. Oczywiscie postaramy sie sprawe rozwiazac na Panstwa korzysc. Reklamacje zostanie napewno uzgledniona"


14 kwi 2020

"Nie doszły wszystkie produkty, wszystkie nie doszły w całości, bardzo zniszczone poniektóre przedmioty. "

Odpowiedź z dnia 15 kwi 2020

"Najmocniej przerpaszamy za zaistniała sytacje,czy mozemy prosic o zdjecia uszkodzen przedmiotu. Prosimy rowniez o informacje jakich przedmiotow Panstwo nie otrzymali Oczywiscie postaramy sie sprawe rozwiazac na Panstwa korzysc. Reklamacje zostanie napewno uzgledniona"


10 kwi 2020


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro