99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

2769

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

5 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedaje to czego nie posiada a potem wysyła monetę trochę podobną do zamawianej i udaje że to pomyłka. jak można pomylić monetę smok i feniks- 1 $ Australia, z monetą dwa smoki- 2 funty Wielka Brytania . do tego tańszą o 50%. nie polecam i odradzam zakupy !"
21 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Monety nie nadające się do kolekcji"
Odpowiedź z 22 cze 2018:
"Monety z bankowego woreczka. Nie odpowiadamy za standardy producenta. Zamiast od razu wystawić negatywną opinię, można było zapytać o wymianę."
21 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Monety skancerowane nie nadające się do kolekcji"
8 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający wystawia przedmiot, którego nie posiada. Na szczęście zwrócił wpłatę. NIE POLECAM."
7 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jak skorzystasz ze swego prawa i odeślesz część zamówienia to trafiasz na CZARNĄ LISTĘ Sprzedającego. Kontakt praktycznie zerowy, o zwrot pieniędzy musisz się upomnieć i też poczekasz. NIE POLECAM tego Sprzedającego."
12 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"cytując obie aukcje: "Monety z rolek menniczych - umieszczone w przezroczystych kapsułach. " - monety dotarły zawinięte w folię stan jak średni ocena za brak zabezpieczenia wspomnianego w aukcji. Czas wysyłki ok cena wysyłki ok kontaktu bezpośredniego nie odbyłem więc neutralna 3."
13 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"BRAK OPISU ŻE PRZEDSPRZEDAŻ TYLKO ŻE WYSYŁKA DO 14 DNI, WYSYŁKA NASTĄPIŁA Z JESZCZE Z KILKU DNIOWYM OPÓŹNIENIEM Z INNYCH POWODÓW. DO TEGO DO WYSYŁKA DO PACZKOMATU W INNYM MIEŚCIE CO ZGŁOSIŁEM DO TEJ PORY NIE OTRZYMAŁEM PRZESYŁKI ANI ŻADNYCH WYJAŚNIEŃ CO DALEJ Z MOIM ZAKUPEM."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Rzeczywiście nastąpiła pomyłka przy wysyłce, gdyż kupujący wybrał niedziałający paczkomat. Wysłaliśmy ponownie, od tygodnia przesyłka ma status odebrane. Nr nadania InPost 605270317792402014111567. Wyjaśnienia kilka razy wysłane na e-mail."
3 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Moneta obiegowa z rolki bankowej, kupiona osobiście od mennicy, wysłana na drugi dzień od wpłaty listem poleconym ekonomicznym za 5,20 zł (tyle kosztuje znaczek na poczcie). Za co obniżono ocenę w kategorii czas wysyłki i koszt wysyłki?"