99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

18503

115

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 18 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:38

Lista ocen

9 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wystawia przedmioty których nie ma na stanie. Dodatkowo informuje allegro o rezygnacji przez kupującego. Nadal czekam na zwrot pieniędzy. "
5 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miałam otrzymać książeczkę po prawie miesiącu od zamówienia! Zrezygnowałam i poprosiłam o zwrot pieniędzy!"
26 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po 2 tygodniach od wplaty i braku wysylki przedmiotu skontaktowalem sie ze sprzedajacym. Jak sie okazalo jednak nie ma ksiazki w ofercie i zapomnial sie ze mna w tej sprawie skontaktowac. Czekam na zwrot pieniedzy- mam nadzieje, ze o tym nie zapomni..."
22 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawane są płyty których nie mają na stanie i nie wysyłają zamówień na czas itd nie ma co gadać szkoda słów jestem niezadowolony"
5 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca sprzedaje towar, którego nie ma na stanie. Bardzo zależało mi na tej książce i po tygodniu od kupna dostałam wiadomość, ze chętnie zwrócą mi pieniądze, ponieważ nie posiadają tej książki. Niepotrzebnie marnowałam czas. Obsługa bardzo miła. "
Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Przepraszamy za zaistniałe nieprawidłowości."
22 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"folia przyszła bezbarwna- wszystkie 3 szt. mimo że prosiłam o kolorową. Ze strony sprzedającego 0 informacji. Nie otrzymałam ani paragonu ani faktury. "
Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona z zakupu. Jednakże oferta dotyczyła folii bezbarwnej. Nie otrzymaliśmy również wiadomości od kupującego z informacja o wyborze innego koloru. Gdybyśmy taka wiadomość otrzymali, klientka zostałaby natychmiast poinformowana o braku foli kolorowej."
19 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam.Czas na gry oczekiwałam tydzień.Szanowna Pani z obsługi zamiast zadzwonić i poinformować ,ze nie bedzie drugiego artykułu miała to gdzieś i mogłam sobie czekać kolejny tydzień.Klient sam musi się domagać wszystkiego.Żenada.Odradzam zamawiania czegokolwiek.Strata czasu."
Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Informacja mailowa na temat nieprawidłowości została wysłana do klientki natychmiast. Przykro nam, że klientka poczuła się zawiedziona, jeśli z jakiegoś powodu mail do niej nie dotarł."
9 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Nie wiemy z czego wynika powyższa opinia. Zamówienie zostało wysłane tego samego dnia, a produkt był zgodny z opisem."
25 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawionej ksiazki sprzedajacy nie mial, w ogole nie byla ona dostepna, o czym dowiedzialem sie kilka dni po zakupie. Oczywiscie zwrot pieniedzy dostalem, ale po co to zawracanie glowy?"
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Przykro nam, że nie udało nam się zrealizować Pańskiego zamówienia. Jednocześnie zapewniamy, że w momencie zakupu stany magazynowe wskazywały na dostępność produktu. W momencie zauważenia błędu klient został niezwłocznie poinformowany, a pieniądze zwrócone."
18 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas wysyłki do 3 dni roboczych, zakup 5.09.18. dowiaduje się, że podręczników nie ma. W międzyczasie na moje zapytanie odp ze sklepu: "Zamówienie zostało jutro przekazane do wysyłki.W opisie aukcji podana była informacja o czasie realizacji do 3 dni roboczych. Niestety z przyczyn niezależnych od nas czas dotowarowania podręcznego magazynu o jeden z zamówionych przez Państwa artykułów uległ wydłużeniu, co spowodowało nieco dłuższy czas realizacji zamówienia." Mimo to podręcznika brak!"
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Przykro nam, że nie są Państwo zadowoleni z zakupów. Zapewniamy, że podejmujemy wszelkie starania, by zamówienia były realizowane jak najszybciej. Za zaistniałą sytuacje najmocniej przepraszamy."
13 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający wystawia produkty których faktycznie nie posiada. Kilka dni po zakupie plecaka szkolnego otrzymaliśmy informację o jego niedostępności."
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Przykro nam, że nie udało nam się zrealizować Pańskiego zamówienia. Jednocześnie zapewniamy, że w momencie zakupu stany magazynowe wskazywały na dostępność produktu. W momencie zauważenia błędu klient został niezwłocznie poinformowany, a pieniądze zwrócone."
9 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety mimo szczerych chęci nie mogę wystawić pozytywnego komentarza. 2tygodnie oczekiwania na książki to zdecydowanie za długo. Ciągłe wynikające maile to że były przyjemne. Jeden plus za to że książki w końcu dotarły."
Odpowiedź z 17 paź 2018:
"Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z zakupów. Zapewniamy, że podejmujemy wszelkie starania, by zamówienia były realizowane jak najszybciej."
2 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 9 paź 2018:
"Kupujący nie zapłacił za zamówienie ani nie kontaktował się z nami. Wystawiona opinia jest krzywdząca i bezpodstawna."
30 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedają towar, którego nie posiadają, na dodatek posiadać nie mogą, gdyż został 3 lata wcześniej wyprzedany. Tłumaczenie o błędach w stanach magazynowych oraz próbie sciagniecia specjalnie dla mnie, w tym konkretnym przypadku jest nie na miejscu!"
Odpowiedź z 9 paź 2018:
"Mimo nowoczesnych rozwiązań logistycznych sporadycznie zdarzają się sytuacje, gdy produkt został przyjęty pod innym kodem kreskowym lub został umieszczony w innej sekcji magazynu. Po zauważeniu błędu, klient został niezwłocznie poinformowany o zaistniałej sytuacji. Pieniądze zwróciliśmy natychmiast po otrzymaniu numeru konta."
27 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"pszysłano mi inne zele nisz zamawiałem"
Odpowiedź z 9 paź 2018:
"W przypadku niezgodności produktu z opisem, klient ma zawsze prawo do reklamacji. Kupujący nie zgłaszał nam nieprawidłowości, a dopiero w komentarzu stwierdził, że otrzymał inny produkt. Mimo wielu prób kontaktu z naszej strony, aby wyjaśnić sprawę nie udało nam się skontaktować z Kupującym. Ponownie prosimy o kontakt w tej sprawie."
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niezgodność z opisem"
Odpowiedź z 16 sie 2018:
"Chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby każda transakcja zakończyła się bezproblemowo. Dlatego przykro nam, że nie udało nam się zrealizować Państwa zamówienia w sposób zapewniający satysfakcję."
6 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 sie 2018:
"Przykro nam, jeśli nie jest Pan zadowolony z czasu realizacji zamówienia. Zaznaczamy jednak, że zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z terminami deklarowanymi podczas jego składania."
3 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt inaczej wygląda w rzeczywistości aniżeli na filmikach. Na pewno dziecko samo zrobi tego żelu. Dorosły z resztą również. Nie polecam."
Odpowiedź z 6 sie 2018:
"Nie mieliśmy zgłoszeń co do tego produktu. Powyższa treść jest powodem do złożenia reklamacji, nie do wystawienia komentarza negatywnego sprzedającemu."
1 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Specjalnie pytałem mailem o datę bo zależało mi na szybkim zakupie (miałem alternatywne sklepy). Otrzymałem w takim terminie, jakby sprzedający dopiero zamawiał produkt (i to z za granicy) po przyjęciu zapłaty - 28.07 !!!."
Odpowiedź z 30 sie 2018:
"Sklep wywiązał się z deklarowanego terminu wysyłki widniejącego opisie aukcji. Pretensje powyższe są krzywdzące i nieuzasadnione. Przykro nam, że wystawia Pan negatywny komentarz z powodu własnej nieuwagi."
31 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar niezgodny z opisem ! zdjęcie w aukcji niezgodne z otrzymanym egzemplarzem, próba zakończenia transakcji z zadowoleniem zakończona niepowodzeniem ze względu na brak profesjonalizmu i zrozumienia klienta, czas oczekiwania na zwrot maksymalny tzn. 2 tygodnie ! NIE POLECAM !"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro