97,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

269

6

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 11:52

Lista ocen

14 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"drzwi są uszkodzone, porysowane, w pobliżu zamka klajstrowane jakimś klejem żywicznym. Jednym słowem sprzedający potraktował mnie jak zbieracza złomu. przepraszam za opóźnioną ocenę. Dopiero w warsztacie po rozpakowaniu mogłem je ocenić. Bogdan Zawierowski"
21 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie polecam tej firmy przysłali mi uszkodzona piastę nie odbierali telefonów musiałem dzwonić z drugiego numeru nie odebrali paczki zwrotnej która zgłaszałem ze odsyłam "
Odpowiedź z 21 mar 2019:
"Niestety kupujący nie zapoznał się z regulaminem oraz instrukcją dokonywania zwrotów zawartą w regulaminie aukcji. Zwroty tylko i wyłącznie mogą być wysyłane paczkami na adres podany w regulaminie wraz z formularzem zwrotów produktu oraz załączonym paragonem. Nasza firma NIE przyjmuje paczek ZA POBRANIEM co było powodem nie odebrania nadanej paczki. W przyszłości zachęcamy do dokładnego czytania regulaminu aukcji aby w przyszłości usprawnić proces dokonywania reklamacji/zwrotów."
26 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie był sprawny,nie działający mikrostyk i problem z chowaniem się bolca od zamykania drzwi, a więc ni jak ma się do "STAN BARDZO DOBRY". Zamek przyszedł w kartonie kompletnie nie zabezpieczony, po prostu bardzo dużo luzu w środku. Nie reklamuje bo musiałbym odesłać na swój koszt. Aha, nie odbierają telefonu i nie oddzwaniają."
Odpowiedź z 27 lut 2019:
"Dokładamy wszelkich starań aby towar zawsze docierał do kupujących w nienaruszonym stanie i dlatego każdą paczkę wypełniamy folią bąbelkową. Zakupiony zamek pochodzi z demontażu i jest to część używana sprawdzona. Zdarzają się przypadki, że dana część nie pasuje do posiadanego samochodu nie mniej jednak zakupił Pan towar przez allegro SMART dzięki czemu uzyskał Pan prawo do DARMOWEGO zwrotu przesyłki poprzez Paczkomaty. W przyszłości zachęcamy do czytania regulaminu aukcji oraz obsługi zwrotów."
24 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W ogłoszeniu zapewniano że zbiorniczek jest dobry, okazało się że dziurawy. Na plus dla sprzedającego że oddał pieniądze. Jednak ja poniosłem koszty montażu niesprawnego zbiorniczka."
24 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedawca sprzedaje wirtualne przedmioty. na zwrot pieniedzy wciąż czekam a minęły 2 tygodnie."
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Bardzo ciężko jest zwrócić pieniądze jeśli kupujący po otrzymaniu informacji telefonicznej nie odesłał numeru konta bankowego na mail. Pozdrawiamy."
30 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po zakupie otrzymałem inną część niż zamówiłem - szukanie odpowiedniej na magazynie zajęło 5 dni ( po licznych telefonach) następną otrzymałem znów za pobraniem, mija 4 tydzień od zwrotu a pieniędzy nie otrzymałem."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro