Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

HoldemShop_pl firma

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

4313

thumb down

18

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 9 lat i 4 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 5:10

Lista ocen


13 lip 2020
Odpowiedź z dnia 13 lip 2020

"Klient zakupił dwie talie kart do gry.Nie wybrał konkretnego koloru,nie pozostawił również żadnej wiadomości,więc wysyłka poszła standardowo w obu kolorach (niebieskim i czerwonym),tak jak wysyła się to zwyczajowo.Po otrzymaniu przesyłki klient telefonicznie i e-mailowo zadał pytanie,dlaczego otrzymał dwa różne kolory?Napisaliśmy,więc odpowiedź,czy aby na pewno wybrał odpowiednią barwę?Odrzekł,że nie wybierał konkretnych kolorów.Po chwili wystawił komentarz nie polecam!Mało elegancka postawa."


02 cze 2020
Odpowiedź z dnia 15 cze 2020

"Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z ustaleniami. Klient wystawił jednak opinię nie polecam - z niewidomych powodów. Po kontakcie telefonicznym opinia miała zostać wycofana, jednak do dziś nie została usunięta. "


24 maj 2020

"Bardzo słaba jakość walizki. Przy pierwszym podniesieniu cała rączka się wyrwała. Żetony są ciężkie a do walizki użyto najgorszej jakości śruby. Po zgłoszeniu reklamacji, sprzedawca zaproponował wymianę walizki na aluminiową na co się nie zgodziłam (skórzana była droższa). W efekcie końcowym walizke naprawiłam sama i otrzymałam zwrot 25% całości kwoty. Niestety nie było możliwe przysłanie nowej walizki. Czas reklamacji bardzo się wydłużał."

Odpowiedź z dnia 28 maj 2020

"Klientka nie napisała prawdy.Po pierwsze jako transparentna firma nikt nie wnikał w jaki sposób walizka została uszkodzona,choć zgłoszenie budziło wątpliwości-nigdy na ten produkt nie było reklamacji.Jednak po partnersku zaproponowany został rabat,reklamacja,lub wymiana na inną walizkę.Ponieważ dostawca ma swój czas na rozpatrzenie reklamacji,to rekompensata w kwocie 25% wartości została do Pani wysłana przed decyzją dostawcy.Pani zachowała się bardzo nieelegancko wystawiając opinię nie polecam!"


12 maj 2020

"Brak przesyłki od 21.04 "

Odpowiedź z dnia 13 maj 2020

"Przesyłka została wysłana niezwłocznie po zamówieniu, niestety Firma przewozowa zagubiła przesyłkę. Reklamacja dotycząca utraty paczki została złożona i jest na etapie oczekiwania na rozstrzygnięcie. Mimo to wszystkie koszty za transakcję (niecałe 17zł) zostały zwrócone klientce na konto. Pani jednak wystawiła opinię nie polecam. Trochę to dziwne i mało eleganckie, ponieważ byliśmy cały czas w kontakcie. Allegrowiczka zobowiązała się usunąć opinię, ale jak do tej pory tak się nie stało. Przykre."


08 maj 2020

"Mylące jest zdjęcie trzech żetonów dealer, big blind i small blind, natomiast w opisie i w rzeczywistości jest tylko dealer co jest próbą wprowadzenia w błąd i ja dałem się nabrać. Towar wysłany 4 dni po zaksięgowaniu wpłaty i zero reakcji co się dzieje, dopiero po mojej interwencji odpowiedź. W takiej sytuacji sprzedawca powinien sam napisać, że będzie opóźnienie, a nie czekać aż klient zacznie się upominać o towar za który dawno zapłacił. Nie polecam sprzedawcy."

Odpowiedź z dnia 11 maj 2020

"Opinia klienta jest wyjątkowo niesprawiedliwa i nie do końca jest rzetelna. Po pierwsze przedmioty, które Pan wymienił nie są częścią oferty - zatem przedmiot jest w 100% zgodny z opisem. Po drugie produkt otrzymał Pan w terminie zadeklarowanym przez allegro. Prawdą jest, że mogło to być ciut szybciej, ale jednak wyrobiliśmy się w terminie, o który Pan prosił."


30 kwi 2020
Odpowiedź z dnia 03 maj 2020

"Klient nie informując, że ma jakikolwiek problem wystawia komentarz nie polecam, niestety bez kontaktu nie jestem w stanie zareagować, ani pomóc. Zatem nie mam pojęcia skąd taka opinia? Być może Pan się po prostu pomylił."


10 kwi 2020
Odpowiedź z dnia 14 kwi 2020

"Klient zgłosił problem z zamówieniem. Po wspólnych ustaleniach - został przyznany Panu rabat. W ramach podziękowania (natychmiast po przyznaniu rabatu) - klient na Święta postanowił jednak wystawić komentarz nie polecam. Mało elegancka postawa. "


19 lut 2020

"Paczka była owinięta jedynie samoprzylepną folią, przez co paczka przyszła uszkodzona, zawartość również.."

Odpowiedź z dnia 19 lut 2020

"Po prawie 3 miesiącach - klient powiadomił opinią nie polecam,że przesyłka przyszła uszkodzona, gdyby Pan od razu mnie o tym poinformował wymieniłbym przedmiot na wolny od wad, a odszkodowanie oddałaby firma przewozowa. Po wyjaśnieniu telefonicznym Pan zadeklarował, że usunie opinię. "


21 sty 2020

"Otrzymane żetony zupełnie inne niż w opisie aukcji, waga o wiele mniejsza. Zwróciłem na to uwagę z prośbą o wymianę, sprzedający nie mógł wysłać takich jak w opisie bo ich nie posiadał. Mało tego opis aukcji ze złą wagą żetonów nie został nadal zmieniony czyli to celowe wprowadzanie klientów w błąd. NIE POLECAM !"

Odpowiedź z dnia 23 sty 2020

"Witam Klient pisząc tę opinię,zapomniał o kilku istotnych faktach: Pan złożył zamówienie na życzenie z innym rozkładem żetonów.Układ został specjalnie dla Pana skomponowany i wysłany.Klient zdecydował po tygodniu,że zwraca przedmiot.Towar wrócił po prawie 3 tygodniach.Zestaw dotarł do nas używany,otwarty (rozfoliowane żetony),połamana w środku walizka.Pieniądze mimo to zostały zwrócone od razu,aby sprawę zamknąć i więcej do niej nie wracać,Pan jednak "odwdzięczył się" opinią nie polecam.Przykre."


16 sty 2020

"Otrzymałem towar zupełnie niezgodny z opisem, żetony miały nominały, o których w opisie nie było mowy, w dodatku żetony miały zupełnie inne kolory. Towar odesłałem z reklamacją, miałem otrzymać zgodny z opisem, po czym zmianie uległy tylko kolory żetonów i brak nominałów. To nadal nie jest ten zestaw, który jest w opisie. Żetony ważą 11g, zamiast 13,5g, miało być po 100 z każdego koloru, a jest po 50 lub 150 z różnych kolorów, a karty "100% plastik" są po prostu tym plastikiem powlekane. "

Odpowiedź z dnia 16 sty 2020

"Witam. W pierwszej kolejności, omyłkowo - otrzymał Pan zestaw z nominałem (droższy), osoba pakująca popełniła błąd, klient został przeproszony, a produkt wymieniony. Żetony ważą w przedziale 11,5 - 13 gram, w zależności od dostawy, wszystkie są ciężkie i odpowiednio dociążone, w środku mają metalowy insert, to bardzo porządny produkt. Przykro, że tak Pan mnie ocenił. Jeszcze raz przepraszam za pomyłkę i proszę o usunięcie opinii. Pozdrawiam "


10 sty 2020

"Kupione 29 Grudnia opłacone natychmiastowo, etykieta wygenerowana 2 a przekazane dla kuriera 3 stycznia. W opisie wysyłka natychmiastowa. Nie polecam."

