Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

744

thumb down

9

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 7 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 8:05

Lista ocen


07 wrz 2020
Odpowiedź z dnia 21 wrz 2020

"drogi Kliencie bardzo przepraszam za problem, nadal nie otrzymaliśmy twoich wiadomości, czy mogę wiedzieć, czy teraz wszystko jest w porządku?"


01 wrz 2020

"bez ffp2 zwrot tylko za granicę "

Odpowiedź z dnia 21 wrz 2020

"drogi Kliencie Przepraszamy za kłopot, mamy adres zwrotny w Polsce, nie martw się o to, możesz wysłać do nas wiadomość, jeśli masz jakiekolwiek pytania, zaoferujemy Ci satysfakcjonujące rozwiązania w ciągu 24 godzin."


26 sie 2020

"po założeniu śmierdzi spalonym plastikiem. brak oznaczeń zgodnych z certyfikatami obowiązującymi w europie. Adres na który mogę dokonać, zwrotu na własny koszt, to adres w Hong Kongu "

Odpowiedź z dnia 21 wrz 2020

"drogi Kliencie Przepraszam za ten problem, jakość naszej maski jest dobra, jak widać, klient to lubi i nie musisz wysyłać go z powrotem do Hongkongu, możesz zostawić nam wiadomość, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszych produktów, zaoferujemy Ci satysfakcjonujące rozwiązania w ciągu 24 godzin."


22 sie 2020

"Maseczki FFP2 nie spełniają swojej roli, nie przylegają do twarzy (a nie jest to mała twarz), więc wdycha się bez filtracji bokiem, zawory przy wydechu się nie podnoszą, gdyż powietrze także ucieka bokiem. Zwrot tylko na własny koszt do Hong Kongu! "

Odpowiedź z dnia 21 wrz 2020

"drogi Kliencie bardzo przepraszam za ten problem, nie otrzymaliśmy twoich wiadomości, nie musisz zwracać ich z powrotem do Hongkongu, ale nadal nie otrzymaliśmy twoich wiadomości, więc jesteśmy teraz zdezorientowani, czy coś jest nie tak? Nie martw się, możesz wysłać nam wiadomości, zaoferujemy Ci satysfakcjonujące rozwiązania w ciągu 24 godzin."


18 sie 2020

"Ponieważ nie można ocenić produktu, niestety muszę napisać tu. Maseczki wyglądają inaczej niż na zdjęciu. Z jednej strony rzeczywiście napis KN 95, ale z drugiej - jakieś chińskie znaczki, wyraźnie widoczne. Ani na zdjęciu ani w opisie aukcji nie ma o tym informacji. Nie zmienia to pewnie własności użytkowych, ale produkt nie jest zgodny z opisem ani prezentowanymi zdjęciami. Jest tego taki wybór, że pewnie bym nie kupił, gdyby zdjęcie było prawdziwe. W pozostałym zakresie - brak uwag."

Odpowiedź z dnia 21 wrz 2020

"drogi Kliencie przepraszam za ten błąd, jak widać, jest tak wielu klientów takich jak nasze maski, ma dobrą jakość, a także oferujemy klientom dobrą obsługę posprzedażną, jeśli mają jakieś pytania, możesz również wysłać nam wiadomości, będziemy oferować satysfakcjonujące rozwiązania w 24 godziny."


17 sie 2020
Odpowiedź z dnia 21 wrz 2020

"drogi Kliencie czy mogę wiedzieć, czy jest coś, co możemy dla ciebie zrobić? nigdy nie otrzymaliśmy twoich wiadomości, nadal nie wiemy, na czym polega problem, czy możesz też wysłać nam wiadomości?"


14 sie 2020

"Niema produktu którego niby kupiłem"

Odpowiedź z dnia 15 sie 2020

"Przepraszamy, mieliśmy chwilowy brak na magazynie koloru zakupionego przez klienta."


09 sie 2020

"Mimo filtra ciężko się oddycha."

Odpowiedź z dnia 15 sie 2020

"W każdej maseczce ciężej się oddycha, bo trzeba wciągać powietrze przez warstwy filtrujące. Te maski mają 5 warstw, bardzo dobrze chronią, ale powietrze musi przejść przez te 5 warstw. Dzięki filtrowi wydech jest tylko łatwiejszy."


17 lip 2020

"uwazajcie na nich z Hong Kong'u wysylaja zepsute telefony z polskich magazynów, a zwrot każą robić na Hong Kong na koszt kupującego, gruby przekret!!!!!!!!!!!! nie kupujcie!!!!! telefon po włączeniu natychmiast sie grzeje przez co spowalnia i aparat przestaje działać, nie mówiąć o tym że nawet nie ma instrukcji , jakas chinska podroba!!!!!!!!!!!"

Odpowiedź z dnia 21 wrz 2020

"drogi Kliencie bardzo przepraszam za kłopot, jak widzisz, zwróciłeś go do Polski, a nie do Hongkongu, jeśli masz z tym jakieś problemy, a także możesz wysłać do nas wiadomości na początku, gdy masz jakieś pytania, zaproponujemy Ci satysfakcjonujące rozwiązania w 24 godziny."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro