98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6222

73

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:51

Lista ocen

11 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

2 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

2 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"gorset moze by pasowal na dziecko, niestety rozmiar jest nieadekwatny. nie mozna go zalozyc jest taki malutki"
31 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Chinska rozmariów, 4XL rozmiar jak na M. "
Odpowiedź z 26 wrz 2018:
"Body jest odpowiednie na : Rozmiar: XXXXL (optymalny na): obwód talii [cm] 90-100 obwód bioder [cm] 110-120 wzrost [cm] do 170 Nie dobrała Pani rozmiaru zgodnie z wytycznymi tabeli rozmiarowej."
29 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jakość produktu kiepska. Rozmiar s/m okazał się za duży na moj normalny M/L, a mniejszego na aukcji nie było, więc coś tu nie gra. Zero zainteresowania ze strony sprzedawcy - co prawda zapomniałam napisałac kolor, ale w aukcji nie było zastrzeżone, że w takiej sytuacji wyślą losowy. Bez konsultacji wysłali 4 czarne produkty (widocznie najmniej schodzą)... miała to być bielizna pod suknie ślubną, także czerń jak znalazł. :)) Brak formularza odstąpienia od umowy w paczce."
Odpowiedź z 26 wrz 2018:
"Formularz odstąpienia od umowy jest w każdej ofercie w zakładce "zwroty". Kolor nie został wysłany losowo. Zamówienia 3 szt. dokonała Pani na czarnych miniaturkach i 1 szt. na białej miniaturce i takie kolory zostały wysłane. Nie prowadziła Pani jakiekolwiek korespondencji @. Nie wskazała Pani również życzonych kolorów w formularzy dostawy."
29 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

23 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ZAMÓWIONY TOWAR NIE DOSZEDŁ, SPRZEDAWCA PO MIESIĄCU ZWRÓCIŁ PIENIĄDZE NA KONTO."
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"otrzymalam co innego niz zamawialam tj.inny kolor towaru"
17 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka raczyła przyjść dwa tygodnie po zamówieniu. Kontakt ze sprzedawca oceniam na dno i 100m mułu. Można sobie dzwonić na każdy podany numer bez odzewu. Skoro to jest sklep to wypadałoby odebrać numer lub chociaż oddzwonić. Nie po to zamawiam paczkę wcześniej żeby przyszła po weselu. Nigdy więcej tu nic nie zamówię. Serdecznie nie polecam takiego olania drugiej osoby."
12 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

30 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

30 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produktu NIE POLECAM ale Sprzedającego polecam. Na plus na pewno szybka wysyłka i dobry kontakt ze Sprzedającym. Body jest niezgodny z opisem. Rozmiar nijak ma się do tego co jest w opisie. Nie wiem w jaki sposób było to mierzone ale przy mocnym naciągnięciu nie jestem w stanie uzyskać takich wymiarów jakie zostały podane. Odsyłać nie będę bo nie mam na to czasu. Morał jest taki że lepiej pójść do sklepu z bielizną i zrobić przymiarkę w realu. Podsumowując: Sprzedawca na tak, produkt na NIE"
29 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawiałam wszystko w jednym rozmiarze, ale niestety na metce jest ok a w praktyce 2 rzeczy z 3 nie idzie założyć bo są tak małe. Jestem zawiedziona. Jakość średnia."
Odpowiedź z 26 wrz 2018:
"Rozmiar: XXL/XXXL (optymalny na): obwód talii [cm] 90-100 obwód bioder [cm] 110-120 ------------------------------------------------- Rozmiar: XXXL (optymalny na): obwód talii [cm] 110-120 ------------------------------------------------- Rozmiar: XXL/XXXL (optymalny na): obwód talii [cm] 90-100 obwód bioder [cm] 110-120 wzrost [cm] do 180"
27 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety wymiary podane w ofercie nijak się miały do rzeczywistości. Nawet po maksymalnym rozciągnięciu na siłę, nie osiągnęły minimalnych wymiarów podanych w opisie. Żadnym sposobem, nie mogłaby tego założyć osoba z wymiarami odpowiadającymi tym w opisie. Do tego body za małe było na osobę, która na co dzień nosi rozmiar 40 - 42"
25 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

23 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po przeczytaniu negatywów dot. zaniżonej rozmiarówki , wzięte o rozmiar większe. sugerując się opisem na aukcji. Mimo to po 5 min poszły szwy. Towar wylądował w śmietniku. Na plus szybka wysyłka, ale sam towar to jakieś nieporozumienie."
19 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"gorset nie odpowiada rozmiarowi jaki był podany w aukcji"
17 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawiany według tabeli rozmiarów, ale kompletnie nie pasuje. Nie da się go nosić."
3 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam opasek na uda ani Body. Opaski z kolorze beżowym miały inną szerokość o jakieś 2 cm! Czarne były lepsze, ale w miejscu gdzie jest silikon odznaczają się nieładnie na udzie. Body wyszczuplające w rozmiarze XL to jakiś żart. W tym rozmiarze najwyżej osoba w rozm 36 się w to wciśnie. Jedyną zaletą jest cena."
27 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro