99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

5109

24

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:00

Lista ocen

18 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jak dla mnie rozmiar jest strasznie zaniżony. "
Odpowiedź z 19 lip 2019:
""Witam serdecznie. Szkoda, że nie postanowiła się Pani z nami skontaktować przed wystawieniem komentarza. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. Na każdy produkt wystawiamy paragon/fakturę, na podstawie których klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy wszystkie koszty, lecz nie skorzystał Pan z tego prawa.""
18 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pieniadze zostały przelane po zakupie ale pompki do dzis nie mam . Nie polecam !!"
Odpowiedź z 19 lip 2019:
"Przepraszam bardzo jak by pieniądze zostały przelane to by towar został wysłany, proszę sprawdzić w banku, a nie wystawiać komentarz negatywny."
12 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przyszedł inny wzór niż zamawiałam "
Odpowiedź z 22 lip 2019:
"Witam serdecznie. Szkoda, że nie postanowiła się Pani z nami skontaktować przed wystawieniem komentarza. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. Na każdy produkt wystawiamy paragon/fakturę, na podstawie których klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy wszystkie koszty, lecz nie skorzystał Pan z tego prawa."
10 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po 5 dniach od zakupu łaskawie dzwoni ze stwierdzeniem że niema towaru na magazynie"
30 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Piłka zgodna z opisem.Wysyłka to jakies lekcewazenie klienta.Po telelefonie Pan powiedział cytuje : ze ma duzo wysyłek i moze uda mu sie wysłac jutro albo po wekeendzie."
Odpowiedź z 23 cze 2019:
"Przepraszam bardzo jak ktoś dzwoni w czwartek to powiedziałem wysyłka jutro (piątek) albo wekeendzie.Omijać z daleka takich klientów którzy kującą na ostatnią chwilę i mają pretensje do każdego."
17 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt nie został dostarczony "bo już nie ma tego towaru". Pieniądze zwrócone na konto. "
2 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłam 3 przedmioty. Lampki rowerowe są inne niż zakupione. Miały być Romet, gumowo-plastikowe, a otrzymałam Enero Power beam, sztywne plastikowe i wyglądają na używane, bo przednia lampka posiada z boku zarysowania na plastiku. Pompka do roweru była bardzo brudna. Trzeci produkt po prostu nie spełnia moich oczekiwań. Wszystkie produkty zwracam, ponieważ zostały przesłane bez poszanowania Klienta - brudne, zarysowane, niezgodne z zamówieniem, dlatego rezygnuję od razu z zakupu od Sprzedawcy."
Odpowiedź z 5 maj 2019:
""Witam serdecznie. "Szkoda, że nie postanowiła się Pani z nami skontaktować przed wystawieniem komentarza. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. Na każdy produkt wystawiamy paragon / FV, na podstawie czego klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy koszty, nie skorzystał Pan z tego prawa."""
13 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Koszt wysyłki to kpina. "
Odpowiedź z 14 mar 2019:
""Witam serdecznie. Wybrała pani koszt transportu firmą GLS za 15zł ,a można było wybrać Inpost Paczkomaty za 8,99zł. Szkoda, że nie postanowiła się Pani z nami skontaktować przed wystawieniem komentarza. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. Na każdy produkt wystawiamy paragon / FV, na podstawie czego klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy koszty, nie skorzystała Pani z tego prawa.""
13 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar rozpada się już podczas składania !!!"
Odpowiedź z 13 mar 2019:
"Szkoda, że nie postanowił się Pan z nami skontaktować przed wystawieniem komentarza. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. Na każdy produkt wystawiamy paragon / FV, na podstawie czego klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy koszty, nie skorzystał Pan z tego prawa.""
26 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"opis niezgodny z rzeczywistością .tani chwyt reklamowy"
Odpowiedź z 26 lut 2019:
"""Szkoda ,że nie postanowił się Pan z nami skontaktować przed wystawieniem komentarza. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. Na każdy produkt wystawiany jest paragon/faktura, na podstawie którego klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. Nie rozumiem więc dlaczego klient z tego nie skorzystał. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy wszystkie koszty.Tylko wystawia komentarz negatywny"
4 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ta piłka nie nadaje się do gry na hali, odbija się strasznie mocno i ciężko nad nią zapanować,jest to chiński bubel. Nie polecam. "
Odpowiedź z 5 lut 2019:
"Na każdy produkt wystawiany jest paragon/faktura, na podstawie którego klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. Nie rozumiem więc dlaczego klient z tego nie skorzystał. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy wszystkie koszty, również wysyłki.Tylko wystawia komentarz negatywny"
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 26 sty 2019:
""Szkoda ,że nie postanowił się Pan z nami skontaktować przed wystawieniem komentarza. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. ""Dostajesz opinie negatywną ale nie wiadomo za co"""
10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam stół składa się z dwóch oddzielnych części co nie jest pokazane na rysunku więc nie idzie go złożyć w pozycji pionowej tylko trzeba z każdą częścią oddzielnie jechać duże utrudnienie więc proszę sprzedawcę aby wstawił prawdziwe zdjęcia z tego niby składanego stołu. Nie wspomnę o siatce i paletkach to chyba jakiś żart siatki nie dało się założyć bo po naciągnięciu pękła a paletki żenada. Niestety był to prezent na gwiazdora który dopiero dzisiaj rozpakowałam i nie mogę zwrócić."
Odpowiedź z 11 sty 2019:
"""""Kupujący nie zgłaszał nam tego problemu.... O sprawie dowiedzieliśmy się po wystawieniu komentarza. " Na każdy produkt wystawiany jest paragon/faktura, na podstawie którego klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. Nie rozumiem więc dlaczego klient z tego nie skorzystał. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy wszystkie koszty, również wysyłki.Tylko wystawia komentarz negatywny""""
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedają towar, którego nie mają na stanie. pieniądze zwrócone"
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Opaska miała mieć 14 cm wysokości, natomiast zestaw zawiera dwie - jedną o wysokości ok 13 cm, a drugą o ok. 1,5-2 cm krótszą, która nie ma szans na jakiekolwiek usztywnienie nadgarstka. Do tego na zdjęciu jest ładna, czarna opaska, a te przysłane mają sporej wielkości białe napisy na wierzchach. Nie będę się wypowiadał o wykonaniu, bo za tę cenę wiele nie oczekuję, ale chciałbym, żeby opaski były równe i sięgały choć te 3 cm za nadgarstek."
29 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem."
Odpowiedź z 29 wrz 2018:
""W takim wypadku wystarczy wysłać do nas maila . W tym wypadku nie otrzymaliśmy od kupującego takiej informacji." W przypadku uznanej reklamacji zwracamy wszystkie koszty, również wysyłki.Tylko kupujący wystawia komentarz negatywny"
20 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 2 gru 2018:
""Dostajesz opinie negatywną ale nie wiadomo za co""
6 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pokrywa ma mniejsze wymiary niż podane w opisie na aukcji o czym sprzedający dobrze wie a mimo to nie zmienił opisu wymiarów na rzeczywiste. W dalszym ciągu jest dostepna. Po reklamacji otrzymałem zwrot pieniędzy, ale wielokrotnie musiałem się o nie upominac. Nie polecam "
30 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar uległ zniszczeniu po 10 uderzeniach rakietką !!! SZAJS !!!"
Odpowiedź z 1 wrz 2018:
""""""""Kupujący nie zgłaszał nam tego problemu.... O sprawie dowiedzieliśmy się po wystawieniu komentarza. " Na każdy produkt wystawiany jest paragon, na podstawie którego klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. Nie rozumiem więc dlaczego klient z tego nie skorzystał. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy wszystkie koszty, również wysyłki.Tylko wystawia komentarz negatywny"""""""
18 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"OSTRZEGAM I NIE POLECAM!!! PRZED ZAMÓWIENIEM ZADZWONIŁAM I ZAPYTAŁAM O DOSTEPNOSC ORAZ OPCJE WYSYŁKI, ZAPEWNIONO MNIE ŻE WYJDZIE TEGO SAMEGO DNIA I TOWAR JEST. ZWLEKALI Z WYSYLKA, CHLOPIEC OBSŁUGUJĄCY INFOLINIĘ ODERWANY OD RZECZYWISTOŚCI, NIE WIE CO SIĘ DZIEJE! I CO? TOWAR DOSZEDŁ PO TERMINIE, NIEZGODNY Z OPISEM!!!! WYSŁALI NIE TO CO ZAMAWIAŁAM, JUŻ TYDZIEŃ CZASU MILCZA, NIE OPOWIADAJĄ NA EMAILE, SMSY! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TAKICH SPRZEDAWCÓW!!! "
Odpowiedź z 21 sie 2018:
"Przepraszam bardzo,ale pani bardzo tu kłamie zero wysłanych emaili tylko sms o treści "co za gówno wysyłacie" Na każdy produkt wystawiany jest paragon, na podstawie którego klient ma prawo do reklamacji albo zwrotu towaru. Nie rozumiem więc dlaczego klient z tego nie skorzystał. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy wszystkie koszty, również wysyłki.Tylko wystawia komentarz negatywny"""

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro