Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

MEDER-suplementy firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

16275

thumb down

65

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 14 lat i 5 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 20:41

Lista ocen


21 wrz 2020

"prawie dwa tygodnie czekałem na paczkę "


20 wrz 2020

18 wrz 2020

"karimata rozpadła się na 3 części po pierwszym treningu, nie polecam "

Odpowiedź z dnia 21 wrz 2020

"Drogi Kliencie karimata nie służy do treningów, mogła więc ulec uszkodzeniu mechanicznemu. W opisie aukcji jednoznacznie było opisane przeznaczenie produktu: " ZASTOSOWANIE Podczas biwaków i noclegów w terenie. " pozdrawiamy"


09 wrz 2020

"Pas się zawija na ciele i daje niewielki efekt modelowania sylwetki"


08 wrz 2020

27 sie 2020

"Niestety mam wrażenie, że towar nie jest nowy. Po rozpakowaniu widoczne ślady użytkowania. Wewnętrzna część namiotu była ubrudzona. Opakowanie namiotu do wysyłki to już była kpina po prostu namiot zawinięty w folie co za tym idzie podczas transportu bardzo łątwo o uszkodzenie. Na szczęście skończyło się tylko na małym otarciu."

Odpowiedź z dnia 01 wrz 2020

"Zawsze wysyłamy wyłącznie nowy towar, który otrzymujemy w dostawach od producenta. Zgłaszamy problem do producenta w celu wyjaśnienia sytuacji. Przepraszamy jeżeli było zabrudzenie - być może na magazynie producenta. Wyjaśnimy to. Postaramy się poprawić również zapakowanie namiotów w celu ich ochrony w transporcie. pozdrawiamy"


25 sie 2020

"Wypad pod namiot przez zimne śpiwory okazał się porażką. Temperatura w nocy nie przekroczyła 20 stopni a my musieliśmy ubierać się w dresy i przykrywać kocami.Śpiwory jakości papieru.Dzieci wróciły przeziębione . Nie polecam.Sprzedawca nie uznał reklamacji!"

Odpowiedź z dnia 25 sie 2020

"W opisie produktu jest określona temp. komfortu 16-20 stC. Noce są aktualnie bardzo chłodne - średnie aktualne temperatury w nocy to 9-14 to poniżej temp. komfortu. Sprzedaliśmy dużo tych śpiworów i klienci są zadowoleni. Każdy ma inne odczuwanie ciepła. Ma Pani oczywiście prawo do własnej oceny. "


23 sie 2020

"zamiast zamawianego xxl dostałem otwarty, bez opakowania xl, xl bez zastrzeżeń, nowy,zapakowany."

Odpowiedź z dnia 09 wrz 2020

"Sprawdziliśmy jakie towary były pakowane na monitoringu: zapakowane według zamówienia. Czy ktoś nie naruszył przesyłki w transporcie ? "


22 sie 2020

"Mata nie dość ze potwornie śmierdzi (sprzedawana jako bezzapachowa) to jeszcze farbuje. Skóra po niej jest zielono-niebieska... Bardzo słaba jakość. Absolutnie nie polecam."

Odpowiedź z dnia 25 sie 2020

"Prosimy o zgłoszenie reklamacji -skierujemy sprawę do producenta. "


03 sie 2020

"cała skórka zeszła po paru dniach jak z opalonych pleców. lipa"

Odpowiedź z dnia 04 sie 2020

"Proszę zgłosić do nas reklamację na email. Wtedy będziemy mogli ją przekierować do producenta i zostanie pozytywnie załatwiona."


28 lip 2020

"Towar jest bardzo miernej jakości, na dodatek wystąpił problem z reklamacją. Płoza nie wytrzymała nawet miesiaca, a producent uważa, że rolki były używane niezgodne z przeznaczeniem, bo dziecko pewnie jeździło na samych płozach, bez kółek..."

Odpowiedź z dnia 19 sie 2020

"Uważamy, że producent ma rację. Otrzymaliśmy zdjęcia reklamowanych rolek. Sprzedajemy 15 lat a tak zdewastowanych rolek jeszcze nie widzieliśmy. Gdyby była możliwość zamieszczenia zdjęć tych rolek to byłaby najlepsza odpowiedź na komentarz. pozdrawiamy"


23 lip 2020

13 lip 2020

"ZA MAŁE, I NIE SĄ TAK WYSOKIE NA BRZUCHU JAK TO W AUKCJI "


06 lip 2020

"Niestety sprzedający wprowadza do obrotu towar nie posiadający niezbędnych dokumentów m.in. instrukcji obsługi. Po kilku próbach towar został uszkodzony, a więc całkowicie nieprzydatny. Przykre, szczególnie, że dotyczyło dziecka ... "

Odpowiedź z dnia 09 lip 2020

"Nie otrzymał Pan instrukcji wymiany baterii w lampkach - taki problem zgłaszał Pan do nas. Wysłaliśmy film jak wymienić baterię w lampkach. Film w bardzo prosty sposób pokazywał jak łatwo wymienić baterie. "


01 lip 2020

"Z opisu aukcji info o wysyłce w 24h po 3 dniach napisałem do sprzedawcy... Przeprosił że ma nawał pracy i już wysyła.... Jak komuś zależy na czasie nie polecam. Zrobiłem zwrot towaru na zwrot czekałem 14 dni zgodnie z regulaminem. To pewnie w nagrodę za to że się upomniałem o swoje pieniądze. Podejście do klineta ZENADA "

Odpowiedź z dnia 03 lip 2020

"Zamówienie złożył Pan 15.06 a wysłaliśmy je 17.06. więc nie jest prawdą co Pan napisał, że po 3 dniach i Pana emailu wysłaliśmy. Opóźnienie zgadza się ale 24h. Co do zwrotu 14 dni minęło od momentu złożenia zamówienia - zanim Pan wysłał paczkę i do nas dotarła trochę czasu upłynęło więc nie mogliśmy zrobić wcześniej zwrotu. Według regulaminu mamy 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu otrzymania paczki od Pana paczki a zwróciliśmy zdecydowanie szybciej Pana środki na konto. pozdrawiam"


24 cze 2020

"Nie mam grubej ani dużej ręki a opaska uciska zwłaszcza wokół kciuka"


24 cze 2020

"Mata na pewno nie nadaje się do ćwiczeń."


17 cze 2020


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro