99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

12693

52

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:42

Lista ocen

20 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Tragedia. Kupiłem córce rowerek na gwiazdkę 11 grudnia do tej pory nic nie doszło. "
Odpowiedź z 26 gru 2018:
"Dla obiektywnej oceny sytuacji - zakup 10.12 godz. 21:30, na drugi dzień 11.12 godz 9:36 przesyłka została odebrana od nas przez Pocztę. Niestety tym razem Poczta "dała ciała" - interweniowaliśmy wielokrotnie u przewoźnika jak i u opiekunów z Poczty. Gdybyśmy mieli drugi taki sam rower - wysłalibyśmy ponownie by mieć pewność, że dojdzie. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z Kupującym i pomagamy rozwiązać tę sprawę. Zrobiliśmy ze swojej strony wszystko by pomóc Kupującemu w tej problematycznej sytuacji"
9 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Całkiem inny niż na zdjęci na zdjęciu wygląda jak oryginalny a w pudełku już nie inne spawanie "
27 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 lis 2018:
"Szanowny Panie, gdy przyjęliśmy od Pana zwrot produktów (które postanowił Pan zwrócić) napisaliśmy od razu maila (dnia 5.11) z prośbą o uzupełnienie formularza zwrotu za pośrednictwem serwisu Allegro oraz przesłanie dowodu zakupu i podania nr konta do zwrotu środków. Próbowaliśmy się z Panem kontaktować telefonicznie w dn. 5, 14 i 23 listopada. Na Pański mail z 26.11 z ponagleniem odpisaliśmy natychmiast, dlatego bardzo nam przykro - nie rozumiemy skąd ocena obsługi 1/5 i negatyw. Pozdrawiamy."
22 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Totalna chińszczyzna śruba ma słaby gwint co uniemożliwia zdjęcie korby z pedału. NIEPOLECM!!!"
Odpowiedź z 28 lis 2018:
"Szanowny Panie, produkt o którym Pan wspomina jest produktem pochodzącym z oficjalnej dystrybucji Romet Polska. Jednocześnie jeśli miał Pan jakiekolwiek zastrzeżenia do jakości towaru (bo oczywiście ma Pan takie prawo) - nie byłoby najmniejszego problemu z przyjęciem zwrotu towaru. Każdego dnia robimy wszystko, by usatysfakcjonować naszych Kupujących - tym samym przepraszamy i jest nam przykro, że tym razem nie udało się nam to w pełni. Proszę pamiętać, że u nas na 1 miejscu jest dobro Klienta."
16 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem żółte, a dostałem pomarańczowe, produkt niezgodny z opisem daję 1."
24 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

18 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Amortyzator cały czas skrzypi, ociera się o coś w środku, nawet po naoliwieniu nic się nie zmieniło..."
12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar całkowicie niezgodny z tym co jest na zdjęciach w ofercie. Zobaczymy teraz czy da radę odkręcić wolnobieg. Jeżeli go zniszczy zapłacicie za nowy."
Odpowiedź z 14 wrz 2018:
"Kolor stali kompletnie nie wypływa na jego użyteczność i funkcjonalność"
8 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lusterka rzekomo firmy Arkus to w rzeczywistości chińskie badziewie. Nigdzie na opakowaniu nie jest wspomniana nazwa polskiej firmy. Produkt firmy JINGYI jest sprzedawany jako Arkus. Nazwą producenta sugerowałam się przy zakupie i czuję się oszu-kana. Jest to nieuczciwa praktyka. Chińczyka mogłam kupić taniej u kogoś innego. Sprzedawca odmówił zwrotu na swój koszt towaru niezgodnego z opisem. Nie polecam. "
30 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem pegi 2 komplety fakt na dwóch innych aukcjach ale wymiary miały identyczne średnica 50mm długość 110mm a dostałem 2 sztuki 38mm i drugie 2 sztuki 50mm. Po złożeniu reklamacji dostałem w odpowiedzi ze innych nie mieli a ja zamówiłem towar na różnych aukcjach dlatego takie wysłali jak nie jestem zadowolony mogę im je odesłać. Normalnie porażka ludzie jak nie macie towaru który oferujecie to chociaż klienta poinformujcie to miał być prezent nie mam czasu na zabawy z odsyłaniem !!!. "
Odpowiedź z 6 wrz 2018:
"Podczas reklamacji wspomniał Pan tylko o różnicy wizualnej w otrzymanych pegach - wyjaniliśmy, iż wynika ona z zakupu 2 różnych modeli pegów (na co wskazywały zdjęcia oferowanego produktu). Dopiero tutaj - w negatywnej ocenie - zaznaczył Pan, iż otrzymane pegi są innej średnicy. Nie jest to fair z Pana strony."
27 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

