99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

12742

48

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:02

Lista ocen

12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar całkowicie niezgodny z tym co jest na zdjęciach w ofercie. Zobaczymy teraz czy da radę odkręcić wolnobieg. Jeżeli go zniszczy zapłacicie za nowy."
Odpowiedź z 14 wrz 2018:
"Kolor stali kompletnie nie wypływa na jego użyteczność i funkcjonalność"
8 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lusterka rzekomo firmy Arkus to w rzeczywistości chińskie badziewie. Nigdzie na opakowaniu nie jest wspomniana nazwa polskiej firmy. Produkt firmy JINGYI jest sprzedawany jako Arkus. Nazwą producenta sugerowałam się przy zakupie i czuję się oszu-kana. Jest to nieuczciwa praktyka. Chińczyka mogłam kupić taniej u kogoś innego. Sprzedawca odmówił zwrotu na swój koszt towaru niezgodnego z opisem. Nie polecam. "
30 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem pegi 2 komplety fakt na dwóch innych aukcjach ale wymiary miały identyczne średnica 50mm długość 110mm a dostałem 2 sztuki 38mm i drugie 2 sztuki 50mm. Po złożeniu reklamacji dostałem w odpowiedzi ze innych nie mieli a ja zamówiłem towar na różnych aukcjach dlatego takie wysłali jak nie jestem zadowolony mogę im je odesłać. Normalnie porażka ludzie jak nie macie towaru który oferujecie to chociaż klienta poinformujcie to miał być prezent nie mam czasu na zabawy z odsyłaniem !!!. "
Odpowiedź z 6 wrz 2018:
"Podczas reklamacji wspomniał Pan tylko o różnicy wizualnej w otrzymanych pegach - wyjaniliśmy, iż wynika ona z zakupu 2 różnych modeli pegów (na co wskazywały zdjęcia oferowanego produktu). Dopiero tutaj - w negatywnej ocenie - zaznaczył Pan, iż otrzymane pegi są innej średnicy. Nie jest to fair z Pana strony."
27 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

24 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar kompletnie nie sprawdzony przed wysyłką. Zdarcia do blachy na widełkach i jednej z rurek roweru (można się spodziewać szybkiej korozji bez naprawy), zdarta folia na koszyku oraz duża rysa na siodełku. Śmieszna rekompensata za taką ilość usterek lub zwrot - tyle proponuje sprzedawca. Straciłem tylko czas na dyskusje ze sprzedającym."
Odpowiedź z 27 sie 2018:
"Jest nam przykro, iż wada umknęła nam podczas przygotowania roweru do wysyłki. Niewykluczone jest też powstanie uszkodzeń podczas transportu - jest to spory gabaryt. Niestety nie jesteśmy w stanie zaproponować 50% przeceny roweru z uwagi na 2 zarysowania - zaoferowaliśmy adekwatną przecenę, wymianę lub zwrot."
19 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Linki rowerowe miał być komplet 2xprzód+2xtył przysłano 4xtył niestety wątpliwej jakości, opony zdeformowane wciśnięte w karton, który i tak przyszedł zdeformowany. Wymiary przesyłki przekraczały wymiary dedykowane do paczkomatu przez co InPost miał problem z włożeniem paczki do skrytki. W końcu dostarczono przesyłkę po wielokrotnych moich monitach do przewoźnika na adres firmy w której pracuję. Dętki OK."
Odpowiedź z 23 sie 2018:
"Linki rowerowe po zamontowaniu zawsze są do docięcia - tak więc w tym przypadku został dłuższy odpad. Wybierając opcję odbioru zamówienia w paczkomacie należy się liczyć z tym, iż opony będą zwinięte - nie ma możliwości wysłania ich bez zwijania jak w przypadku przesyłek kurierskich. Jest nam przykro, iż przez niedbałość kurierów paczka uległa deformacji w skutek czego ciężko było ją umieścić w paczkomacie (zamówienie było spakowane do kartonu, który mieści się w gabarycie paczkomatowym)"
1 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

29 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Podejście sprzedawcy do kupującego to kpina... Najpierw obniża cenę towaru a potem po zakupie wykręca się od dostawy tłumacząc się błędem systemu... To nie Matrix... Z całą pewnością nie polecam i szczerze odradzam!"
19 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 19 lip 2018:
"Zamówił Pan przedmiot dnia 05.07 o godz. 12:15. Tego samego dnia o godz. 14:31 przesyłkę spakowaną i gotową do drogi przekazaliśmy kurierowi. Mimo szczerych chęci nie jesteśmy w stanie odpowiadać za wybranego przez Pana przewoźnika, gdyż rzeczywiście przez kilka dni nie została ona dostarczana. Z naszej strony zrobiliśmy jednak wszystko, aby towar wyruszył do Pana bez zwłoki. Tym samym uprzejmie prosimy o usunięcie niniejszego komentarza - zawsze dbamy o natychmiastową realizację przesyłek."
19 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcja przebiegła pomyślnie oprócz tego że zamówiłem dwie śruby korby wkładu suportu a dostałem jedną oraz kupiłem dwa wianki mechanizmu korbowego BMX w cenie 3.50 zł za sztukę a na woreczku w którym przyszły było napisane że jest ich wyprzedaż i cena za sztukę to 2 zł."
17 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Firma sprzedaje towar którego fizycznie nie ma na stanie. Czyli fikcyjne aukcje."
8 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

8 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przedmiot nie zgodny z opisem aukcji. Po pierwsze nie jest to grupa ALIVIO po drugie nie współpracuje z suportem 113"
6 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar wylazywal slady uzytkowania , /opona porysowana w partiach bocznych/ brudna , zakurzona.wyslana w za małym kartonie, podkręcana. Byłem zdecydowany na wymianę, ale poinformowano mnie ze całość ,/kilkadziesiąt sztuk w magazynie/ jest w podobnym stanie. Towar by sprzedawany jako nowy...."
Odpowiedź z 7 cze 2018:
"Wybrał Pan opcję dostawy do paczkomatu - niestety gabaryt skrytki nie pozwala na to, aby opona była w dużym kartonie (bez zwinięcia). Tylko dostawa kurierska zapewnia dostawę w dużym kartonie bez konieczności zwinięcia. Co do kwiestii stanu opony - są to ślady powstałe w skutek magazynowania oraz transportu (producent zbiorczo spina opony w paczki). Zapewniamy, iż oferowane przez nas produkty są nowe, nigdy nie używane."
6 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety negatyw, Państwo wystawiają coś czego tak naprawdę nie mają na stanie, wybór roweru to nie jest decyzja, którą się podejmuje w 5 min, po długich zastanowieniach wybrałam akurat ten model, i dowiaduję się, że jest niedostępny, i muszę szukać dalej lub czekać około 3 tygodnie na dostawę, potrzebowałam rower na już a nie za 3 tygodnie lub dłużej. NIE POLECAM"
5 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rower, zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na allegro miał dotrzeć do 1 czerwca. Dotarł we wskazany adres w zamówieniu dopiero 04 czerwca."
Odpowiedź z 5 cze 2018:
"Szanowny Panie, dokonał Pan zakupu we wtorek 29.05 ok.godz.21:30. Paczka z Pańskim rowerem wyjechała od nas przesyłką kurierską w dniu kolejnym, tj. 30.05 (środa) o godz. 12:36. Absolutnie wszystko wskazywało na to, że na 100% otrzyma Pan paczkę do piątku - 99% przesyłek kurierskich dociera na drugi dzień roboczy. Nie wiemy jeszcze niestety co sprawiło, że przewoźnik dostarczył Panu przesyłkę dopiero w poniedziałek, jednak serdecznie przepraszamy w jego imieniu. Zbadamy ten temat - przepraszamy!"
3 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar jak najbardziej w porządku. Niestety obsługa nie do końca. Przed zamówieniem, w czwartek po godzinie 8 zadzwoniłem z pytaniem czy przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia. Zostałem zapewniony, że tak się stanie - dlatego zdecydowałem się na zakup. Niestety towar został wysłany dopiero kolejnego dnia co wiązało się dostawą dopiero w poniedziałek, a niestety zawody były w weekend. Jeżeli zależy wam na czasie to nie polecam!!"
31 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie polecam! Przesłanie mi opony znacznie różniły się od tych, które były pokazane na zdjęciach. Opony na zdjęciach nie posiadały bieżnika (i na takich mi zależało!), przesłano mi zaś model z bieżnikiem. Dodatkowo opony były bez oryginalnego opakowanie, które miały być - o czym zapewniła mnie telefonicznie konsultantka firmy. Ostatecznie otrzymałem zwrot całości kosztów, ale trochę to trwało - zablokowałem sobie pieniądze i musiałem poczekać na zakup kolejnych opon u innego sprzedawcy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro