Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik mikado_best

99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

2564

 

16

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (2580)
Polecam (2564)
Nie polecam (16)
20 cze 2018
"Po 6 dniach od zakupu dowiaduję się, iż sprzedający nie posiada towaru, który sprzedaje ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po 6 dniach od zakupu dowiaduję się, iż sprzedający nie posiada towaru, który sprzedaje ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
7 cze 2018
"W dniu 05.04.2018 r. dokonałem zakupu u wymienionego ale mimo prośby wymieniony nie wystawił mi faktury. Wystawiłem mu za to negatywną opinię. W tym samym dniu poprosił mnie abym zmienił ocenę a następne zakupy do 400 zł będę miał z 40% zniżką. Zrobiłem to. Chciałem u niego dokonać kolejnych zakupów ale nie mogę gdyż wymieniony dodał mnie na czarną listę. Ostrzegam wszystkich kupujących, że jest to nieuczciwy sprzedawca nie dotrzymujący złożonego na piśmie słowa."
Odpowiedź z 7 cze 2018:
"kupujący nie wybrał opcji Faktura Vat, Towar wysłany z paragonem. Zgodnie z prawem do faktury muszę podpiąć paragon, którego kupujący nie odesłał, twierdząc ,ze nie musi nic odsyłać"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W dniu 05.04.2018 r. dokonałem zakupu u wymienionego ale mimo prośby wymieniony nie wystawił mi faktury. Wystawiłem mu za to negatywną opinię. W tym samym dniu poprosił mnie abym zmienił ocenę a następne zakupy do 400 zł będę miał z 40% zniżką. Zrobiłem to. Chciałem u niego dokonać kolejnych zakupów ale nie mogę gdyż wymieniony dodał mnie na czarną listę. Ostrzegam wszystkich kupujących, że jest to nieuczciwy sprzedawca nie dotrzymujący złożonego na piśmie słowa."
Odpowiedź z 7 cze 2018:
"kupujący nie wybrał opcji Faktura Vat, Towar wysłany z paragonem. Zgodnie z prawem do faktury muszę podpiąć paragon, którego kupujący nie odesłał, twierdząc ,ze nie musi nic odsyłać"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
27 kwi 2018
"Zakupiłem zanętę Płoć-konopie,przysłano Płoć-ochotka. Za pomyłkę obiecano rabat 50% na prawidłową zanętę. Dałem zgodę na usunięcie negatywnej opinii.Poprosiłem w mailu o przysłanie jej za pobraniem. Brak odzewu. Cisza. NIE POLECAM SPRZEDAJĄCEGO!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiłem zanętę Płoć-konopie,przysłano Płoć-ochotka. Za pomyłkę obiecano rabat 50% na prawidłową zanętę. Dałem zgodę na usunięcie negatywnej opinii.Poprosiłem w mailu o przysłanie jej za pobraniem. Brak odzewu. Cisza. NIE POLECAM SPRZEDAJĄCEGO!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
17 kwi 2018
"zanęta przeterminowana, atraktor wylany nieczytelne data jego przydatności pomazana ostrym zapachem zawartość paczki,brak zwrotu całości pieniędzy,radzę sprzedającego omijać szerokim łukiem"
Odpowiedź z 17 kwi 2018:
"niestety klient pomylił datę produkcji z datą ważności, zanęta miała zaledwie 4 dni Etykieta od Atraktora spinningowego posiada 70 ml w butelce 100 ml,stąd wrażenie,że jest ubytek. Klient odstąpił od umowy i uzyskał pełna należna mu refundacji wraz z kosztami wysyłki."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zanęta przeterminowana, atraktor wylany nieczytelne data jego przydatności pomazana ostrym zapachem zawartość paczki,brak zwrotu całości pieniędzy,radzę sprzedającego omijać szerokim łukiem"
Odpowiedź z 17 kwi 2018:
"niestety klient pomylił datę produkcji z datą ważności, zanęta miała zaledwie 4 dni Etykieta od Atraktora spinningowego posiada 70 ml w butelce 100 ml,stąd wrażenie,że jest ubytek. Klient odstąpił od umowy i uzyskał pełna należna mu refundacji wraz z kosztami wysyłki."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
5 kwi 2018
"Sprzedawca nie zrealizował zamówienia."
Odpowiedź z 17 kwi 2018:
"kupujacy nie wybrał opcji dostawy , po miesiacu przypomniał sobie o zakupie w komentarzu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedawca nie zrealizował zamówienia."
Odpowiedź z 17 kwi 2018:
"kupujacy nie wybrał opcji dostawy , po miesiacu przypomniał sobie o zakupie w komentarzu"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
4 lut 2018
"Proszę nie sugerować się czerwonymi ogonkami na zdjęciu- ich nie ma"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Proszę nie sugerować się czerwonymi ogonkami na zdjęciu- ich nie ma"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
29 sty 2018
"Pierwszy raz wystawiam komentarz negatywny a korzystam z allegro ponad 12 lat Sprzedający skontaktował się ze mną już po 3 minutach od zakupu i oświadczył że towaru nie ma i może mi zwrócić pieniądze. Po informacji że dotrą do mnie dopiero po dłuższym czasie i oczekuje jednak wysyłki stwierdził że będę czekał do 2 tygodni. Później stwierdził że towar wysłał ale ten nigdy nie dotarł. Pieniądze zwrócił po 2 tygodniach od zakupu. Nieprzyjemny w kontakcie. Nie polecam. Jest sporo innych uczciwych"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pierwszy raz wystawiam komentarz negatywny a korzystam z allegro ponad 12 lat Sprzedający skontaktował się ze mną już po 3 minutach od zakupu i oświadczył że towaru nie ma i może mi zwrócić pieniądze. Po informacji że dotrą do mnie dopiero po dłuższym czasie i oczekuje jednak wysyłki stwierdził że będę czekał do 2 tygodni. Później stwierdził że towar wysłał ale ten nigdy nie dotarł. Pieniądze zwrócił po 2 tygodniach od zakupu. Nieprzyjemny w kontakcie. Nie polecam. Jest sporo innych uczciwych"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
31 gru 2017
"Nie sprawdzono wędki przed wysłaniem,dostałem uszkodzoną.Trzy tygodnie czekałem na nową bo zapomniano o mnie.Z ceny atrakcyjnej zrobiła się wyższa niż przed promocją, ani przepraszam ani pocałuj mnie, jakoś tak nieprofesjonalnie"
Odpowiedź z 31 gru 2017:
"nie mamy interesu,zeby klientom wysyłac uszkodzone wędki, bo to generuje nam koszta.Wędka uszkodzona w transporcie, klient nie raczył sporządzić protokołu szkodowego, ...bo go to nic nie obchodzi.... uszkodzoną wędkę odebraliśmy na nasz koszt,po zakupie elementu w serwisie odesłalismy klientowi nową wędkę."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie sprawdzono wędki przed wysłaniem,dostałem uszkodzoną.Trzy tygodnie czekałem na nową bo zapomniano o mnie.Z ceny atrakcyjnej zrobiła się wyższa niż przed promocją, ani przepraszam ani pocałuj mnie, jakoś tak nieprofesjonalnie"
Odpowiedź z 31 gru 2017:
"nie mamy interesu,zeby klientom wysyłac uszkodzone wędki, bo to generuje nam koszta.Wędka uszkodzona w transporcie, klient nie raczył sporządzić protokołu szkodowego, ...bo go to nic nie obchodzi.... uszkodzoną wędkę odebraliśmy na nasz koszt,po zakupie elementu w serwisie odesłalismy klientowi nową wędkę."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
28 lis 2017
"zamówiłem dwie cykady, jedna z nich miała bać miedziana, druga srebrna, wobler i dwie pary nożyczek do plecionki. Poprosiłem o dwa kolory nożyczek, bo miały być dla dwóch wnuków, a na stronie artykułu była prośba o podanie koloru przy zamówieniu. Poprosiłem o dwa. Miedzianej cykady nie było, więc otrzymałem tel. czy może być złota?moja zgoda. Dziś odebrałem przesyłkę, obie pary nożyczek czerwone, a Pan twierdzi że, na stronie nie było pytania o kolor. Ja przeżyję, wnuki też,ale zakupy odradzam."
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"nie było opcji wyboru koloru -obcinaczek za 8 zł ,na aukcji i nigdy nie było towar dostępny tylko w jednym kolorze,"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zamówiłem dwie cykady, jedna z nich miała bać miedziana, druga srebrna, wobler i dwie pary nożyczek do plecionki. Poprosiłem o dwa kolory nożyczek, bo miały być dla dwóch wnuków, a na stronie artykułu była prośba o podanie koloru przy zamówieniu. Poprosiłem o dwa. Miedzianej cykady nie było, więc otrzymałem tel. czy może być złota?moja zgoda. Dziś odebrałem przesyłkę, obie pary nożyczek czerwone, a Pan twierdzi że, na stronie nie było pytania o kolor. Ja przeżyję, wnuki też,ale zakupy odradzam."
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"nie było opcji wyboru koloru -obcinaczek za 8 zł ,na aukcji i nigdy nie było towar dostępny tylko w jednym kolorze,"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
4 lis 2017
"Dwa wędziska zapakowane jedynie w cienki karton. Cudem wygięta ' tylko' jedna przelotka. Niedbalstwo czy oszczędność ? Jedno jest pewne - brak szacunku dla kupującego. Nie polecam!!! I nie piszcie o reklamacji tylko zadbajcie o lepsze opakowanie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dwa wędziska zapakowane jedynie w cienki karton. Cudem wygięta ' tylko' jedna przelotka. Niedbalstwo czy oszczędność ? Jedno jest pewne - brak szacunku dla kupującego. Nie polecam!!! I nie piszcie o reklamacji tylko zadbajcie o lepsze opakowanie."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
14 wrz 2017
"UWAGA! NIE POLECAM! Złożyłem reklamację ze zdjęciami na WADLIWY i NIEKOMPLETNY towar bez odzewu. Po odesłaniu i finalnej rezygnacji z uwagi na brak zaufania otrzymałem zwrot za bubel bez kosztów przesyłki. Arogancki człowiek. Spór w toku. PRZESTRZEGAM!"
Odpowiedź z 14 wrz 2017:
"klient kupił rodpoda i plecionki, odstąpił od umowy odsyłając rodpoda, plecionki zatrzymał. Zgodnie z prawem przy częściowym zwrocie , klient otrzymuje tylko zwrot za towar. Za kłamliwy komentarz sprawa z powództwa cywilnego"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"UWAGA! NIE POLECAM! Złożyłem reklamację ze zdjęciami na WADLIWY i NIEKOMPLETNY towar bez odzewu. Po odesłaniu i finalnej rezygnacji z uwagi na brak zaufania otrzymałem zwrot za bubel bez kosztów przesyłki. Arogancki człowiek. Spór w toku. PRZESTRZEGAM!"
Odpowiedź z 14 wrz 2017:
"klient kupił rodpoda i plecionki, odstąpił od umowy odsyłając rodpoda, plecionki zatrzymał. Zgodnie z prawem przy częściowym zwrocie , klient otrzymuje tylko zwrot za towar. Za kłamliwy komentarz sprawa z powództwa cywilnego"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1