Uwaga! Po 30 czerwca 2018r. stracisz dostęp do Allegro.

Korzystasz z przestarzałej wersji protokołu szyfrowania danych. Zaktualizuj swoje oprogramowanie. Sprawdź tutaj jak to zrobić.

Użytkownik askas77

97,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

50682

 

593

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,7

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

Wszystkie (51275)
Polecam (50682)
Nie polecam (593)
23 sty 2018
"Kurtka zamówiona 9 dni temu. Dziś po raz KOLEJNY otrzymuje informację że przesyłka się opóźni i zostanie nadana za 2 dni. Z takim brakiem profesjonalizmu jeszcze się tutaj nie spotkałem. Proszę już anulować tą transakcję bo nie zamierzam odebrać kurtki gdyż potrzebowałem ją na prezent . Po raz pierwszy negatywny komentarz nie polecam tego sprzedającego"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kurtka zamówiona 9 dni temu. Dziś po raz KOLEJNY otrzymuje informację że przesyłka się opóźni i zostanie nadana za 2 dni. Z takim brakiem profesjonalizmu jeszcze się tutaj nie spotkałem. Proszę już anulować tą transakcję bo nie zamierzam odebrać kurtki gdyż potrzebowałem ją na prezent . Po raz pierwszy negatywny komentarz nie polecam tego sprzedającego"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 sty 2018
"Ubrania wylicytowane 04.11.2017 i 10.11.2017 - zapłaciłam 10.11.217 - ubrania otrzymałam dopiero 22.11.2017 po moich monitach. Bluzki miały być dwie - przyszła jedna. Odpisali, że mogę odesłać jak mi się nie podoba, ale już o kosztach zwrotu za wysyłkę nie wspomnieli. Mała żenada."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ubrania wylicytowane 04.11.2017 i 10.11.2017 - zapłaciłam 10.11.217 - ubrania otrzymałam dopiero 22.11.2017 po moich monitach. Bluzki miały być dwie - przyszła jedna. Odpisali, że mogę odesłać jak mi się nie podoba, ale już o kosztach zwrotu za wysyłkę nie wspomnieli. Mała żenada."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
19 sty 2018
"Wysyłka, która miała nastąpić 2 dni po zakupie trwała ponad tydzień w międzyczasie towar wystawiony jeszcze raz na licytację (pewnie liczyli, że ktoś zalicytuje wyżej) efekt - zrezygnowałem z zakupu. Plus to to że odpowiadają na maile."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka, która miała nastąpić 2 dni po zakupie trwała ponad tydzień w międzyczasie towar wystawiony jeszcze raz na licytację (pewnie liczyli, że ktoś zalicytuje wyżej) efekt - zrezygnowałem z zakupu. Plus to to że odpowiadają na maile."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
19 sty 2018
"Jestem rozczarowana.Kupiłam dwa prześcieradła. Na środku mniejszego prześcieradła małe dziury. Szkoda mi pieniędzy na odesłanie. jednak już nic nie kupię od tego sprzedawcy. Nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jestem rozczarowana.Kupiłam dwa prześcieradła. Na środku mniejszego prześcieradła małe dziury. Szkoda mi pieniędzy na odesłanie. jednak już nic nie kupię od tego sprzedawcy. Nie polecam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 sty 2018
"Skandal! brak zwrotu za wykonaną w sposób pełny i nieodwracalny usługę kurierską wyszczególnioną osobno na paragonie wynika z zapisu w Dz.U.poz827Art.38pkt1 Kupujący traci prawo do odstąpienia od umowy w zakresie: Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta(...)"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Skandal! brak zwrotu za wykonaną w sposób pełny i nieodwracalny usługę kurierską wyszczególnioną osobno na paragonie wynika z zapisu w Dz.U.poz827Art.38pkt1 Kupujący traci prawo do odstąpienia od umowy w zakresie: Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta(...)"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
17 sty 2018
"komentarz neutralny gdyż na parę produktów jeden przyszedł nie ten rozmiar co miał być (zamawiane 36 otrzymane 46) oraz bluza granatowa okazała się być niebieska; "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"komentarz neutralny gdyż na parę produktów jeden przyszedł nie ten rozmiar co miał być (zamawiane 36 otrzymane 46) oraz bluza granatowa okazała się być niebieska; "