Odpowiedź z dnia 10 sty 2020

"Klient w przerwie Świąteczno-Noworocznej zamawia towar, chciałby, aby produkt przyszedł od razu, ale klient nie bierze pod uwagę, że inni też w tym okresie pracują trochę wolniej, albo w ogóle. Produkt został nadany w pierwszym możliwym roboczym terminie. Trochę empatii i zrozumienia. Proszę o usunięcie komentarza."


27 gru 2019

"Przesyłka wysłana na inny adres. Sprzedający zobowiązał się naprawić pomyłkę (jak twierdził popełnioną przez Allegro). Pomimo kontaktu telefonicznego i mailowego oraz prośby o informowanie mnie o przebiegu sprawy - zero odzewu. Odbiór przesyłki musiałem zorganizować sam. Oprócz tego, że adres wysyłki zły to i jeszcze okazało się, że to nie jest zestaw, który zamawiałem. Nie polecam."

Odpowiedź z dnia 27 gru 2019

"Został popełniony błąd podczas nadawania przesyłki, zamiast paczkomat smart, paczka zostało wysłane kurierem. Klient został za to przeproszony, pieniądze zwrócone. "


27 gru 2019

"Z zestawem wszystko ok, cena 99zl przecenione na 29+ rzekome gratisy natomiast sprzedający zapomniał zdjąć naklejki na której cena wynosi 20zl. gratisy mata+ talia kart za które najwyraźniej trzeba było zapłacić. "

Odpowiedź z dnia 27 gru 2019

"Oferta została zakwalifikowana do strefy okazji, stąd cena 99zł. Klientka otrzymała dwa zestawy w bardzo niskiej cenie. Pani poformowała, ze wycofa opinię."


07 gru 2019

"Niestety nie polecam sprzedawcy, sprzedawca deklaruje szybką wysyłkę jednak po 6 dniach od zakupu towar nie został wysłany... Brak również informacji o opóźnieniu wysyłki. Przestrzegam kupujących "

Odpowiedź z dnia 07 gru 2019

"Mimo, że przesyłka została wysłana, to prawdą jest, ze była spóźniona. Takie sytuacje zdarzają się nam niezwykle rzadko. Jeszcze raz Pana przepraszam."


30 lis 2019

"Sprzedający dobrze wie że przedmiot jest niezgodny z opisem. Według oferty żetony ważą 14,5g. W rzeczywistości jest to maksymalnie 11g."

Odpowiedź z dnia 07 gru 2019

"Witam. Przepraszam za pomyłkę w zamówieniu, żetony zostały wymienione. "


19 lis 2019
Odpowiedź z dnia 30 lis 2019

"Klient wybrał formę transportu jako list polecony ekonomiczny. Niestety z przyczyn ode mnie niezależnych poczta dość długo doręczała tę przesyłkę, Pan niestety wystawił opinie nie polecam, ale zobowiązał się usunąć po otrzymaniu paczki. Paczka już dawno dotarła, jednak komentarz nie został usunięty. Proszę o usunięcie komentarza i jeszcze raz przepraszam za opóźnienie ze strony poczty."


18 paź 2019

"obrzydliwa jakość wszystkie elementy nie są bardzo wysokiej jakości walizka była pognieciona"

Odpowiedź z dnia 18 paź 2019

"Pani wystawiła opinię po 4 miesiącach, tego typu sformułowania są krzywdzące. Szczególnie, że do tego produktu nie było zastrzeżeń. Zawsze zachęcam do kontaktu, gdy klient ma jakiś problem, Opinia nie polecam jest ostatecznością. Pani się zobowiązała, że usunie tę opinię. "


16 paź 2019
Odpowiedź z dnia 18 paź 2019

"Jest mi bardzo przykro z powodu otrzymania opinii nie polecam. Opinia została wystawiona z przyczyny: (opóźnienie wysyłki w czasie mojego urlopu i długiego weekendu, jednak o tych faktach informowałam Państwa). Intencja tej opinii jest dla mnie nie zrozumiała i krzywdząca. Proszę, jeśli to możliwe o usunięcie opinii."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro