Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności99,4%
kupujących poleciło tego sprzedawcę w ostatnich 12 miesiącach.
16744
94
Zgodność z opisem
Obsługa kupującego
od 12 lat i 1 miesiąca
dzisiaj o 16:15
Lista ocen (16838)
Wszystkie oceny są potwierdzone zakupem."Nie polecam przesyłka byle jak zapakowana plyn calgon caly mokry bo wylany. Pudelko z tabletkami do czyszczenia pralki cale mokre nienadajace się do niczego dobrze ze tabletki osobno są w foli inaczej byłyby do śmieci. Cała paczka źle zapakowana :("
"Produkt uszkodzony. Wysłałam wiadomość do Sprzedawcy wraz ze zdjęciem. Poinformowano mnie, że należy wypełnić formularz reklamacyjny i odesłać towar, co zrobiłam. Pojawił się problem z załatwieniem sprawy, sprzedawca twierdził, że mogłam dokonać zwrotu bez podania przyczyny, a nie wypełniać formularz reklamacyjny. Ciekawe, co by było, gdybym odesłała połamany robot bez podania przyczyny. Zresztą, postąpiłam zgodnie z wytycznymi Sprzedawcy. Zwrot pieniędzy nastąpił po interwencji Allegro."
"W przypadku pierwszej reklamacji jako sprzedawca mamy prawo naprawić, bądź wymienić sprzęt na nowy. Pani robot został wysłany do producenta celem uzyskania ekspertyzy a po jej otrzymaniu zdecydowaliśmy zwrócić się Pani kwotę zakupu. "
"Towar nie dotarł z powodu pomyłki sprzedającego- sdublowany numer paczki. Zwrot pieniędzy również nie został dokonany. "
"Dzień dobry, paczka nie dotarła z powodu uszkodzenia w transporcie, zwrot pieniędzy został dokonany 29 marca. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy"
"Przysłana patelnia była słabo zapakowana i uszkodzona (wgniecienie z boku). Została zwrócona, lecz pomimo wielokrotnego kontaktu ze sprzedającym sprawa się przeciągała, ostatecznie środki zostały zwrócone, ale całą obsługę sprawy oceniam negatywnie."
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację. Pozdrawiam"
"Nie polecam ani sprzedającego ani produktu . Czajnik został sprawdzony przeze mnie po zakupie a żeby sprawdzić czajnik trzeba wlać wodę . Po jednym wlaniu wody pojawiło się odbarwienie . Odesłałam czajnik nie z tego powodu ,tylko że były dziwne oznaczenia temperatury a sprzedający potrącił mi że zwrotu bo jak stwierdził używałam go ,co było nie prawda . Popołudniu zostal odebrany a kolejnego dnia rano był zwrot ."
"Dzień dobry, kupując przez internet konsument ma prawo zapoznać się ze sprzętem dokładnie w takim samym zakresie, jak zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. Wykraczając poza ten zakres konsument bierze na siebie odpowiedzialność za utratę wartości sprzętu na skutek użytkowania. Pozdrawiam"
"Towar niezgodny z umową z istotną wadą - całkowicie zepsuł się po jednym użyciu. Bardzo utrudniony kontakt ze Sprzedającym i brak respektowania przez Sprzedawcę prawa do odstąpienia od umowy w związku z istotną niezgodnością towaru z umową. Nie polecam wręcz odradzam zakupy u tego Sprzedawcy"
"Dzień dobry, kupując przez internet konsument ma prawo zapoznać się ze sprzętem dokładnie w takim samym zakresie, jak zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. Wykraczając poza ten zakres konsument bierze na siebie odpowiedzialność za utratę wartości sprzętu na skutek użytkowania. Dostaliśmy informację z serwisu że urządzenie zostanie naprawione, w momencie kiedy je otrzymamy, odeślemy je do Państwa. DECYZJA GWARANTA: Sprzęt zostanie naprawiony Pozdrawiam"
"Gdybym mogła dałabym sprzedającemu -1000 gwiazdek. Pomijając fakt, że dostałam wadliwy egzemplarz- ponieważ go zareklamowała. Jednak obsługa sprzedającego poniżej jakiegokolwiek poziomu. Reklamacja zgłoszona w grudniu, po 1,5 miesiąca rozpatrywania (!!!) dopiero po interwencji Allegro sprzedawca nagle odniósł się do sprawy i uwaga- pomimo żądania zwrotu pieniędzy po tak długim czasie odsyła mi wadliwy sprzed z serwisu. Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika praw konsumenta. "
"Brak baterii w kubku więc cały bajer o informacji jaka jest temperatura nie działa. Brak instrukcji jak założyć/wymienić baterie Tragedia, niewiadomo jak się dostać do tej baterii"
"Dzień dobry, prosimy zgłosić reklamacje do naszej firmy, przez centrum wiadomości Allegro. Odbierzemy termos i zwrócimy pieniądze. Bateria w kubkach Kamille jest niewymienialna. Pozdrawiam"
"Czajnik wadliwy. Szkło jest cały czas zaparowane. Woda podczas nalewania przelewa się przez pokrywkę. Sprzedający przeciąga wymianę sprzętu. "
"Dzień dobry, w przypadku sprzętu używanego, produkt wysyłany jest do autoryzowanego serwisu. Serwis Russell Hobbsa wydaje opinie o naprawie lub wymianie sprzętu. Pozdrawiam"
"Produkt przyszedł uszkodzony. Sprzedawca przyjmuje zwrot, nie chce wymienić na sprawny produkt przez co kupujący musi kupić ponownie i tak jak w moim przypadku płacić za wysyłkę. "
"Dzień dobry, niestety nie mieliśmy na stanie magazynowym Pani produktu, dlatego zleciliśmy zwrot gotówki. Pozdrawiam"
"problemz obsługa garnka cos jest pomieszane z elektroniką.. nie dziala jak te wiejsze bez tylu opcji jest mniejsza pojemnosc i jeszcze nie wylacza sie sie na ustawienie na ryzu.. ciezko ustawic czas i inne opcje mi sie nie udalo od miesiaca juz nie probuje ... kupie sobie ten duzy typowo tylko do ryzu a gotuje sie taka samo Tu brak wylaczania i sygnalu ze sie juz ugotowalo na czuja sprawdzam i otwieram pokrywke.. dla mnie nuie olecam koszt wiekszy pojemnosc mniejsza uzytecznosc 2 na 5"
"Produkt dotarł przed czasem, nie miałam szans odebrać. Nie było inicjatywy ze strony sprzedawcy, by ponownie wysłać."
"Dzień dobry, paczka została zamówiona przed godziną 12, zatem nadaliśmy ja w ten sam dzień. Zamawiając przesyłkę Klienta ponosi koszt wysyłki w jedną stronę. Jeżeli paczka nie zostanie odebrana Sprzedający ponosi koszt wysyłki i koszt zwrotu paczki. Nie nadajemy ponownie nieodebranych przesyłek, ponieważ są to dodatkowe koszty. Pozdrawiam"