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
10 sty 2018
"Wykończenie gwiazd pozostawiało wiele do życzenia... Dopiero po kilku próbach udało się skontaktować ze sprzedającym i to mailowo. Zwróciłam towar bez problemu. Natomiast musiałam odesłać gwiazdy na swój koszt, wiec byłam stratna 25zł...."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Bardzo proszę o kontakt za pośrednictwem e-mail. Bardzo dbamy o naszych Klientów i sprawdzimy zaistniałą sytuację, w przypadku uzasadnionej reklamacji zwrócimy koszty odesłania."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wykończenie gwiazd pozostawiało wiele do życzenia... Dopiero po kilku próbach udało się skontaktować ze sprzedającym i to mailowo. Zwróciłam towar bez problemu. Natomiast musiałam odesłać gwiazdy na swój koszt, wiec byłam stratna 25zł...."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Bardzo proszę o kontakt za pośrednictwem e-mail. Bardzo dbamy o naszych Klientów i sprawdzimy zaistniałą sytuację, w przypadku uzasadnionej reklamacji zwrócimy koszty odesłania."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
8 sty 2018
"Bylam stalym klientem , ktory zostawial tu nie male pieniadze , Musialam pilnie wyjechac i nie moglam odebrac wczesniej towaru jeden raz o czym poinformowalam sprzedajacego . Niestety zostalam zablokowana , Kiedy prosilam o wysylke wyslano mi tylko jeden z 4 kupionych produktow , To tak postepuje sie z lojalnymi klientami , ktorzy sa stalymi klientami ??? , brak slow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"W tym przypadku zawinił niefortunny zbieg okoliczności- Klientka przebywała poza granicami kraju i nie mogła sfinalizować transakcji, my nie mogliśmy natomiast czekać ponad miesiąc na płatność. Szczęśliwie wszystko udało się wyjaśnić, przywróciliśmy możliwość dokonywania zakupów w naszej firmie. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bylam stalym klientem , ktory zostawial tu nie male pieniadze , Musialam pilnie wyjechac i nie moglam odebrac wczesniej towaru jeden raz o czym poinformowalam sprzedajacego . Niestety zostalam zablokowana , Kiedy prosilam o wysylke wyslano mi tylko jeden z 4 kupionych produktow , To tak postepuje sie z lojalnymi klientami , ktorzy sa stalymi klientami ??? , brak slow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"W tym przypadku zawinił niefortunny zbieg okoliczności- Klientka przebywała poza granicami kraju i nie mogła sfinalizować transakcji, my nie mogliśmy natomiast czekać ponad miesiąc na płatność. Szczęśliwie wszystko udało się wyjaśnić, przywróciliśmy możliwość dokonywania zakupów w naszej firmie. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
5 sty 2018
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Przepraszamy za długi czas oczekiwania na przesyłkę, zapraszamy ponownie na zakupy- będzie Pan mile zaskoczony szybkością dostawy :)"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Przepraszamy za długi czas oczekiwania na przesyłkę, zapraszamy ponownie na zakupy- będzie Pan mile zaskoczony szybkością dostawy :)"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
4 sty 2018
"brak otrzymanego towaru, zwrot pieniędzy za nie wysłany towar ponad tydzień - brak, klient nie jest powiadomiony że wylicytowany towar brak. szkoda że w żadnym momencie nie jest informowany klient. dopiero jak przychodzi paczka ja muszę dochodzić czemu towaru nie ma , dlaczego. sprzedający odpisuje że nie ma bo odesłał towar zakupiony i zapłacony przeze mnie - dziwne metody sprzedaży przez internet i duże braki kultury obsługi klienta"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka wylicytowała przedmiot 4 listopada , zapłaciła za niego 14 grudnia- przy maksymalnie 14 dniowym czasie na opłacenie zamówienia. Trudno tutaj dodać coś więcej- prawie 40 dni od daty zakupu to stanowczo za długo! Komentarz mało czytelny, zarzuty kompletnie bezpodstawne!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"brak otrzymanego towaru, zwrot pieniędzy za nie wysłany towar ponad tydzień - brak, klient nie jest powiadomiony że wylicytowany towar brak. szkoda że w żadnym momencie nie jest informowany klient. dopiero jak przychodzi paczka ja muszę dochodzić czemu towaru nie ma , dlaczego. sprzedający odpisuje że nie ma bo odesłał towar zakupiony i zapłacony przeze mnie - dziwne metody sprzedaży przez internet i duże braki kultury obsługi klienta"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka wylicytowała przedmiot 4 listopada , zapłaciła za niego 14 grudnia- przy maksymalnie 14 dniowym czasie na opłacenie zamówienia. Trudno tutaj dodać coś więcej- prawie 40 dni od daty zakupu to stanowczo za długo! Komentarz mało czytelny, zarzuty kompletnie bezpodstawne!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
4 sty 2018
"Z zakupionych 5 rzeczy przyszło tylko 2!"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka wylicytowała przedmioty 13 i 18 listopada , zapłaciła 27 grudnia- przy maksymalnie 14 dniowym czasie na opłacenie zamówienia. Trudno tutaj dodać coś więcej- prawie 45 dni od daty zakupu to stanowczo za długo! Komentarz mało czytelny, zarzuty kompletnie bezpodstawne!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Z zakupionych 5 rzeczy przyszło tylko 2!"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka wylicytowała przedmioty 13 i 18 listopada , zapłaciła 27 grudnia- przy maksymalnie 14 dniowym czasie na opłacenie zamówienia. Trudno tutaj dodać coś więcej- prawie 45 dni od daty zakupu to stanowczo za długo! Komentarz mało czytelny, zarzuty kompletnie bezpodstawne!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
3 sty 2018
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"W przypadku niezgodności towaru z opisem aukcji zachęcamy do odesłania towaru w ramach reklamacji. Otrzymała Pani szczegółową instrukcję złożenia reklamacji- nie skorzystała Pani natomiast wystawiła niesłuszny komentarz."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"W przypadku niezgodności towaru z opisem aukcji zachęcamy do odesłania towaru w ramach reklamacji. Otrzymała Pani szczegółową instrukcję złożenia reklamacji- nie skorzystała Pani natomiast wystawiła niesłuszny komentarz."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

4
3 sty 2018
"Jakość ubrań pozostawia wiele do życzenia, rozmiary bardzo zawyżone, niestety, nie zrobię tu więcej zakupów... Pieniądze zwrócone dopiero po moim trzecim emailu... Stracone 60 zl za opłacenie przesyłek, a i tak wszystko przyszło razem, niezły zarobek... Dodatkowo strata kolejnych pieniędzy za zwrot... Nie polecam, za duże nerwy..."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka dokonała nadpłaty kosztów wysyłki w kwocie 40 zł a nie 60 - 60zł wpłaciła a koszt wysyłki wyniósł 20zł. Różnica została dzisiaj wpłacona na konto Klientki. Pozdrawiamy serdecznie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jakość ubrań pozostawia wiele do życzenia, rozmiary bardzo zawyżone, niestety, nie zrobię tu więcej zakupów... Pieniądze zwrócone dopiero po moim trzecim emailu... Stracone 60 zl za opłacenie przesyłek, a i tak wszystko przyszło razem, niezły zarobek... Dodatkowo strata kolejnych pieniędzy za zwrot... Nie polecam, za duże nerwy..."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka dokonała nadpłaty kosztów wysyłki w kwocie 40 zł a nie 60 - 60zł wpłaciła a koszt wysyłki wyniósł 20zł. Różnica została dzisiaj wpłacona na konto Klientki. Pozdrawiamy serdecznie"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
3 sty 2018
"Nie polecam!!!! Na paczkę czekałam 12 dni ,pomimo że zlicytowałam przedmiot i opłaciłam .Bardzo wysokie koszty przesyłki""
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Koszt wysyłki zgodny z opisem aukcji i regulaminem. Czas wysyłki wydłużony z powodu wzmożonej ilości wysyłki w okresie przedświątecznym za o serdecznie przepraszamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam!!!! Na paczkę czekałam 12 dni ,pomimo że zlicytowałam przedmiot i opłaciłam .Bardzo wysokie koszty przesyłki""
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Koszt wysyłki zgodny z opisem aukcji i regulaminem. Czas wysyłki wydłużony z powodu wzmożonej ilości wysyłki w okresie przedświątecznym za o serdecznie przepraszamy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3
1 sty 2018
"Jeśli ktoś lubi długo czekać na przesyłkę i mimo wysłania paru wiadomości o szybką wysyłkę towar nie zostaje wysłany to może skorzystać. Towar zwrócony, pieniądze odzyskane więc za to tylko plus."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka otrzymała przeprosimy z powodu długiego czasu oczekiwana na przesyłkę, niestety nie mamy wpływu na sytuacje losowe. Pozdrawiamy serdecznie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jeśli ktoś lubi długo czekać na przesyłkę i mimo wysłania paru wiadomości o szybką wysyłkę towar nie zostaje wysłany to może skorzystać. Towar zwrócony, pieniądze odzyskane więc za to tylko plus."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka otrzymała przeprosimy z powodu długiego czasu oczekiwana na przesyłkę, niestety nie mamy wpływu na sytuacje losowe. Pozdrawiamy serdecznie"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
31 gru 2017
"Niestety jestem zmuszona wystawic komentarz Negatywny!Kupowałam kilka razy u tego pana sukienki i za kazdym razem brakowalo kilku sztuk,pisalam maile i cisza,podany nr tel nie odpowiada,tym razem kupilam znowu sukienki i brakowalo 4 szt ,no bez przesady to wszystko kosztuje i ile mozna?zadnej reakcji ,na przesylke tez trzeba czekac i jest dopiero wyslana jak sie upomne!Sprawa zgłoszona do allegro!Nie polecam!NEGATYW!"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka otrzymała od nas prośbę o dokładne, ponowne zweryfikowanie kompletności zamówienia pod kątem zgłoszonych braków. Do dziś nie otrzymaliśmy odpowiedzi. To jedyne zgłoszenie od tej Klientki o brakach w dostawie, słowa: "Kupowałam kilka razy u tego pana sukienki i za kazdym razem brakowalo kilku sztuk "-są dla nas kompletnie niezrozumiałe i bezpodstawne."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety jestem zmuszona wystawic komentarz Negatywny!Kupowałam kilka razy u tego pana sukienki i za kazdym razem brakowalo kilku sztuk,pisalam maile i cisza,podany nr tel nie odpowiada,tym razem kupilam znowu sukienki i brakowalo 4 szt ,no bez przesady to wszystko kosztuje i ile mozna?zadnej reakcji ,na przesylke tez trzeba czekac i jest dopiero wyslana jak sie upomne!Sprawa zgłoszona do allegro!Nie polecam!NEGATYW!"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Klientka otrzymała od nas prośbę o dokładne, ponowne zweryfikowanie kompletności zamówienia pod kątem zgłoszonych braków. Do dziś nie otrzymaliśmy odpowiedzi. To jedyne zgłoszenie od tej Klientki o brakach w dostawie, słowa: "Kupowałam kilka razy u tego pana sukienki i za kazdym razem brakowalo kilku sztuk "-są dla nas kompletnie niezrozumiałe i bezpodstawne."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
28 gru 2017
"bluzka z dziurą i skazą w opisie nic na ten temat nie było. Sprzedający nie raczy odpisywać na maile"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Nie mogliśmy odpowiedzieć na e-mail z prostego powodu- nie otrzymaliśmy żadnego od Klientki. Za to komentarz dostaliśmy -całkiem dosadny!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"bluzka z dziurą i skazą w opisie nic na ten temat nie było. Sprzedający nie raczy odpisywać na maile"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Nie mogliśmy odpowiedzieć na e-mail z prostego powodu- nie otrzymaliśmy żadnego od Klientki. Za to komentarz dostaliśmy -całkiem dosadny!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1