24 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar kompletnie nie sprawdzony przed wysyłką. Zdarcia do blachy na widełkach i jednej z rurek roweru (można się spodziewać szybkiej korozji bez naprawy), zdarta folia na koszyku oraz duża rysa na siodełku. Śmieszna rekompensata za taką ilość usterek lub zwrot - tyle proponuje sprzedawca. Straciłem tylko czas na dyskusje ze sprzedającym."
Odpowiedź z 27 sie 2018:
"Jest nam przykro, iż wada umknęła nam podczas przygotowania roweru do wysyłki. Niewykluczone jest też powstanie uszkodzeń podczas transportu - jest to spory gabaryt. Niestety nie jesteśmy w stanie zaproponować 50% przeceny roweru z uwagi na 2 zarysowania - zaoferowaliśmy adekwatną przecenę, wymianę lub zwrot."
19 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Linki rowerowe miał być komplet 2xprzód+2xtył przysłano 4xtył niestety wątpliwej jakości, opony zdeformowane wciśnięte w karton, który i tak przyszedł zdeformowany. Wymiary przesyłki przekraczały wymiary dedykowane do paczkomatu przez co InPost miał problem z włożeniem paczki do skrytki. W końcu dostarczono przesyłkę po wielokrotnych moich monitach do przewoźnika na adres firmy w której pracuję. Dętki OK."
Odpowiedź z 23 sie 2018:
"Linki rowerowe po zamontowaniu zawsze są do docięcia - tak więc w tym przypadku został dłuższy odpad. Wybierając opcję odbioru zamówienia w paczkomacie należy się liczyć z tym, iż opony będą zwinięte - nie ma możliwości wysłania ich bez zwijania jak w przypadku przesyłek kurierskich. Jest nam przykro, iż przez niedbałość kurierów paczka uległa deformacji w skutek czego ciężko było ją umieścić w paczkomacie (zamówienie było spakowane do kartonu, który mieści się w gabarycie paczkomatowym)"
1 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

29 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Podejście sprzedawcy do kupującego to kpina... Najpierw obniża cenę towaru a potem po zakupie wykręca się od dostawy tłumacząc się błędem systemu... To nie Matrix... Z całą pewnością nie polecam i szczerze odradzam!"
19 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 19 lip 2018:
"Zamówił Pan przedmiot dnia 05.07 o godz. 12:15. Tego samego dnia o godz. 14:31 przesyłkę spakowaną i gotową do drogi przekazaliśmy kurierowi. Mimo szczerych chęci nie jesteśmy w stanie odpowiadać za wybranego przez Pana przewoźnika, gdyż rzeczywiście przez kilka dni nie została ona dostarczana. Z naszej strony zrobiliśmy jednak wszystko, aby towar wyruszył do Pana bez zwłoki. Tym samym uprzejmie prosimy o usunięcie niniejszego komentarza - zawsze dbamy o natychmiastową realizację przesyłek."
19 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcja przebiegła pomyślnie oprócz tego że zamówiłem dwie śruby korby wkładu suportu a dostałem jedną oraz kupiłem dwa wianki mechanizmu korbowego BMX w cenie 3.50 zł za sztukę a na woreczku w którym przyszły było napisane że jest ich wyprzedaż i cena za sztukę to 2 zł."
17 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Firma sprzedaje towar którego fizycznie nie ma na stanie. Czyli fikcyjne aukcje."
8 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro