99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4704

23

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:10

Lista ocen

17 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Produkt wadliwy (zatkany kanał nadmuchiwania)."
Odpowiedź z 4 paź 2019:
""Witamy. W tej sytuacji należało odesłać towar do nas i rozpocząć proces reklamacyjny oraz wstrzymać się z wystawieniem oceny do jego zakończenia, gdyż na każdą zakupioną u nas rzecz przysługuje dwa lata gwarancji, a w tym przypadku reklamacja zapewne byłaby rozpatrzona pozytywnie. Pozdrawiamy."
13 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 4 paź 2019:
"Witamy. Nie jest dla nas zrozumiała 1 gwiazdka za obsługę klienta i zgodność z opisem. Naszym zdaniem obsługa była zgodna z wszelkimi standardami, a jeśli towar okazał się wadliwy, to nie z winy sprzedawcy, a producenta. W takiej sytuacji należało odesłać towar do nas i rozpocząć proces reklamacyjny oraz wstrzymać się z wystawieniem oceny do jego zakończenia, gdyż na każdą zakupioną u nas rzecz przysługuje dwa lata gwarancji. Pozdrawiamy"
30 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"nie wiem ale od tych łatek taśma klejące jest lepsza - nie polecam"
26 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"na 5min. łatka trzyma potem odpada , bardzo kiepska jakość!"
8 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Więcej nic nie zamówię ze względu na podejście do zgłaszanych problemów "
7 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kupiłem u nich buty trekingowe. Po jednym wyjściu w góry okazało się, że odpadają "kostki" w podeszwie. Przy próbie reklamacji otrzymałem odpowiedz " W wyniku dokonanych oględzin organoleptycznych stwierdzono odpadanie "kostek" w podeszwie. Jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy użytkownika. (ciekawe, nigdzie nie było informacji, że buty nie nadają sie do chodzenia). I dalej piszą "Klient nie może przerzucać winy na sprzedawcę za uszkodzenia do których sam doprowadził w czasie użytkowan"
25 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"beznadzieja,dostałem pęknięta paletkę w taki sposób że nie było widać pęknięta ( "rdzeń" paletki składał się z trzech warstw pęknięte był dwie )po kilku testowych odbiciach zaalarmowany głuchym dźwiękiem dostrzegłem wadę produktu.W ten sam dzień towar odesłałem.Finał tego jest taki że dostałem uszkodzony sprzęt i odmowę reklamacji argumentowany jakimś zdawkowym ze to za wysoki model żeby pękł. .100% nie polecam!!!!!!!!!! sprzedają uszkodzony towar i bezczelnie nie widzą w tym żadnego problemu"
Odpowiedź z 4 paź 2019:
"Witamy. Rakietka była używana, co klient sam przyznał, i z oględzin wynika, że została uszkodzona w trakcie użytkowania. Po otrzymaniu decyzji reklamacyjnej, klient w skandaliczny sposób obrażał i zastraszał pracowników firmy podczas rozmów telefonicznych. "
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Rolki bardzo ciężkie. Parametrowo super ale za ciężkie. Polecam sie zastanowić nad zakupem"
Odpowiedź z 4 paź 2019:
"Witamy. Przykro nam, że towar nie sprostał oczekiwaniom kupującego. Waga rolek nie była jednak żadną tajemnicą, była także zaznaczona w aukcji, dlatego bardzo rozumiemy negatywny komentarz. Pozdrawiamy."
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"W materacu dwuosobowym puściła komora po trzeciej nocy nie polecam!!! "
Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Witamy. W tej sytuacji należało odesłać materac do nas i rozpocząć proces reklamacyjny oraz wstrzymać się z wystawieniem oceny do jego zakończenia, gdyż na każdą zakupioną u nas rzecz przysługuje dwa lata gwarancji a w tym przypadku reklamacja zapewne byłaby rozpatrzona pozytywnie. Uważamy także, że jedna gwiazdka za czas wysyłki została przyznana niesłusznie, ponieważ towar został zamówiony około godziny 23, a wysyłka została zrealizowana już następnego dnia przed południem. Pozdrawiamy."
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Basen ładny, niestety bardzo delikatny. Po kilku dniach przerwał się w miejscu klejenia"
9 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Buty po miesiącu użytkowania popękały , Sprzedawca odmówił reklamacji - pozdrawiam "
7 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

13 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie wiem co miało to kleić.Na pewno nie plastik materacy dmuchanych do którego to kupiłem."
Odpowiedź z 7 cze 2019:
"Łatki naprawcze firmy INTEX są przeznaczone wyłącznie do produktów firmy INTEX, które NIE zawierają w sobie plastiku. Nie wiem, jaki materac był kupiony przez kupującego (nie w naszym sklepie), ale my NIE posiadamy materacy dmuchanych zawierających PLASTIK."
20 lut 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zwykłe naklejki lepiej by sie trzymały od tych "łatek", już taśma w ktora zapakowana byla paczka miala lepszy klej, na probe latke przylepilem do kartki papieru i na drugi dzien mozna ja bylo odlepic jakbym na sline sobie przykleil :( "
Odpowiedź z 25 lut 2019:
"Witam. Niestety słaba przyczepność łatek nie jest naszą winą, jednak sprawę można było załatwić trochę inaczej - po prostu do nas zadzwonić i dogadać się co rozwiązania tej sytuacji. Pozdrawiamy"
5 lut 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Brak kontaktu telefonicznego. W opisie 12 piłeczek których nawet nie było w zestawie. Nie polecam."
1 lut 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Produkt nie zgodny z opisem . Buty miały mieć wedle tabelki wkładkę długości 25cm a w rzeczywistości maja 25.5 . Potrzebowałem pilnie I niestety jestem nie mile zaskoczony"
31 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"wytrzymał 2 tygodnie. rozkleja sie na zgrzaniach. nie polecam."
25 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

22 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Produkt jest jak najbardziej ok jednak mam uwagi odnośnie jego zapakowania. Plecak był zapakowany w zbyt małą paczkę co spowodowało, że nie była ona zaklejona (szczelnie zamknięta), a w środku znajdowała się niezaklejona koperta z fakturą z moimi danymi. Brawo za pomysłowość..."
18 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Paletki brak slow jakosc dno.. lamia sie same"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro