99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

16920

55

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:00

Lista ocen

18 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

4 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kiepska jakość szczęki i bandaży, cena wzięta z czapy (w porównaniu z tą na oficjalnej stronie producenta....). Wiadomo, że to produkt budżetowy, ale w tej cenie miałem wiele, o niebo lepszych akcesoriów. "
1 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka kiepsko zapakowana przez co prawie się rozleciała w transporcie. Zawartość całe szczęście nienaruszona. Gratisowe żele energetyczne są przeterminowane na dzień dobry."
19 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rękawice po 15 minutach treningu zaczęły się pruć w dwóch miejscach. Po 2 tygodniach wyglądają na mocno zmęczone życiem. "
Odpowiedź z 26 cze 2019:
"Dziękujemy za wiadomość. Próbujemy się z Panem skontaktować od tygodnia - jeśli rękawiczki okazały się wadliwe, producent za naszym pośrednictwem dokona ich wymiany. Będziemy wdzięczni za odpowiedź na którąś z wiadomości, liczymy, iż problem uda się szybko i korzystnie rozwiązać."
5 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"od paru lat kupuje u tego sprzedawcy... co jakis czas sa problemy ze czegos nie maja na stanie... tym razem mija juz tydz i paczki dalej nie ma. sprzedawca nawet nie zadzwoni czy w ogole wysle paczke. obsluga jest coraz gorsza. chyba ma za duzo klientow i olewa calkowice juz sprzedaz na allegro... nie polecam"
Odpowiedź z 26 cze 2019:
"Tak jak przy okazji poprzednich zamówień, paczka została do Pana nadana a system wygenerował wiadomość z numerem listu przewozowego. Przewoźnik dodatkowo wysyła własne powiadomienia o doręczeniu (mail/sms). Niestety kurier nie zastał Pana w domu. Nie kontaktujemy się telefonicznie po nadaniu każdej przesyłki (?), których nadajemy dziennie tysiące. Pozostajemy jednak pod telefonem w razie pytań. Reasumując dokonał Pan zakupu, towar został wysłany, poszły do Pana powiadomienia, prosimy o kontakt."
23 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

3 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak gazety z oferty. Produkt lekko stary do końca okresu ważności zostało tylko sześć miesięcy."
Odpowiedź z 26 cze 2019:
"Dziękujemy za wiadomość. Czasopismo jest dystrybuowane w formie elektronicznej, otrzymał je Pan na maila. Zgodnie z opisem aukcji, produkty posiadają minimum pół roku daty ważności. Jeśli chciał Pan otrzymać towar z dłuższą datą, wystarczyło przesłać do nas wiadomość po zakupie. Chętnie rozwiążemy ten problem, jeśli tylko odpowie Pan na naszą próbę kontaktu. Pozdrawiamy"
1 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"otwarta kreatyna,próbują wmówić że tak jest-nie polecam(odklejone wieczko,przecięta folia)"
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"MASAKRA. Sprzedają coś, czego nie mają na stanie. Nakazują miejsce odbioru, pomimo wyboru innego, W tydzień nie są w stanie zorganizować odbioru osobistego na terenie Krakowa. Przetrzymują pieniądze kolejny tydzień, trzeba się prosić żeby oddali. Najgorsza transakcja na allegro. Kłamstwa i zwodzenie na każdym kroku. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!"
Odpowiedź z 26 cze 2019:
"Produkt był dostępny, zaś zamówienie gotowe do odbioru następnego dnia. Wysłano maila oraz powiadomienie SMS na numer telefonu wskazany w allegro. Po kontakcie, przenieśliśmy zamówienie do innej placówki. Następnie odstąpiła Pani od umowy, "żądając" zwrotu należności - dokonaliśmy przelewu zwrotnego. Pisała Pani wiele emocjonalnych wiadomości zawierających inwektywy, wykrzykniki, duże litery - próbujemy się porozumieć i oczywiście podtrzymujemy propozycję. Pozdrawiamy serdecznie"
1 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak gazety z oferty. Jeśli chodzi o wersje elektroniczną to i tak jest darmowa wraz z archiwum."
15 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak wystarczającej liczby towaru na stanie, konieczność upominania się o zwrot nadpłaconej kwoty. Nie polecam, wystawianie produktu, którego nie ma się na stanie słabo świadczy o firmie"
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca nie zamierza wysłać towaru. Na emaile z reklamacją odpowiada jednym zdaniem wymijająco nie zamierzając wyjaśniać sytuacji. Zdecydowanie odradzam sklep z tak fatalną obsługą i brakiem poszanowania dla klienta."
31 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

29 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie działa. Nie polecam tego produktu"
Odpowiedź z 26 cze 2019:
"Dziękujemy za przesłaną opinię. Możemy zapewnić, iż stale weryfikujemy jakość, sprzedawanych produktów. Oferowane suplementy, są świetną pomocą w osiągnięciu założonych celów, jednakże nie mogą zastąpić zrównoważonego żywienia i aktywności fizycznej."
27 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo długi czas realizacji, ze względy na wystawiony tower, którego brak na stronie. Szkoda czekać, bo sami się nie odezwą, a jak sie zapytasz dostaniesz nie realną odpowiedź. "
24 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

" tak nie ma. A towar, którego już nie chciałam bo musiałam kupić gdzie indziej, mam. Nie polecam. "

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro