99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4344

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 15:05

Lista ocen

16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kamień, który został zamówiony jako prezent okazał się zagrzybiony, prawdopodobnie w wyniku niewłaściwego przechowywania. "
Odpowiedź z 16 sty 2019:
"Nie istnieje coś takiego jak "zagrzybiony" kamień gdyż ten kamień musi mieć styczność z wodą praktycznie non stop.Gdyby kamień mógł pokryć się grzybem to każdy kamień każdego producenta byłby "zagrzybiony" non-stop .Opinia jest nieprawdziwa i skrajnie "silly",może nie powinna Pani brać się za rzeczy o których nie ma zielonego pojęcia?"
24 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Z przykrością wystawiam tak niską ocenę, zwłaszcza że to nie mój pierwszy zakup u tego Sprzedawcy, a do tej pory nie było żadnych problemów. Zero - powtarzam ZERO kontaktu ze Sprzedającym. Nie odpowiada na maila, a nr tel brak - był problem który można było rozwiązać szybko i bezboleśnie. Szkoda, bo myślałem że będę miał stałego partnera przy zakupach danego rodzaju. "
Odpowiedź z 25 wrz 2018:
"To samo co negatyw niżej,następny inteligent z gmailem w tle który nie potrafi skonfigurować filtrów antyspamowych.Wiadomość wysłana 2018-09-17 10:29"
23 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"No cóż nie mogę polecić. Obsługa fatalna. Były problemy z dostawą, co prawda nie po stronie sprzedającego, ale kontakt ze sprzedającym żaden (telefon nie działa, mail wpada do spamu, o co sprzedający też ma pretensje). Dzisiaj odkryłem w spamie maile. Cytuję: "telefon nie działa, bo kupował Pan przez Internet a nie przez telefon" i drugi: "niech Pan spojrzy do spamu, zamiast straszyć śmiesznym allegro". Niech sobie każdy sam oceni poziom obsługi. Dla mnie bardzo niski."
Odpowiedź z 24 wrz 2018:
"wiadomość o klienta "Od Państwa też nie mam żadnej odpowiedzi,Jeżeli do jutra nie otrzymam odpowiedzi – składam zażalenie do allegro. Bardzo nie podoba mi się takie traktowanie klienta, czyli brak jakiejkolwiek reakcji." Było to po tym jak kupujący otrzymał 3 wiadomości.Kupujący przyznał się do że w jego gmailu wszystko ląduje w spamie,jednak tutaj okazało się że zabrakło honoru na przeprosiny ale tupet pozostał."
2 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca zmienia warunki odstąpienia od umowy po jej zawarciu. Nie będę wchodził w szczegóły bo limit znaków nie pozwala. Jestem pewien, że zostanę nazwany konkurencją tak jak wszyscy pozostali niezadowoleni klienci albo zostanę obrażony w jakiś inny sposób w odpowiedzi. Prosił bym każdą osobę o to żeby nie kupował u tego Pana dla jego dobra. Wygląda na to, że ta praca sprawa mu wielką krzywdę i jeśli uda nam się sprawić żeby ją zmienić, być może będzie bardziej szczęśliwą osobą. Miłego dnia:)"
Odpowiedź z 2 sie 2018:
"następny ćwierć-inteligent z brzytwa_org który myśli że poużywa sobie maszynki a następnie ją odeśle w ramach zwrotu 14-dni bez podania przyczyna."Zmiana warunków odstąpienia" to według wielmożnego pana brak informacji na mojej aukcji że nie jestem darmową wypożyczalnią sprzętów osobistego użytku.Po co przepisy,po co zasady?,ludzie z tego forum mają własne zasady tzw "prawo dżungli" Tylko nie wiem czego szukają u mnie,pewnie jakiś rodzaj perwersyjnej miłości."
29 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jakość chińska... marny towar..."
Odpowiedź z 1 sie 2018:
"zazdrośnik który założył firmę,chciał coś sprzedawać ale się nie udało,w ramach frustracji postanowił wylać swoją frustrację na forum publicznym"
17 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ostrza tępe"
Odpowiedź z 18 cze 2018:
"nieuczciwa konkurencja"
30 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Maszynka z krzywą głowicą .Sprzedający ignoruje maile.Po interwencji allegro sprzedajacy po wysłaniu zdjęcia stwierdza że to nie jest maszynka kupiona od niego bo jego jest prosta.Po wysłaniu maszynki stwierdza że krzywizna głowicy maszynki nie przeszkadza w goleniu (!).Nie respektuje 14 dniowego terminu rozpatrzenia reklamacji.Zwodzi że wyśle maszynkę do producenta po czym po kilku dniach stwierdza że za długo by to trwało.Maszynki ani pieniędzy do dziś nie odzyskałem."
Odpowiedź z 31 maj 2018:
"maszynka reklamowana po 40 dniach użytkowania,kłamstwo jakobym "stwierdza że krzywizna głowicy maszynki nie przeszkadza w goleniu " nie stwierdziłem żadnej krzywizny.Kupujący nie zgodził się na ekspertyzę zakładu mechaniki precyzyjnej.Sprzedawca ma 30 dni na odpowiedź na reklamację.Kolejne kłamstwo jakoby nie respektował 14-dniowego terminu,bo takiego terminu już nie ma.Nowelizacja ustawy z 10 stycznia 2017 zwiększa ten termin do 30 dni i w takim czasie rozpatrzyłem reklamację."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro