Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

BigMaras firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
thumb up

4174

thumb down

5

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 15 lat i 9 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 1:43

Lista ocen


09 wrz 2020

"Mają duży wybór produktów, ale brakuje im profesjonalizmu. Odmówili zwrotu kosztów wysyłki za wadliwy produkt (co robią wszyscy główni europejscy detaliści), ponieważ chciałem zwrotu pieniędzy, a nie naprawy / wymiany produktu. Zażądali, aby nie była to gwarancja, ale prawo do odstąpienia od umowy. Głupia interpretacja reguł europejskich. Zostanę z Amazon. Allegro zaoferowało wielką pomoc."

Odpowiedź z dnia 09 wrz 2020

"Kupujący Client:88893174 z Rumunii chciał skorzystać z przysługującego mu prawa do zwrotu w terminie 14dni do czego ma oczywiście pełne prawo. Produkt nowy, bez jakichkolwiek wad czy usterek. Niestety zgodnie z obowiązującymi przepisami koszty przesyłki zwracanego towaru obciążają zawsze kupującego. W tym wypadku zażądał on 90 EUR na pokrycie przesyłki UPS. Nasza odmowa spotkała się z próbą szantażu zarówno opiniami jak i sporami, gdyż wg kupującego w Europie sklepy pokrywają takowe koszty."


26 maj 2020

"Sprzedawca nie przyjął zwrotu produktów (bo zakup był na fakturę). Jeden z produktów nie działa, zareklamowałem, odesłany jest nadal nie działający(sprawdzony na 3 urządzeniach)."


26 lut 2020

"Kupiłem produkt, z którego nie będę korzystać. Oddalono jako bezpodstawne podniesione uwagi nt. wpływu ciężaru met. kopułek i konstrukcji kabla (brak danych dot. wagi i gabarytów zestawu w opisie oferty) na ograniczony, w subiektywnej opinii K., komfort noszenia słuchawek nawet w trybie OTE. Kontakt, choć uprzejmy, dosadnie skupiony na aspekcie prawnym (grożenie K. pozwem sądowym za naruszenie art. 212 kk za nieprzychylny komentarz!) i dygresji. Serwis upomniał (6/2/20) S. na wniosek #8235929. "

Odpowiedź z dnia 26 lut 2020

"Nie jesteśmy pierwszą ofiarą działań tego pana a jego procedury są dobrze znane. U nas dokonał dwóch zakupów. Pierwszy, zakup silikonowych nakładek za 10zł, po dwóch miesiącach żądanie odszkodowania pod groźbą negatywnego komentarza za brak atestu Państwowego Zakładu Higieny :) Drugi zakup, słuchawki, po 1,5 miesiącu od zakupu żądanie odszkodowania za brak podanej wagi kabla w treści oferty :) Przykro nam ale nigdy nie ulegamy szantażom także tym razem się nie uda."


15 lut 2020

"Obsługa K. słaba jak na status S. na portalu. Na zapytanie zgodności nakładek z Shozy Zero, S. odpisał dopiero po 2 dniach oraz po nadaniu przesyłki, a na uwagi dot. oznakowania opakowania Symbio tylko po rozpoczęciu dyskusji. Jestem zdania, że zabrakło na etykiecie nazwy producenta oraz rozmiaru. Podniesiono też kwestię czy nakładki zostały oryginalnie przez producenta zapakowane czy nie. S. powołał się na tajemnicę firmową na wniosek dot. warunków i miejsca pakowania. Shozy Zero bdb!"

Odpowiedź z dnia 13 mar 2020

"Nie jesteśmy pierwszą ofiarą działań tego pana a jego procedury są dobrze znane. U nas dokonał dwóch zakupów. Pierwszy, zakup silikonowych nakładek za 10zł, po dwóch miesiącach żądanie odszkodowania pod groźbą negatywnego komentarza za brak atestu Państwowego Zakładu Higieny :) Drugi zakup, słuchawki, po 1,5 miesiącu od zakupu żądanie odszkodowania za brak podanej wagi kabla w treści oferty :) Przykro nam ale nigdy nie ulegamy szantażom także tym razem się nie uda."


22 sty 2020

"Bezczelne zachowanie po zakupie. Przetwornik nie działa, sprzedawca twierdzi, że jest ok i ma pretensje o brak opakowania. Nie polecam niestety, produkt nic nie wart w sumie."

Odpowiedź z dnia 24 sty 2020

"Niestety kupujący podobnie jak w treści dyskusji na portalu allegro jak i w komentarzu mija się po raz kolejny z prawdą. Nigdy nie doszło do reklamacji towaru ze strony kupującego a w związku z licznymi naruszeniami obecnych przepisów prawa na konto kupującego zostało już nałożone ostrzeżenie i jest poddane dodatkowej weryfikacji w związku z oficjalnymi groźbami karalnymi środkami komunikacji portalu Allegro. "



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro